- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verstandig om ff (nog) rustiger aan te doen met je lies zo.. Hopen dat dat niet te lang blijft door zeuren

fixed
fixedBeterschap gozer! Mooi klote om zo te beginnen, maar toch de beste wensen voor 2015!vieze chocomelk..
Mooi kut begin van het jaar ja.. Belangrijkste is om goed uit te zieken, die eventuele verloren krachtgains heb je zo weer terug als je beter bent. En voldoende blijven drinken! Beterschap iig!
). December woog ik nog 84kg, vanochtend...
Zo dan! Je moet je momenteel zo slap als een vaatdoek voelen volgens mij! 200-300kcals per dag, zelfs ik eet meer..![]()
Oh, wow.. Al die problemen heb ik helemaal niet (bewust) meegekregen! Fijn dat je je al wat beter voelt, maar man wat moet dat kut zijn geweest! Aanpak lijkt me zo verstandig ja.. Niet teveel willen forceren nu

Gelukkig ben je weer beter.. en nu doorvlammen! Als je Joostd's krachtstats inhaalt, krijg je een koekje van me
![]()
Gelukkig ben je weer beter.. en nu doorvlammen! Als je Joostd's krachtstats inhaalt, krijg je een koekje van me
![]()