MuscleMeat

Bureauwlamp goes Wendler!

Netjes, niet te ver terug gezakt :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Netjes, niet te ver terug gezakt :cool:

Gelukkig niet nee! 2 Cycles is nog goed te doen. Vandaag ging bench ook weer lekker.

Bench in cycle 4:

5x 65kg
5x 70kg
13x 75kg - Dikke repout

Vandaag;

Dinsdag: Bench Press!

BENCH PRESS

5x 65kg
5x 67,5kg
13x 72,5

First set last: 4x 65kg #gingvoorgeenmeterdoei

Toendertijd 70 en 75 gedaan omdat ik geen 1,25 schijfjes had, maar ik ben hartstikke blij met deze repout! Ik was een biettien bang omdat ik een gevoelige rechterschouder had, maar het viel me nog behoorlijk mee. Super dus!

• Incline DB Press - 4x 10x 22kg (2kg minder dan eerst)
  • Dips - 6x BW, toen naar Seated Dip machine, 3x 10x 54,5kg
  • DB Fly (15 graden) - 4x 10x 10kg
  • Cable Tricep Extension (handdoek) - 4x 12x 22,5kg
  • SS: Abs Crunch (cable) 4x 12x 59kg met Overhead Tricep Extension (cable) 4x 12x 22,5kg
Trensetje (heerlijk):

https://www.youtube.com/watch?v=6339GQMcukI

13x als repout?! Daaaayum boy! Tijd om wat meer te gaan verhogen volgende cycle? :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo flinke repout!:thumbs:

lekkere repout hngg

Als je 13 x 72,5 kan doen die eerste 2 setjes niet veel lijkt me :P. Wat is je 1RM?

In!

Laat die efficientie maar eens zien ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1521.gif
Welkom! :)

:cool:

Als je 13 x 72,5 kan doen die eerste 2 setjes niet veel lijkt me :P. Wat is je 1RM?

Nooit geprobeerd eigenlijk, misschien volgende week eens met een maat bekijken. In mijn schema is het in ieder geval 95kg.

In! Laat die efficientie maar eens zien ;)

Oh shit, no pressure :o Welkom!

Dit wilde ik gisteren postten vanuit de trein maar die verbinding was blijkbaar zo kut dat ie niet eens een berichtje kon verzenden. Training van gisteren dus. Zo meteen naar de sportschool voor schouders!

Donderdag: Deadlift!

Vanochtend getraind, niet heel erg goed geslapen dus zelfs met pre-workout stond ik er ik nog als een natte handoek bij maar heb mijn best gedaan.

DEADLIFT

5x 105kg
5x 112,5kg
5x 117,5kg

Ik had niet eens verwacht dat ik de 5 ging halen, ik vond de tweede set al heel zwaar. Die 'deadstop' methode maakt het in ieder geval een stuk zwaarder, maar ik ben blij dat ik in ieder geval het minimale heb gehaald! Ik heb toch nog niet een fijn gevoel bij mijn form, en juist omdat ik nu weer op ga bouwen wil ik het vanaf de basis al goed hebben. Heb de 105kg gefilmd, zal die later uploaden met de hoop op wat nuttige feedback.

• Pulldown (chin-up grip) - 4x 10x 54,5kg
  • T-bar Row - 4x 10x 20kg (excl. stang)
En toen moest ik alweer stoppen want ik had een drukke dag op school :( Was langer bezig met mijn deadlift dan verwacht... Bijna een half uur @ ShadyNG :p

Prima deadlift!

Prima deadlift idd
Daar trek ik trouwens ook altijd enorm lang voor uit :P

Zware deadlifts hebben wel wat tijd nodig ja.. Klinkt bekend ;)

En toen moest ik alweer stoppen want ik had een drukke dag op school :( Was langer bezig met mijn deadlift dan verwacht... Bijna een half uur @ ShadyNG :p

2zia51z.jpg

Waar zit je eigenlijk op school, if I may ask?
Zelf op de HAN in Arnhem gezeten en train nu in Nijmegen, redelijk dichtbij dus :cool:

Prima deadlift idd Daar trek ik trouwens ook altijd enorm lang voor uit :P
Zware deadlifts hebben wel wat tijd nodig ja.. Klinkt bekend ;)
:)
Waar zit je eigenlijk op school, if I may ask? Zelf op de HAN in Arnhem gezeten en train nu in Nijmegen, redelijk dichtbij dus :cool:

Op de HAN ja! Maar ben nu net klaar met mijn 3e semester CMD, ik ga een half jaar stage lopen in Amsterdam. Maar vooralsnog train ik bij de Fit For Free in Arnhem :thumbs:

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Vrijdag: Overhead Press!

OVERHEAD PRESS

5x 40kg
5x 42,5kg
7x 45kg

Ging wat pittiger dan ik had verwacht maar desalniettemin tevreden :)

• Seated Dumbbell Press - 4x 10x 14kg
  • DB Side Raise - 4x 12x 4kg
  • Bent-Over Side Raise - 4x 12x 2kg
  • Front Shrugs (smith) - 4x 10x 30kg

Nette OHP. Blijft een zware oefening, dus 45kg is niet mis :D

Nog reps over op de repout, dus prima!:D Wel lichte shrugs of lijkt dat maar zo?

Nette OHP. Blijft een zware oefening, dus 45kg is niet mis :D
Klopt maar ik mis mijn 1RM van 60kg :rolleyes:
Nog reps over op de repout, dus prima!:D Wel lichte shrugs of lijkt dat maar zo?
Haha nee lichte shrugs idd, had nog maar 5 minuten tot de sportschool sloot. Dit hing er al aan en ik voel shrugs ook al met 30 kg hehe. Maar volgende keer weer wat meer als ik de tijd heb.

Maandag: Squat!

SQUAT

3x 87,5kg
3x 92,5kg
4x 97,5kg

Even afgeblust met 6x 60kg (zie ook filmpie).

Kan er mee door, kan er mee door! Setje twee vond ik al pittig, dus mijn hoop op 2 extra reps dimde al een beetje. Na 3 even stil gestaan om krachten te verzamelen en toen die 4e gemaakt.

• Leg Press - 2x 10x 83kg op een verschrikkelijke kutmachine, dus toen door gegaan naar:
  • Walking Lunges - 4x 20 stappen met 10kg schijf in elke hand (R.I.P. GLUTES, te lang niet gedaan)
  • Stiffed Leg Deadlift - 4x 10x 60kg
En toen naar huis omdat het eten op tafel stond :o

Filmpje van DL (105kg) en SQ gecombineerd. Geluid is niet helemaal sync.

https://www.youtube.com/watch?v=SWi4-nLwvwk

Lichte gewichten dus dit is puur om te zien of mijn form in de basis wel goed is. Eigen comments:

Squat gaat hier goed naar mijn idee, 'tjoep' een beetje omhoog bij de laatste 30sec maar dat is puur omdat het een licht gewicht is. Als ik zwaarder squat ga ik ook niet meer zo diep, enkel tot parallel.

Deadlift ziet er op zich wel goed uit maar ik heb het gevoel dat ik meer met mijn bovenlichaam en heupen kan doen, alsof ik explosiever naar voren kan pushen. Iets minder hamstrings of iets dergelijks. Ben benieuwd of jullie dit ook opvalt en daar opmerkingen voor hebben.

Form ziet er prima uit bro. Wellicht dat je je bij de deadlift iets meer 'in de stang kan trekken'. Dat is hoe Alex Moonen het mij heeft uitgelegd toen ik aan mijn deadlift form werkte.

Terug
Naar boven