AndroidHealthClinic

Bureauwlamp goes Wendler!

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag: Bench Press!

BENCH PRESS

7x 35|5x45| 3x55
3x 70kg
3x 75kg
8x 80kg

Incline DB Press
10x 24kg
10x 24kg
10x 24kg
10x 24kg :)

Chest Dips
10x BW
10x BW
8x + 2n BW
6x + 4n BW

Seated Incline Cable Fly
10x 11,5kg
10x 11,5kg
10x 11,5kg
12x 11,5kg (buurnnn)

DB Kickbacks
10x 7kg (per arm)
10x 9kg (iets te zwaar voor mooie form)
10x 7kg
14x 7kg

Cable Tricep Extension (stang)
12x 27,5kg
12x 27,5kg
12x 22,5kg
12x 22,5kg

EZ-bar Rollout (schijfjes van 5) 8x

Planks
40 seconden
50 seconden

Lekkere tren, hopen dat ik nu kan slapen hehe. 4 van de 5 barbells krijgt ie.

Flinke repout en mooi volume op de inclines:thumbs::fire:

Inderdaad een beste training met dito volume! :)

goeie repout

Zwaar weekend achter de rug, totaal niet bij kunnen slapen en rug en schouders niet kunnen trainen vorige week.

Vandaag niet trainen en even slaap inhalen. Morgen en woensdag die rug/schoudertraining fixen en dan volgende week de 3e week van de cycle doen met de 1RM repouts. Als ik dat heb voltooid ga ik eens even kijken wat ik met mijn trainingen moet doen want op deze manier zit er geen goede structuur in helaas :(

Zwaar weekend achter de rug, totaal niet bij kunnen slapen en rug en schouders niet kunnen trainen vorige week. Vandaag niet trainen en even slaap inhalen. Morgen en woensdag die rug/schoudertraining fixen en dan volgende week de 3e week van de cycle doen met de 1RM repouts. Als ik dat heb voltooid ga ik eens even kijken wat ik met mijn trainingen moet doen want op deze manier zit er geen goede structuur in helaas :(

Waarom heb je geen structuur nu dan met Wendler?

Dat gebrek aan stuctuur ligt niet aan je schema. Neemt niet weg dat wat verandering zeker geen kwaad kan en wrs positief is voor je motivatie

Waarom heb je geen structuur nu dan met Wendler?
Dat gebrek aan stuctuur ligt niet aan je schema. Neemt niet weg dat wat verandering zeker geen kwaad kan en wrs positief is voor je motivatie

Het ligt niet zozeer aan Wendler of het schema, maar meer aan de tijd die ik daar aan kan spenderen. Indirect heeft de structuur van mijn schema daar dus wel invloed op, want met een 3-dagen schema komt het beter uit.

Ik zit er dus over na te denken of ik tijdelijk een 3-day split krachtschema ga doen, want ik heb het idee dat ik met zo-ma wo-do trainingen ook niet uit kom (donderdag heb ik tot nu toe niet genoeg tijd gehad).

3 day split rip

gewoon 3x p week fb

En het gebrek aan structuur komt niet door je schema maar door je gebrek aan tijd :p

3 day split rip gewoon 3x p week fb En het gebrek aan structuur komt niet door je schema maar door je gebrek aan tijd :p

Dat klopt, maar zoals ik net al zeg is dat op te lossen door het schema aan te passen (zodat ik minder tijd nodig heb). Ik heb het geprobeerd maar van mijn stage mag ik niet eerder weg om te gaan trainen ???:p

Dat klopt, maar zoals ik net al zeg is dat op te lossen door het schema aan te passen (zodat ik minder tijd nodig heb). Ik heb het geprobeerd maar van mijn stage mag ik niet eerder weg om te gaan trainen ???:p
Waarom niet Wendler over drie dagen verdelen en als je dan een keer een 4e dag kan gewoon weer met dag 1 beginnen of wat extra assistance pakken?

