Fitness Seller

Bureauwlamp goes Wendler!

ja :o
een gewaarschuwd mens telt voor twee. dat spul wil je echt niet op je edele delen hebben
op je tong trouwens ook niet.
of in je oog.

JA, ERVARING MEE JA!
Hmm..tell us more LM, tell us more..:p

foto's mag ook..:rolleyes:

Hmm..tell us more LM, tell us more..:p
foto's mag ook..:rolleyes:

nou ja goed.. je wilt wel eens wat expirimenteren in de slaapkamer om het wat heter te maken enzo..

J/k; lies beetje verrekt en door warmte en wrijving verplaatste de balsem een beetje :o

andere keer dacht ik mn handen gewassen te hebben maar bleek niet zo te zijn; even lekker in mn oog gewreven..

tip: niet doen.

Volgens mij wordt van tijgerbalsem sws alleen je huid alleen een beetje branderig, geloof niet echt dat het iets doet voor je spieren fzo.

nou ja goed.. je wilt wel eens wat expirimenteren in de slaapkamer om het wat heter te maken enzo..

J/k; lies beetje verrekt en door warmte en wrijving verplaatste de balsem een beetje :o

andere keer dacht ik mn handen gewassen te hebben maar bleek niet zo te zijn; even lekker in mn oog gewreven..

tip: niet doen.
Bedankt voor de tip! Ik neem het mee:rolleyes:

Volgens mij wordt van tijgerbalsem sws alleen je huid alleen een beetje branderig, geloof niet echt dat het iets doet voor je spieren fzo.

oh, dacht dat het me spieren een sensationele boost gaf.

/sarcasm, warmte / koeling ondersteund het herstel proces.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, ik laat het in ieder geval naast me liggen al die zalfjes :o

Vanochtend erg duizelig wakker geworden. Heeft de rest van de dag aangehouden dus ben naar huis gegaan, nu in bed en proberen wat te slapen. Training zit er niet in. Hopelijk morgen weer fit want ik wil absoluut niet ziek worden vlak voor mijn vakantie!

Hahaha, ik laat het in ieder geval naast me liggen al die zalfjes :o

Vanochtend erg duizelig wakker geworden. Heeft de rest van de dag aangehouden dus ben naar huis gegaan, nu in bed en proberen wat te slapen. Training zit er niet in. Hopelijk morgen weer fit want ik wil absoluut niet ziek worden vlak voor mijn vakantie!

beste remedie voor blessures is 10 minuten koelen met ijs > warme douche > spiergel.

scheelt best een hoop.

beste remedie voor blessures is 10 minuten koelen met ijs > warme douche > spiergel. scheelt best een hoop.

Die zal ik dan maar even onthouden!

Vrijdag: Overhead Press!

Vorige week schouders niet kunnen doen, dus nu 3x5 :(

OVERHEAD PRESS:

5x 45kg
5x 47,5kg
7x 50kg

Degelijke repout,voor een week geen schouders trainen.

• Seated Dumbbell Press - 4x 8x 18kg
  • Een hele shitload aan van alles door elkaar. Laatste tren, was met een maat, beetje aan lopen kloten... Rug, biceps en triceps zat er iig in.
Fijne feestdagen allemaal, ik zie jullie over een kleine 1,5 week weer! :)

Hey, een leeftijdsgenoot (naja, bijna dan) die ook met Wendler bezig is! Ik ga je log eens in de gaten houden :)

Mooie repout! Ga je 1.5 week niet trainen..of niet loggen?

Goede feestdagen in ieder geval!:thumbs:

Hey, een leeftijdsgenoot (naja, bijna dan) die ook met Wendler bezig is! Ik ga je log eens in de gaten houden :)

Haha over een klein maandje word ik 23! Dus 'zo goed als' leeftijdsgenoot :) Leuk, ik zal je log eens checken als ik terug kom!

