Fitness Seller

Bureauwlamp goes Wendler!

Verstandig om ff (nog) rustiger aan te doen met je lies zo.. Hopen dat dat niet te lang blijft door zeuren, daar heb je immers al een vriendin voor.

Jij ook een fijne jaarwisseling!

• Topic Starter Topic Starter
Verstandig om ff (nog) rustiger aan te doen met je lies zo.. Hopen dat dat niet te lang blijft door zeuren

Ik hoop ook dat het stopt, ik zou het echt ruk vinden als ik een cycle squat moet laten liggen. Zul je zien dat ik meteen weer terug val...

daar heb je immers al een vriendin voor.

:roflol:

Jij ook een fijne jaarwisseling!

:thumbs:

Mooi kut! Het nieuwe jaar ingegaan met lichte koorts, nu lig ik al twee dagen met een (soort van) keelontsteking op de bank (+ koorts). Krijg nauwelijks eten door mijn keel, lig er als een zombie bij!

Ik kan hier zo slecht tegen, ik word dan meteen bang dat ik mijn krachtgains verlies. Ook al weet ik dat rust de beste methode is naar recovery.

Ik hoop maandag alsnog te beginnen met mijn deload, om de week daarna de laatste cycle opnieuw te doen. Hopelijk lukt dat en gooi ik er ook nog wat aardige repouts uit!

Zo, nu weer terug naar mijn series en ibuprofens :(

Chocomel drinken all day erry day?

Mooi kut begin van het jaar ja.. Belangrijkste is om goed uit te zieken, die eventuele verloren krachtgains heb je zo weer terug als je beter bent. En voldoende blijven drinken!

Beterschap iig!

Chocomel drinken all day erry day?
fixed
vieze chocomelk..
Beterschap gozer! Mooi klote om zo te beginnen, maar toch de beste wensen voor 2015!
Mooi kut begin van het jaar ja.. Belangrijkste is om goed uit te zieken, die eventuele verloren krachtgains heb je zo weer terug als je beter bent. En voldoende blijven drinken! Beterschap iig!

Thanks dudes! Chocolade wordt em niet, is namelijk niet makkelijk voor de maag.

Korte update: Dat is namelijk nu van belang omdat ik een probleem heb met mijn maagzuur en slokdarm. Eigenlijk het gehele traject naar beneden van huig tot maag is een helse weg voor alles wat ik erin gooi.

Laatste 4 dagen iets van 200 - 300 kcal gegeten (get rekt Marv :cool:). December woog ik nog 84kg, vanochtend...

79kg :(

Ik heb sinds vandaag maagcapsules gekregen, huisarts kon niet zo 1, 2, 3 een specifieke oorzaak aanwijzen. 10 dagen die krengen slikken waardoor mijn maag tot rust moet komen (ik word 's avonds 5x wakker ofzo door zuuroprispingen e.d.) en ik hopelijk wat makkelijker voedsel en vocht naar binnen krijg. Training wordt dus nog steeds even uitgesteld! :/

Zo dan! Je moet je momenteel zo slap als een vaatdoek voelen volgens mij! 200-300kcals per dag, zelfs ik eet meer..:eek!:

Zo dan! Je moet je momenteel zo slap als een vaatdoek voelen volgens mij! 200-300kcals per dag, zelfs ik eet meer..:eek!:

Zo goed als ja, heb eigenlijk een constant een licht gevoel in mijn hoofd dus ik focus nu wat meer op vocht. Ik moet zeggen dat het nu, op dit moment, aardig goed gaat want ik heb zowaar bijna een bakje vla op.

Ik wil zo graag wat eten en drinken maar ik kan van een slokje water al helemaal opkrullen van de pijn, verlies je op een gegeven moment ook wel de motivatie en besluit je het later nog eens te proberen.

Maar hopelijk is het bakje vla een goed teken, ik kan echt niet wachten tot dit voorbij is en ik een goed beeld kan maken van de schade!

maagzuur is fucking kut. sterkte man.

Sterkte idd :( Sucks

maagzuur is fucking kut. sterkte man.

Thanks guys!

Medicijnen slaan wel aan, kan in ieder geval meer eten en heb het idee dat mijn slokdarm eindelijk de rust krijgt om te herstellen (ipv constant in de weer te zijn met maagzuur). Gisteravond voor het eerst redelijk normaal avondeten gehad (pasta zonder saus met ongekruid gehakt) en dat ging er langzaam maar prima in. Hoop vandaag de grote drie (ontbijt, lunch, diner) te kunnen doen.

Morgen dan wellicht weer eens naar school gaan en dan probeer ik volgende maandag in de Fit For Free te staan!

Morgen weer aan de bak! Heb de laatste dagen weer goed kunnen eten.

Gewicht is helaas nog steeds 81kg, oftewel 3kg lichter dan voor mijn maagprobleem... Genoeg reden om te blijven eten dus. Zoals gezegd morgen beginnen met de deloadgewichten, week daarna wss beetje kijken wat mijn 1RM is en vanaf daar maar een nieuwe cycle starten!

Oh, wow.. Al die problemen heb ik helemaal niet (bewust) meegekregen! Fijn dat je je al wat beter voelt, maar man wat moet dat kut zijn geweest!

Aanpak lijkt me zo verstandig ja.. Niet teveel willen forceren nu

Fijn dat je weer normaal kunt eten

Kijk aan! Dat is goed nieuws! Succes alvast!

succes!!

Gelukkig ben je weer beter.. en nu doorvlammen ;)! Als je Joostd's krachtstats inhaalt, krijg je een koekje van me :p

Oh, wow.. Al die problemen heb ik helemaal niet (bewust) meegekregen! Fijn dat je je al wat beter voelt, maar man wat moet dat kut zijn geweest! Aanpak lijkt me zo verstandig ja.. Niet teveel willen forceren nu

Absoluut, beetje op de bank liggen en toekijken hoe alles lichter en zwakker wordt, verschrikkelijk!

Fijn dat je weer normaal kunt eten

Zekers, woensdag van mijn medicijnen af, hopelijk blijft het dan goed gaan :o

Kijk aan! Dat is goed nieuws! Succes alvast!
Gelukkig ben je weer beter.. en nu doorvlammen ;)! Als je Joostd's krachtstats inhaalt, krijg je een koekje van me :p

Thanks dudes! Haha Kaluro, volgens mij zat ik al iets hoger, dus als ik op oud niveau ben moet dat wel goedkomen met dat koekje :thumbs:

Terug
Naar boven