AndroidHealthClinic

Bureauwlamp goes Wendler!

Flinke schouders wel, maar rug lijkt wat achter te lopen (of het komt door poseren, kan natuurlijk ook).
Niet kwaad/vervelend bedoeld overigens :D

• Topic Starter Topic Starter
Goede rechte rug :thumb: en dafuq @ je middel, is die 65cm ofzo

Thanks, rug kon er altijd al mee door maar zit nog een beetje met die heupjes te kloten! Langzaam maar zeker perfectioneer ik de form haha :D

Net speciaal even opgemeten voor je, +- 80cm!

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Flinke schouders wel, maar rug lijkt wat achter te lopen (of het komt door poseren, kan natuurlijk ook).
Niet kwaad/vervelend bedoeld overigens :D

Ik heb zelf niet het idee dat ie echt achter loopt (dat deden mijn schouders juist toch? :p), denk dat het aan de pose ligt. Maar zal in de nabije toekomst eens kijken of ik een betere pica met goede belichting kan krijgen (en me nog even verdiepen in het poseren) :)

Thanks, rug kon er altijd al mee door maar zit nog een beetje met die heupjes te kloten! Langzaam maar zeker perfectioneer ik de form haha :D

Net speciaal even opgemeten voor je, +- 80cm!

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Ik heb zelf niet het idee dat ie echt achter loopt (dat deden mijn schouders juist toch? :p), denk dat het aan de pose ligt. Maar zal in de nabije toekomst eens kijken of ik een betere pica met goede belichting kan krijgen (en me nog even verdiepen in het poseren) :)
Rear delts komen er in elk geval goed uit ;)
Maar goed, je traint goed en weet waarmee je bezig bent dus ga zo door zou ik zeggen :D

80cm? Zal wel door de pose zo smal lijken

80cm? Zal wel door de pose zo smal lijken
Inderdaad! Mijn taille lijkt wel een koelkast in vergelijking tot die van jou..

Hahaha ik heb echt geen idee, sta misschien wel wat achterover maar kan me niet voorstellen dat die 10cm zo'n verschil zou maken qua perspectief. Neem iig aan dat mijn taille in die pose wat smaller werd getrokken.

Of ik ben gewoon facking breed jeweetzelluf.

Ik leef nog! Goed om te zien dat ik gemist wordt :p

Weekendje weg geweest met vrienden, dus had geen tijd meer om de training van vrijdag te loggen. Heel gezellig (en veel gezopen). Was daarom een beetje bang voor de maandagtraining! Maar ik kwam er helemaal niet aan toe om te trainen, stage begonnen in Amsterdam en had al direct dikke treinvertraging in Utrecht. Probeer nu een beetje mijn draai te vinden en de dagplanning te tweaken, vooral eten moet ik even gaan bekijken want ik ben vaak niet voor half 8 in Arnhem.

Vrijdag: Overhead Press!

OVERHEAD PRESS

3x 42,5kg
3x 45kg
8x 47,5kg

Mooie repout! Heb er een filmpje van laten schieten, heb ik gelijk alle oefeningen opgenomen: https://www.youtube.com/watch?v=dnnqiUGoQtY
Gezicht toch maar even geblurred, foto'tje hier en daar vind ik niet erg maar een full frontal face shot gaat me iets te ver haha.

• Seated DB Press - 4x 10x 14kg
  • DB Side Raise - 4x 12x 6kg (verhoogd)
  • Face Pulls (handdoek) - 4x 10x 36kg
  • Smith Shrugs - 4x 10x 50kg
Goeie training!

Maandag: Squats!

SQUAT

5x 80kg
3x 92,5kg
2x 102,5kg

Blij met de extra rep! Was na het 'zware' weekend en slechte eten vanwege stage benieuwd of ik de 1 uberhaupt ging halen, maar twee ging prima! Derde zat er zelfs wel in, maar kreeg een pijntje in mijn core aan de rugzijde. Als ik met mijn bovenlichaam draaide voelde ik het heel goed. Dus maar gestopt.

• Leg Press - 4x 10x 118kg
  • SLDL - 4x 10 60kg
  • Calf Press SS - 5x 100kg door naar 20x 27,5kg
Niet heel veel volume, denk dat ik mijn trainingen iets moet gaan inkorten. Zal binnenkort eens mijn nieuwe ideeën voor de assistance work posten.

Vanavond chest, lekker tijdens spitsuur...

netjes man! mij werd verteld dat je ellebogen naar voren moest houden zodat je explosiever omhoog kan, dit wel is geprobeerd?

netjes man! mij werd verteld dat je ellebogen naar voren moest houden zodat je explosiever omhoog kan, dit wel is geprobeerd?