Mooie repout! Ga je 1.5 week niet trainen..of niet loggen? Goede feestdagen in ieder geval!:thumbs:

Haha beide! Ben een week aan het wintersporten, bij terugkomst gaat trainen wss wat lastig ivm werk en oud en nieuw. Thanks!

Benen gaan helemaal naar de kloten hier op mijn snowboard, leuk dat squatten maar tegen verzuring helpt het niet :D Mijn 'vastus medialis' wordt goed aan het werk gezet!

Groetjes uit Oostenrijk, Serfaus :)

Nice, snowboarden! Have fun daar:thumbs:

Wel sneeuw trouwens of verzuurd het zo erg doordat je door het gras probeerd te boarden..:rolleyes:

have fun mate!

Wintersport is cool, zou het graag weer eens doen. Enjoy!

Ben enorm jaloers haha, veel plezier daar!

Nice, snowboarden! Have fun daar:thumbs: Wel sneeuw trouwens of verzuurd het zo erg doordat je door het gras probeerd te boarden..:rolleyes:

Haha ik heb een stukje over gras geboard, no joke! :roflol: Het was redelijk karig qua pistes, maar dan voor het gebied. Wat er open was verslaat alsnog makkelijk een gemiddeld Frans berggebied haha. Het kon er mee door in ieder geval!

Maar op de dalpiste helemaal onderaan een stuk gras aan de zijkant. Kon het niet laten om te proberen :D

Spoiler:
Grassboarden gaat heel stroef.

Wintersport is cool, zou het graag weer eens doen. Enjoy!

Ben enorm jaloers haha, veel plezier daar!

Nice, ben ik ook eens geweest. Veel plezier

Danke liebe leute! Was heel tof :)

@Vince Nice! Ik ben er nu volgens mij meer dan 10x geweest, was een eenmalige nostalgiebezoek met familie haha. Voor een student niet heel makkelijk te betalen :o

Also, ich bin zurück! Ik denk dat ik komende week nog een deloadmethode toepas (vooral op legs, vertrouw mijn lies nog niet echt na de zware wintersportweek) en de eerste week van het nieuwe jaar de cycle opnieuw ga doen.

Kan wel mijn '1RM'-week gaan proberen maar daar zit mijn lichaam echt niet op te wachten volgens mij, vandaar!

Haha hoorde al dat het redelijk pauper was met de pistes.. Buren zijn teruggekomen van wintersport en hebben hier gisteren meer sneeuw gezien dan vorige week in ski gebied :')

Gekkigheid. Gisteren deload legs en chest gedaan.

SQUATS:

5x 50kg
5x 60kg
5x 70kg
5x 60kg
5x 60kg

Huh wat, piramide? Het idee was dat ik 5x 70 > 75 > 82,5 zou doen maar voelde die verdomde lies alweer zeuren. Dus verlaagd en nog even wat reps gedaan met 60, voelde stuk beter.

Front squat 10x met barbell :o (4thelulz)

Nog een paar setjes Leg Extension met 18kg, en stiffed legged deadlifts met barbell. Weer genoeg mijn lies belast.

BENCH PRESS:

5x 55kg
5x 57,5kg
5x 62,5kg

Paar Incline Dumbbell Presses met 12kg, paar setjes Cable Fly en toen was het tijd voooorrrrr...

De Zwaluwhoeve :roflol:

Was nog een cadeautje van mijn vriendin voor mijn vorige verjaardag (die van 11 maanden geleden ja), dus moesten die nog even snel gebruiken! Was erg leuk (en superchill). Voelde me behoorlijk alpha, de paar dudes die er rondliepen hadden een waardeloze physique. Goed voor het lichaam en geest dus, zo'n bezoekje :D

Morgen nog even overdag werken en dan wss vrijdag pas naar de sportschool. Denk dat de training dan nog wat langer wordt met wat triceps erbij en heel misschien stukkie chest.

Fijne jaarwisseling iedereen! :heart:

Terug
Naar boven