- Waardering
- 8.812
ja

een gewaarschuwd mens telt voor twee. dat spul wil je echt niet op je edele delen hebben
op je tong trouwens ook niet.
of in je oog.
JA, ERVARING MEE JA!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm..tell us more LM, tell us more..ja
een gewaarschuwd mens telt voor twee. dat spul wil je echt niet op je edele delen hebben
op je tong trouwens ook niet.
of in je oog.
JA, ERVARING MEE JA!

Hmm..tell us more LM, tell us more..
foto's mag ook..

Bedankt voor de tip! Ik neem het meenou ja goed.. je wilt wel eens wat expirimenteren in de slaapkamer om het wat heter te maken enzo..
J/k; lies beetje verrekt en door warmte en wrijving verplaatste de balsem een beetje
andere keer dacht ik mn handen gewassen te hebben maar bleek niet zo te zijn; even lekker in mn oog gewreven..
tip: niet doen.

Volgens mij wordt van tijgerbalsem sws alleen je huid alleen een beetje branderig, geloof niet echt dat het iets doet voor je spieren fzo.

Hahaha, ik laat het in ieder geval naast me liggen al die zalfjes
Vanochtend erg duizelig wakker geworden. Heeft de rest van de dag aangehouden dus ben naar huis gegaan, nu in bed en proberen wat te slapen. Training zit er niet in. Hopelijk morgen weer fit want ik wil absoluut niet ziek worden vlak voor mijn vakantie!
beste remedie voor blessures is 10 minuten koelen met ijs > warme douche > spiergel. scheelt best een hoop.

Hey, een leeftijdsgenoot (naja, bijna dan) die ook met Wendler bezig is! Ik ga je log eens in de gaten houden![]()
Leuk, ik zal je log eens checken als ik terug kom!Mooie repout! Ga je 1.5 week niet trainen..of niet loggen? Goede feestdagen in ieder geval!![]()
Mijn 'vastus medialis' wordt goed aan het werk gezet!
Nice, snowboarden! Have fun daarWel sneeuw trouwens of verzuurd het zo erg doordat je door het gras probeerd te boarden..
![]()
Het was redelijk karig qua pistes, maar dan voor het gebied. Wat er open was verslaat alsnog makkelijk een gemiddeld Frans berggebied haha. Het kon er mee door in ieder geval!
Wintersport is cool, zou het graag weer eens doen. Enjoy!

(4thelulz)