MuscleMeat

Bureauwlamp goes Wendler!

• Topic Starter Topic Starter
Huppa 9x50kg netjes!
Gebruik je overigens ook magnesium op je DL dagen? voor mij maakt dat het verschil tussen 130kg na 3 reps al te moeten switche naar mixed grip, en 8 setjes double overhand te kunnen doen.

Thanks!
Nee, poeder wordt em sowieso niet maar ik zag dat jij vloeibare 'magnesium' gebruikte? Is een optie, als de sportschool het toe laat. Maar er is nu 1 stang in de gym die nog goede grip heeft, zo'n eentje waarmee je je schenen bij een kleine aanraking al openhaalt haha. Dus die fix ik meestal voor al mijn oefeningen (m.u.v. squats).

Thanks!
Nee, poeder wordt em sowieso niet maar ik zag dat jij vloeibare 'magnesium' gebruikte? Is een optie, als de sportschool het toe laat. Maar er is nu 1 stang in de gym die nog goede grip heeft, zo'n eentje waarmee je je schenen bij een kleine aanraking al openhaalt haha. Dus die fix ik meestal voor al mijn oefeningen (m.u.v. squats).

Ja vloeibaar magnesium is echt chill.
Het is op alcohol basis, je doet een klein druppeltje op je hand, wrijft het uit.
De alcohol lost op en er blijft een laagje magnesium over dat echt amper tot niet af geeft.
Als je het er heel dik/extreem op doet, dan gaat het wel afgeven maar op zich ook logisch :P
En je hebt maar een klein laagje nodig dat alle vocht absorbeert.

Zo'n tube is ca. 10 euro, en je doet er echt een eeuwigheid mee. ;)

En Auw, scherpe knurling. Mijn schenen zijn altijd al rood na het DL'en, moet er niet aan denken om scherpe knurling bar te gebruiken haha.

Ja vloeibaar magnesium is echt chill.
Het is op alcohol basis, je doet een klein druppeltje op je hand, wrijft het uit.
De alcohol lost op en er blijft een laagje magnesium over dat echt amper tot niet af geeft.
Als je het er heel dik/extreem op doet, dan gaat het wel afgeven maar op zich ook logisch :P
En je hebt maar een klein laagje nodig dat alle vocht absorbeert.

Zo'n tube is ca. 10 euro, en je doet er echt een eeuwigheid mee. ;)

En Auw, scherpe knurling. Mijn schenen zijn altijd al rood na het DL'en, moet er niet aan denken om scherpe knurling bar te gebruiken haha.

Hehe thanks for the info! Ik houd het achter de hand :)

Ik wee niet, ik vind dat het wel iets handigs heeft. Goede grip en ik weet meteen dat ik de stang goed bij mijn lichaam houd :p

C5W3

Maandag: Squat!

Toch besloten om gewoon door te gaan! Had er wel zin in dus ik ben maar gewoon gaan knallen. Was wel een beetje angstig voor mijn repout, aangezien ik de vorige twee weken geen enkele extra rep heb kunnen doen! :angstig:

SQUATS:

5x 85kg (Prima)
3x 95kg (Tikje traag op de derde)
3x 107,5!

Uitroeptekentje want ik ben er blij mee! Ik had me mentaal ingesteld op drie en dat haalde ik net, even stil gestaan na de 2e rep en wellicht net niet parallel gehaald op de derde, redelijke grind ook, maar ik ben tevreden. In Engeland heel veel gelopen, niet goed gegeten tot vandaag 5h en het zat al niet mee met de vorige repouts, dus liep hier vrolijk van weg :)

Nog even afgeblust met 5x 60kg

• 45 Degree Leg Press 3x 10x 118kg > laatste set 14x 127kg (blijft stijgen)!
  • Leg Extension 3x 12x 36kg > 1x 14x 36
  • Leg Curl 4x 12x 45kg
Vorige keer helemaal vergeten om de calf-oefening door te zetten op de andere dagen dus vandaag opnieuw begonnen:

• Calf Press (Smith) - 1x 5x 40kg, 2x 5x 60kg, 3x 5x 70kg
Tussendoor 4x 10x 10kg DB Bicep Curls

• 50 Calf reps vanaf vloer
  • Afgesloten met 4x 12x 59kg Abs crunch (cable)
Training ging lekker! Ik geef em 8 schijfjes.

Prima repout kerel! Ga je hierna deloaden of start je een nieuwe cycle?

Prima repout kerel! Ga je hierna deloaden of start je een nieuwe cycle?

Hij kan een weekje deloaden dus dat betekent dat als hij zich helemaal volpropt, de volgende cycle wel zou moeten halen. :cool:!

Nette repout inderdaad :)

Thanks dudes!