Niet consequent, vaak na 1 herhaling terug gegaan naar de form. Maar het is een goede tip, ik ga het eens proberen. Ook vaak geswitched met mijn grip, weet nou niet of ik met of zonder duim fijner vind...

Nette repout op de OHP kerel!
En mooie squats na zo'n weekend :rocknana:

En dan misschien maar eten meenemen?

form van ohp ziet er prima uit volgens mij. Prima repout ook

form van ohp ziet er prima uit volgens mij. Prima repout ook
Nette repout op de OHP kerel! En mooie squats na zo'n weekend :rocknana: En dan misschien maar eten meenemen?

Thanks! Yes Wov, vandaag al bakkie rijst en een heel brood meegenomen. Ga proberen onderweg naar huis (het daarvoor gesmeerde) brood te eten en dan thuis direct naar de sportschool te gaan. Daarna kook ik voor de volgende dagen, als dat nodig is.

Goeie rug man! idd lijkt je middel niet breed, top om die V te kweken!

Goeie rug man! idd lijkt je middel niet breed, top om die V te kweken!
Thanks! Die V daar gaan we voor hehe.

Tegenwoordig een willekeurige dag: Bench Press!

BENCH PRESS

5x 35|45| 3x55
5x 65kg
3x 72,5kg
7x 80kg

Filmpie-tijd! Ik zei wel lekker dat ik met OHP alle oefeningen op film had, maar bedacht me zojuist dat BP er nog niet bij zat. Dus mijn telefoon even undercover in de vensterbank gezet (super camerahoek, I know). Mooie dunne polsjes ook, lijkt wel alsof ik net begonnen ben met sporten haha.

http://youtu.be/AG9dkq_pzog

Hoe doen jullie het met locken? Wel of niet? Ik strek mijn armen (zo te zien) wel altijd helemaal uit, en heel soms zet ik em even vast (om polsen te verstevigen of voor te bereiden op de laatste repjes).

• Incline DB Press - 10x 22kg|22|20|22
  • Chest Dips - BW, herhalingen 10|10|6+4n|5+5n*
  • Cable Tricep Extension (handdoek) - 12x 27,5kg|27,5|27,5|22
  • Cable Overhead Extension (stang) - 12x 27,5kg > x4
*Maak voortaan mijn setjes af met negatives (4n, 5n), als het bij pullups werkt zal het bij dips (hopelijk) ook helpen(?)

Goede tren, geprobeerd er wat vaart in te houden want wil eigenlijk voor half 11 in bed liggen met mijn nieuwe drukke dagen. Morgen rustdag, vrijdag kan ik wss niet sporten... zaterdag DL? Mijn hamstrings zijn er echt nog niet klaar voor om het morgen te doen :(

Laatst bewerkt:
Half 11 niet gered he :rolleyes:

Gewoon lekker locken bij de bench idd :thumbs:
Ziet er prima uit.

Geinige hoek voor die pec contractione

en dafuq is die kerel daar achter aan het doen, een of andere leaning 0 rom row?

Nette benches IMO! Je ziet je borst ook goed werken:D Zelf lock ik wel altijd, maar heb al vaak zat met anderen getraind die dat niet doen. Voor bodybuilding doeleinden misschien beter niet te locken..

Half 11 niet gered he :rolleyes: Gewoon lekker locken bij de bench idd :thumbs: Ziet er prima uit.
Thanks! Nee, mede doordat de was pas om 22.45 klaar was... Leuk hoe de wasmachine al 3 dagen bezet is als ik uit stage thuis kom :rolleyes: #studentenleef
Geinige hoek voor die pec contractione en dafuq is die kerel daar achter aan het doen, een of andere leaning 0 rom row?
Haha ja dat vond ik ook wel geinig, maar verder was het puur een praktische plek om mijn phone te plaatsen :p Volgens mij deed ie face pulls! Lekker compenseren met BW :o
Nette benches IMO! Je ziet je borst ook goed werken:D Zelf lock ik wel altijd, maar heb al vaak zat met anderen getraind die dat niet doen. Voor bodybuilding doeleinden misschien beter niet te locken..
Ja klopt, daarom vroeg ik mij af hoe jullie het doen. Volgende keer maar eens zonder lock proberen, wordt het vast wat zwaarder van. Lijkt me niet zo erg op bench :rolleyes:

lekkere repout broeder!

Terug
Naar boven