Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Opzich niks mis mee hoor! Zeker als je even opgebrand bent door een strict regime..Ik zou zeggen freestyle... wel vaste spiergroepen en een basis aan compounds maar verder gewoon elke training bepalen welke sets/reps/isolatiewerk je gaat doen
Ik vrees dat ik nu half DBB over me heen krijg![]()
On the long run vind ik het persoonlijk niks om dat vooruitgang in oefeningen moeilijk bij te houden is..

Als tip kan ik dan meegeven om grote, waardevolle oefeningen te doen, al vind ik het aantal oefeningen weinig zeggend omdat het allemaal afhangt van het aantal setjes. Wat je kunt doen: - Fullbody programma zoals mad cow, waarbij je 3/4 grote oefeningen hebt - Ub/Lb zoals nu (?) waarbij je ~4 grote oefeningen pakt op UB (2x push/2x pull) en 2/3 op LB (Sq/DL/nog een variant van SQ/DL) en de rest in een soort circuit pompen (2-4 kleine oefeningen in 20 min afwerken). Iets in de vorm van: ub 1: BP (zwaar) Row (zwaar) Incline press / OHP (medium) Optrekken (medium) Side raises superset curl ub 2: OHP/BP (zwaar) Optrekken (zwaar) OHP/BP (medium) Row variant (medium) Face pull superset tricep extension Voor lowerbody lijkt supersetten me lastig, maar zelf vind ik SQ/DL/FSQ bijvoorbeeld prima, geen bullshit eromheen en straight to the point (kuitjes erna en eventueel 1 ab oefening). Al zal dit qua tijd niet veel schelen met je vorige LB training bijvoorbeeld. Natuurlijk zijn er veel varianten, maar op deze manier ben je in 70-80 min wel klaar met de training, mits je het volume beperkt houdt. Ga ook na dat, dat gevoel van voldaanheid niet de slimste zet is bij een ub/lb, aangezien je 3/4 dagen later weer hetzelfde aanpakt. hierbij word je dus 'gedwongen' niet voluit te gaan 

Mooie repout gepakt ook
Maar was te verwachten met de 'betere' uitvoering. Had er ook niet veel voeding in zitten dus ben er op zich redelijk tevreden mee.
1.5 jaar lang de verleiding weerstaan maar moest nu gewoon wat halen haha