MuscleMeat

Bureauwlamp goes Wendler!

• Topic Starter Topic Starter
heee feli met je PR's! kort hoeft niet slecht te zijn, zolang het maar effectief is natuurlijk ;)

Thanks! :)

Klopt, maar ik had ook nog helemaal geen zin om te stoppen (vandaar dat ik thuis nog even wat raises deed), dus in die zin was het ook te kort ;)

goeie prs :thumb:

goeie PR's!

Thanks! :)

Einde Cycle 5

Stats na vijfde cycle:

SQ: 3x 107,5kg
BP: 11x 82,5kg
DL: 3x 137,5kg
OP: 5x 52,5kg

Progressie:
SQ: 3x 90kg > 4x 95kg > 4x 100kg > 4x102,5kg > 3x 107,5
BP: 10x 75kg > 12x 75kg > 10x 80kg > 8x 80kg > 11x 82,5
DL: 5x 120kg > 2x 125kg > 5x 127,5kg > 4x 132,5kg > 3x 137,5
OP: 10x 40kg > 8x 45kg > 10x 47,5kg > 5x 52,5kg > 5x 52,5

Mooie progressie weer.

BP en OP ga ik nu met 2,5kg verhogen, SQ en DL weer met 5! Dat zet mijn 1RM's voor Wendler op de volgende waardes:

Squat: 130kg
Bench Press: 100kg
Deadlift: 165kg
Military Press: 65kg

Geen deload, we gaan meteen door:

C6W1

Maandag: Squat!

Na vorige week de smaak te pakken, knallen met die handel!

SQUATS:

5x 87,5kg (Hmm, ging aardig)
5x 92,5kg (Ugh, lastig)
6x 100

Rep 7: FAIL. Ik had een maat als spotter, wellicht was ik daardoor iets te ambitieus. Een primeur! Ik donderde weer naar beneden :D Nou ja, donderde, ik kwam niet eens hoog genoeg om mijn spotter te laten helpen, ging ook wel heel diep. Kwam misschien 5cm omhoog en toen ging al het gas er af, terug naar beneden. Weet ik ook weer hoe dat is :o

Rechterlies volgens mij ook licht verrekt. Had er vorige week ook al last van, hoopte dat het niks was. Deze week toch weer pijn aanwezig... volgende week maar even aankijken en daarna ervoor zorgen dat ik em niet afbreek bij het snowboarden :p

• 45 Degree Leg Press 3x 10x 127kg > laatste set 14x
  • Leg Extension 3x 12x 36kg > 1x 15x
  • Leg Curl 3x 12x 45kg > 1x 14x
  • Calf Press (Leg Press) - 1x 5x 63kg, 3x 5x 70kg, 1x 5x 100kg
Prefereer toch de smith machine...

• 70 Calf reps vanaf vloer
Vorige week weer paar dagen vergeten, nu maar bij 70 weer opgepakt. Ging prima.

Redelijke training, ik baal dik van die Fail maar toch een leerzame ervaring. 3 sterretjes voor deze tren.

lachuh die stats, scheelt echt weinig meej mie

Super progressie weer! Succes met de komende cycle:thumb:

Wel balen van een fail op de 7e rep in de eerste training! Maar je hebt je target gehaald, dus er is eigenlijk niks aan de hand!:D

goeie squats, ik wil terug naar me oude squat stats :(

Mooie progressie, keep it up!
lachuh die stats, scheelt echt weinig meej mie
Super progressie weer! Succes met de komende cycle:thumb: Wel balen van een fail op de 7e rep in de eerste training! Maar je hebt je target gehaald, dus er is eigenlijk niks aan de hand!:D
goeie squats, ik wil terug naar me oude squat stats :(

Thanks all! :)

Lekkkerrr, ik zie progressie! :-) Altijd leuk, lange termijn terugkijken.

heee mooie progressie! motiverend :D

Lekkkerrr, ik zie progressie! :-) Altijd leuk, lange termijn terugkijken.
heee mooie progressie! motiverend :D

Absoluut, heel motiverend om te zien dat het werkt! :)

Dinsdag: Bench Press!

BENCH PRESS:

5x 67,5kg (Doei)
5x 72,5kg (Ook zo er doorheen)
13x 77,5kg :o

Bankjes te bezet, soort van Cable Press (?) gedaan. Cable vanuit hogere positie richting de grond, beetje als fly, maar dan recht vooruit proberen te drukken. In ieder geval, 4x 10x 18kg

• Chest Dips* - 4x 10x BW (laatste 11x)
  • Dumbbell Fly - 3x 10x 12kg - 1x 17x 12kg
  • Cable Tricep Extension (handdoek) - 3x 12x 27,5 - 1x 12x 22,5
* Chest dips waren een gevalletje apart. Het ging veel beter dan normaal! Ik had een maat bij me dus die heb ik even het laatste setje laten filmen. Wat vinden jullie van mijn dippies?

https://www.youtube.com/watch?v=P0YqZ54wWR8
(let vooral ook even op de (imo) waardeloze deadliftform op de achtergrond)

Ik dacht dat ik te laag stopte elke rep, maar als ik het zo terug zie kan ik zelfs nog wat lager stoppen denk ik (voor een Chest dip). Vooralsnog ben ik tevreden over mijn form, misschien wat langzamer uitvoeren?

Wellicht ging het zo goed omdat ik Incline DB press had vervangen met een makkelijkere oefening, we gaan het zien volgende week.
Dat was em, super training! 5 van de 5 schijfjes krijgt ie.

er zit een gat in je shirt

dips zien er prima uit

er zit een gat in je shirt

dips zien er prima uit

Hempies for life. Deze is wel heel diep uitgesneden, heb em ook niet vaak aan, maar al het andere zat in de was :(

Hekel aan shirts bij het sporten, plakt aan alle kanten na een kwartier en vind mouwen echt niet chill bij het sporten :o

Thanks!

Hmm, ik zou voor chest dips toch een andere beweging maken, maar kan niet precies uitleggen hoe...

..zo..daar heb je wat aan..:o

Wel weer een idiote repout man!:eek:

mooie slabber
altijd leuk, beeldmateriaal! :thumb:

Hmm, ik zou voor chest dips toch een andere beweging maken, maar kan niet precies uitleggen hoe...

Thanks man, ik neem het mee voor de volgende keer! :rolleyes: Heb je geen voorbeeldje ofzo? :)

mooie slabber altijd leuk, beeldmateriaal! :thumb:

Slabber alle kanten op. Als iets dodelijk is voor mijn focus dan is het wel een nipslip die naarmate de set vordert groter wordt :roflol: Kuthemd.

stronk :roflol:

chest dips ook beetje rare benaming imo. Dips zijn dips, dus als je gewoon dips noteert kan je niet zoveel fout doen :p Enige verschil zou zijn dat je wat verder voorover leunt maar dat is imo altijd nuttig omdat je dan minder druk zet op je rotator cuffs

goeie repout weer!

stronk :roflol: chest dips ook beetje rare benaming imo. Dips zijn dips, dus als je gewoon dips noteert kan je niet zoveel fout doen :p Enige verschil zou zijn dat je wat verder voorover leunt maar dat is imo altijd nuttig omdat je dan minder druk zet op je rotator cuffs

Ik heb 'geleerd' dat je voor Chest dips laag blijft, en niet de arm strekt. Omdat je dan je triceps voornamelijk activeert, waarbij je dus voor een Tricep dip je armen helemaal moet strekken (en niet te laag zakt) :o

:cool:

Terug
Naar boven