- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het (alweer) op film staan, zag er redelijk goed uit. Probeer nog steeds op mijn techniek te letten, gaat naar mijn mening steeds beter.Vandaag weer getrained! Rug en schouders helaas moeten combineren, hoop het komende week allemaal apart te kunnen doen.
Deadlift & Overhead Press!
DEADLIFT
5x 55|70|3x 82,5
5x 105kg
3x 117,5kg (double overhand grip)
2x 132,5kg
Een repje extra!Heb het (alweer) op film staan, zag er redelijk goed uit. Probeer nog steeds op mijn techniek te letten, gaat naar mijn mening steeds beter.
OVERHEAD PRESS
5x 22,5|30|3x 32,5
5x 40kg
3x 45kg
5x 52,5kg
Mooie repout! Stond de gehele oefening ook andersom in het squatrack, met mijn gezicht de zaal in. Voelde wel fijner eigenlijk dat ik niet de hele tijd op mijn stand e.d. zit te letten in de spiegel.
Niet zozeer korte tren maar wel weinig oefeningen. Erg intensief wel met DL en OHP. Voelde mij in ieder geval wel voldaan, maar had natuurlijk meer willen doen (alleen gym ging dicht).
- Pull Ups (schouderbreed underhand) - BW 5x sets 8x|8x|8x|5x + 3n|8x + 1n
- DB Side Raise - 4x 12x 6kg
- Face Pulls - 2x 10x 32kg
Jack3d Micro ook weer gebruikt, stap toch permanent over op die PWO. MP Assault werkt goed, maar omdat Micro geen beta alanine (voelt als een halve allergie-aanval) en creatine (wil ik zelf managen) bevat vind ik die fijner. Ook begin ik de lichte werking beter te voelen.
Tren krijgt 3/5 duimpjes.
Yes, gepaard met de nodige rode vlekken in mijn nek haha. Gebeurt alleen als ik een tikje teveel neem, maar dan ga ik ook meteen helemaal slecht van de prikkels haha.Van mij krijgt je training vijf duimpjes! Beta-Alanine zeker jeuk?
Thanks! Zal binnenkort eens in je logje komen kijken

Prima repouts! Was de tank helemaal leeg bij de deads of zat er eigenlijk nog wat meer in? Ben je net zo 'fucked' als ik dat je iedere training PWO moet nemen..?
Als ik dat elke training zou 'moeten' nemen zou ik ook eens aan mijn hoofd krabben 
lol wilde net typen, inb4 20% minder oats. Toen zag ik je tekst staanjack3d micro lekkere pwo

Haha ik denk niet dat het een labtest waard is!
Absoluut, ik ben er enkele maanden geleden op jouw aanraden aan begonnen dus je hebt de twijfelachtige eer dat je invloed hebt op mijn fitnessleven![]()
Het hoeft gelukkig ook niet altijd Unstoppable te zijn, want dat is gewoon raketbrandstof!Ik kan volgens mij prima sporten zonder PWO, maar ik zou niet weten waarom ik dat zou doen (helemaal nu mijn creatine-levels niet meer worden aangepast door PWO). Ik vind het gewoon lekker als ik een beetje een pumped gevoel heb voordat ik begin.
Maar jouw Unstoppable zit dan ook een beetje in een andere league hahaAls ik dat elke training zou 'moeten' nemen zou ik ook eens aan mijn hoofd krabben
![]()

Niet meer van plan haha, zit nog te kijken of ik naar bodylab of XXL ga.
Het hoeft gelukkig ook niet altijd Unstoppable te zijn, want dat is gewoon raketbrandstof!Heb ook wel van die matige PWO's staan zoals bijvoorbeeld Jack3d (wat een rotzooi is dat!). C4 heb ik ook, maar daar word ik een klein beetje misselijk van (smaak). Vanmiddag Hemorage bij het postkantoor ophalen..voor de afwisseling! Ben benieuwd
Zou me niks verbazen overigens als er of 20% iets anders in de oats zit of gewoon 20% minder inhoud dan op de zak staat..
![]()
Jack3d micro is idd chill voor een subtiele boost. Ook erg chill in combinatie met andere pwos 1 scoop unstoppable met 1 scoop jack3d is een gouden combi![]()
Ik ben een beetje aan het uitvogelen wat ik met mijn schema's ga doen. Deze is minimaal maar ik pak hier wel veel aan (ben ook helemaal kapot nu). Toch heb ik dan een ontevreden gevoel omdat het maar 4 oefeningen zijn. Dat wil ik aan de ene kant (vanwege tijd) maar toch heb ik het idee dat ik wat mis.
Tips/meningen?