Bureauwlamp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat haatte ik ook wel aan Wendler...dat je een soort autistisch moet gaan zitten wachten op een barbell omdat je volgens schema daarmee moet beginnen. Wel weer een dikke repout man!![]()
SmakelijkDoe je al assistance om je grip te versterken?
Dat bevestigde wel dat het niet aan gladde handjes lag maar aan slappe handjes, dus mijn DIY-fat gripz zijn een goede investering denk ik!![]()
Hmm, die deads kunnen sterker hoor! Maar daar is Wendler zeer goed voor! Hoop dat de sushi je heeft gesmaakt![]()
Maar ze kunnen dus ook al sterker, ik zit alleen echt met die grip. En neerleggen, grip versterken en weer oppakken is veel zwaarder dan de reps doortikken. Ik vind de sushi zelf niet te vreten..duw mezelf altijd vol met kip teriyaki, yakitori etc..Sushi heeft zeker gesmaakt, altijd een goede manier om je vol te proppen met rijst en vis!

Waarom apart je grip trainen? Ga dan Kroc rows doen en gebruik nooit straps! Wordt het vanzelf beter.
Ik vind de sushi zelf niet te vreten..duw mezelf altijd vol met kip teriyaki, yakitori etc..![]()
Waarom apart je grip trainen? Ga dan Kroc rows doen en gebruik nooit straps! Wordt het vanzelf beter.
Ohja was die fat grip vergeten. Wrist curls niet echt een goede oefening voor je grip. Kroc rows (high rep db rows) zijn idd goed. Optrekken aan een handdoek, plate pinch, etc. zijn goed voor je grip.

Dat is het fijne aan Wendler. Als je een keer wat minder tijd hebt, kan je prima een aantal oefeningen laten voor wat het is. Je progressie is goed!
Goede wheels gozer! Lijnen staan er goed inJe hempje vind ik trouwens ook vet
Voeding misschien deze week wat uppen, zodat je niet helemaal opgebrand in de gym komt..
Ja, de Fit For Free in Arnhem of de FFF in Kampen. Heb een tijdje aan de Rijnkade getraind maar het feit dat je elke FFF binnen kan lopen heeft me doen overstappen.