AndroidHealthClinic

Bureauwlamp goes Wendler!

stronk :roflol:

chest dips ook beetje rare benaming imo. Dips zijn dips, dus als je gewoon dips noteert kan je niet zoveel fout doen :p Enige verschil zou zijn dat je wat verder voorover leunt maar dat is imo altijd nuttig omdat je dan minder druk zet op je rotator cuffs
Voor chest dips zou ik inderdaad iets meer voorover leunen...

• Topic Starter Topic Starter
Voor chest dips zou ik inderdaad iets meer voorover leunen...

Ik neem het mee!

Donderdag: Deadlift!

DEADLIFT:

5x 112,5kg (normal grip)
5x 120kg (mixed)
8x 125kg (mixed)

• Chin Up: 2x 10x BW, 2x 45kg assisted pullup
  • Bent Over Barbell Row: Stangetje van 15kg 4x 12
  • Straight Arm Pulldown: 3x 12x 36kg
  • Barbell Curl (wide - middle - close): 4x 15x 20kg
  • Afblussen met barbell curl en overgooien wanneer je niet meer kan - 80 reps totaal ofzo (15kg)
Weer met een maat getrained en van alles wat bij elkaar gegooid qua assistance, allemaal niet heel strak maar wel leuke training. Aardig dikke pomp in de bicepjes. Prima repout.

3,5/5 knakworstjes

Laatst bewerkt:
C6W2

Maandag: Squat!

SQUATS:

3x 92,5kg (Lekker wegpompen)
3x 100kg (Net nog geen grind)
5x 105kg (Tikkie grind op de 5e)

Rechterlies volgens mij ook licht verrekt. Had er vorige week ook al last van, hoopte dat het niks was. Deze week toch weer pijn aanwezig... volgende week maar even aankijken en daarna ervoor zorgen dat ik em niet afbreek bij het snowboarden :p

Daaamn mijn lies! Was absoluut nog niet geheeld. Derde opwarmsetje voelde ik em echt aardig pijn doen. Vanaf knalset 1 iets minder diep en beentjes wat dichter bij elkaar gehouden, toen ging het wel weer. Geprobeerd nog wel parallel te hitten. Maar ik hoop echt dat dit weg is over twee weken. Ga natuurlijk wel intensief mijn benen gebruiken bij het snowboarden dus ben er een beetje bang voor...

• 45 Degree Leg Press 2x 10x 127kg > 2x 12x 70kg (wilde mijn lies niet meer belasten)
  • Leg Extension 3x 12x 27,5kg > 1x 15x
  • Leg Curl 3x 12x 41kg > 1x 15x
  • Calf Raise (Smith) - 5x 5x 70kg

• 70 Calf reps vanaf vloer
Kracht zat er wel in, ben tevreden met de repout, maar die lies... 2,5/5 sterretje voor deze train.

geen lb trainen tot het weg is. Absoluut niks forceren

geen lb trainen tot het weg is. Absoluut niks forceren
Luisteren naar dr. vin En vooral geen tijgerbalsem op je lies proberen te smeren. 9/10 keer komt het ook ergens anders op.

Zelfs geen deadlift? :(

Ben sowieso niet echt van de zalfjes, goed eten en rust geven hoppakeu. Alleen die rust komt dus niet helemaal goed volgende week...

Ook echt compleet waardeloos geslapen vannacht, meerdere keren wakker, lag tot 3h naar mijn plafond te staren... Late workouts met pre-workout ervoor zijn niet goed voor mijn slaap...

Zelfs geen deadlift? :(

Ben sowieso niet echt van de zalfjes, goed eten en rust geven hoppakeu. Alleen die rust komt dus niet helemaal goed volgende week...

Ook echt compleet waardeloos geslapen vannacht, meerdere keren wakker, lag tot 3h naar mijn plafond te staren... Late workouts met pre-workout ervoor zijn niet goed voor mijn slaap...

ja eh ik zet daar wel kracht op met dl, zou sws niet gaan maxen :p
even kijken hoe het aanvoelt en niet dat je techniek eronder gaat lijden doordat je andere houdingen aanneemt om je lies te ontzien

maar ik weet niet wat je voelt.. zou jammer zijn als je niet je ding kon doen op wintersport ;)

ja eh ik zet daar wel kracht op met dl, zou sws niet gaan maxen :p even kijken hoe het aanvoelt en niet dat je techniek eronder gaat lijden doordat je andere houdingen aanneemt om je lies te ontzien maar ik weet niet wat je voelt.. zou jammer zijn als je niet je ding kon doen op wintersport ;)

Zal wel even aanzien dan ja. In principe heb ik em denk ik verrekt, ik voel de spier namelijk ook alleen als ik diep door mijn knieën ga (en dan dus uitrek).

:roflol:

Dinsdag: Bench Press!

Keertje wat eerder, slaap ik wellicht ook wat beter vannacht!

BENCH PRESS:

3x 72,5kg (Tjoef)
3x 77,5kg (Weg dermee)
12x 80kg :o

• Incline Dumbbell Press - 3x 10x 24kg > 1x 12,5x 24kg (faal bij 13e poging)
  • Chest Dips - Alle setjes BW, Eerste 2 vol, 3e pauze bij 8e rep, 4e bij 7e. Duidelijk dat die Incline me verzwakt :(
  • Cable Fly - 1x 10x 18kg (per arm) - 3x 10x 16kg
  • Cable Tricep Extension (handdoek) - 2x 12x 27,5 - 2x 12x 22,5
  • Superset:
    • Overhead Tricep Extension (stang) - 3x 12x 22,5kg - 1x 12x 27,5kg
    • Cable Abs Crunch (stang) - 4x 12x 59kg
  • Leg Raises (horizontaal op bankje liggend) - 4x 12x BW

Wahaha, dat is wel weer een behoorlijke repout!:eek:

goeie repout!

in :).

203.gif

Leuk! Welkom :)