Ik doe het om de cycle en vorige keer heb ik deload gedaan, dus ga nu door. Ik heb hierna nog twee weken en dan ga ik een week wintersporten (arme ik), dat is wel wat onhandig maar met een week deload net zo goed. Dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

Vandaag extra dikke ontbijtshake gepakt en veel brood meegenomen, dus kom maar op met die bench :lick: 10x 82,5kg moet wel lukken toch?!

Op naar de 10x82,5 en daar voorbij!
Succes!

Prima repout :thumb:

innn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1412.gif

Wilkommen!

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Dinsdag: Bench Press!

Weer laat op de avond, deed wonderen gisteren! Daar gaan we:

BENCH PRESS:

5x 65kg (opwarmertje)
3x 75kg (Nou niet bepaald zwaar)

Tromgeroffel...

11x 82,5kg!

Ja hoor, de 10 voorbij. Dit gaat natuurlijk nergens meer over. Misschien toch maar nog een keertje sterker verhogen?

En ik had zowaar een goede spotter! Ik zeg 'En echt alleen helpen als ik niet meer kan hè, niet dat je half mee-...', toen onderbrak ie me al met iets van 'Yeah man ik weet precies wat je bedoelt, komt helemaal goed.' Maar ja dat hebben ze vaker gezegd, dus toen heb ik mijn zin nog even afgemaakt. Nou hij hield zijn belofte, bij repje 11 kwamen er nog net 2 vingertjes richting de stang. Die ga ik vaker vragen! :D

• Incline Dumbbell Press - 4x 10x 24kg (setje 2 gehaper, wtf? Vervolgens gewoon afgemaakt)
  • Chest Dips - Alle setjes BW, Eerste 2 vol, 3e pauze bij 6e rep, 4e bij 5e.
  • Cable Fly - 3x 10x 16kg (per arm) - 1x 10x 18kg
  • CGBP omdat het kan (3x 10x 40kg)
  • Cable Tricep Extension (handdoek) - 2x 12x 27,5 - 2x 12x 22,5
  • Toen nog paar keer extension met stang, 3x 12x 27,5kg oid
  • Toen nog overhead tricep extension (stang), 3x 12x 22,5kg
40 + ? x Calf Raise.... raakte de tel kwijt :rolleyes: Kuitjes hadden wel ernstig harde pomp :o

Heerlijke training, moest mezelf echt afkappen met de triceps ook. Nu lekker mien bedde in!

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Nog een bonuspica van vorige week toen ik mezelf heel stoer vond.

ajney9.png

sexy hoor

Ik vind je ook stoer hoor:heart:

Prima repout ook!:bow:

zieke repout, je gaat hard man.
Zolang je maar niet mn bench in gaat halen :o

goeie repout, wel beetje onduidelijk genoteerd :trollface:

Ik vind je ook stoer hoor:heart: Prima repout ook!:bow:

Lief

zieke repout, je gaat hard man. Zolang je maar niet mn bench in gaat halen :o

Inb4 1RM verhogen 15kg

goeie repout, wel beetje onduidelijk genoteerd :trollface:

Ik probeer het zo vaag mogelijk te maken zodat mensen denken dat ik wat presteer.

Damn bench gaat idd hard! Goed bezig hiero

Zo, eindelijk tijd om te loggen!

Vrijdag: Deadlift!

DEADLIFT:

5x 107,5kg (normal grip)
3x 122,5kg (normal grip)
3x 137,5kg (mixed) - PR! -

Irriteerde me een beetje aan het feit dat ik voelde dat mijn form niet in orde was, maar doorgeramd en ik heb nog nooit zoveel gewicht omhoog getild hehe!

• Chin Up: 4 sets, 3x bodyweight, 1x 64kg pulldown
  • Bent Over Barbell Row: 4x 10x 40kg
  • Kroc Row: 3x 20x 12kg (per zijde)
  • Supersetje: Abs Crunch: 12x 59kg met Barbell Curl 10x 22,5kg
Zaterdag: Overhead Press!

OVERHEAD PRESS:

5x 42,5kg
3x 47,5kg
5x 52,5kg

Prima repout, toen besloten dat ik toch wel eens wilde weten wat ik nog meer kon:

1x 60kg - PR! -

• Upright Row - 4x 10x 40kg
  • Wat shrugs
  • Thuis nog wat Single Arm Side Raises 12x 5kg
Was een korte training want ik had maar 40 minuten.

Uiteindelijk echt een hele goeie trainingsweek! Blij met de PR's en vooruitgang :) Morgen direct door naar Cycle 6!

heee feli met je PR's!
kort hoeft niet slecht te zijn, zolang het maar effectief is natuurlijk ;)

Terug
Naar boven