Gisteren deadlines gehad van school, erg drukke dag maar alles gehaald voor 23.59! Helaas niet kunnen sporten. Zo dadelijk dus Deadlift/rug + OHP/schouders, moet wel een leuke training worden. Deadlift afronden met 105kg, ik hoop echt dat dat een beetje soepel gaat!
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
Vrijdag: Deadlift + Overhead Press!
DEADLIFT
5x 90kg
5x 95kg
5x 105kg
Niet voor een repout gegaan, vond het wel welletjes. Tot 95kg double overhand, 105 met mixed grip. Mijn vorm verzwakte wel.
Echter, ik deed nu alles met deadstop (dus niet doortikken maar de stang even op de grond neerzetten) en ik wil dat eigenlijk vanaf nu aanhouden.
OVERHEAD PRESS
5x 35kg
5x 37,5kg
5x 40kg
Ook geen repout maar zat er nog wel in. Wilde alleen even uitkijken met mijn schouders, waren nog aardig koud en zit niet op een blessure te wachten.
Pull Downs: 4x 10x 41kg
DB Side Raise: 4x 12x 3kg
T-bar row (landmine): 4x 10x 20kg
Supersetje:
Shrugs (smith) - 4x 10x 30kg
Dumbbell Curls - 4x 10x 8kg
Redelijke training maar die zwakte staat me niks aan!
---
Net als die deadstop wil ik deze 'recovery' eigenlijk gebruiken om andere dingen aan te pakken. Zo wil ik waarschijnlijk mijn assistance work gaan veranderen, dat moet ik nog even uitwerken.
Ik wil daarbij ook meer aan mijn core gaan werken, aangezien ik niet tegen mijn discutabele form kan bij het deadliften (helemaal als ik bijv. Bello met rechte rug 200kg zie doen). Voordat ik ga googlen, hebben jullie nog gouden tips om je kor te trennen?