Waarom niet Wendler over drie dagen verdelen en als je dan een keer een 4e dag kan gewoon weer met dag 1 beginnen of wat extra assistance pakken?

Dat is idd denk ik het beste idee, waarom ik dat zelf nog niet had bedacht weet ik niet. Volgens mij dacht ik dat ik dan telkens OHP bij DL moest proppen. Dat ik met ABC DAB CAB etc. kon gaan werken kwam niet in me op :rolleyes:

Dinsdag: Deadlift!

DEADLIFT

7x 60|5x72,5| 3x87,5
3x 115kg
3x 122,5kg
4x 130kg

Form was ver te zoeken bij rep 4, maar besloot eens gewoon door te knallen. Onderrug staat wel heel strak nu de volgende ochtend...

BW Chin Ups (shoulderwith)
10x BW
10x BW
6x + 4n BW
5x + 5n BW

Dumbell Row
10x 20kg (per arm)
10x 20kg
10x 16kg (gewicht omlaag, gecontroleerder en langzamer)
10x 16kg

Seated Close Grip Row
10x 32kg
10x 45kg
10x 42,5kg
120x 42,5kg

Deze toegevoegd om nog even strict de rug aan te pakken, vond het wel chill!

Dumbell Preacher Curl
10x 10kg (per arm)
10x 10kg
10x 10kg
10x 10kg

Lekkere training hoor, voelde met die Seated Row eindelijk wat meer voldaan. Wilde ook nog wat planks doen maar het was tijd om richting huis te gaan. Vandaag shoulders, en mijn Arnold Pakket komt binnen!

Geeft wel aan hoe belangrijk form is bij een ietwat zwaardere deadlift. Mee oppassen..
Mooie training zo wel, mooi volume imo. Wellicht zelf ook eens 4x10 gaan doen ipv 3x10. Bevalt 4x10 goed??

Geeft wel aan hoe belangrijk form is bij een ietwat zwaardere deadlift. Mee oppassen.. Mooie training zo wel, mooi volume imo. Wellicht zelf ook eens 4x10 gaan doen ipv 3x10. Bevalt 4x10 goed??

Persoonlijk heb ik eigenlijk nooit minder gedaan, behalve met Wendler. Ik heb zelf het idee dat je in dat 4 setje net nog even de laatste kracht kan stoppen, 3 voelt voor mij eigenlijk alsof ik nog meer kan doen. Dus dat doe ik dan ook.

Ik kan wel zwaarder gaan op 3 sets maar ja, ik train niet op elke oefening voor kracht. In 4 vind ik een mooie balans.

Prima deads!
Heb zelf ook altijd nog een 'strakke' onderrug de dag(en) erna.

Prima deads! Heb zelf ook altijd nog een 'strakke' onderrug de dag(en) erna.

Heb het zelf ook wel vaker hoor, associeer het dan ook niet persé met slechte form :)

Woensdag: Overhead Press!

OVERHEAD PRESS

7x 20|5x30| 3x35
3x 45kg
3x 47,5kg
7x 50kg

Voelde een beetje cold turkey om ineens naar 45 te gaan, maar repout ging lekker!

Seated Dumbbell Press
10x 16kg (per arm)
10x 16kg
10x 16kg
15x 16kg Volgende keer maar verhogen.

Side Raise
12x 6kg
12x 6kg
12x 4kg
12x 4kg

Superset:
- Read Delt Raise
- Front Raise

12x 3kg > 10x 3kg
12x 3kg > 10x 3kg
12x 3kg > 10x 3kg
12x 3kg > 10x 3kg

Vond het wel een lekker supersetje.

Shrugs
2 schijven van 20kg
4x 4x 10x

Woodchoppers
10x 16kg (per kant)
10x 18kg
10x 20kg

Lekkere oefening, hou em met planks misschien wel erin.

Fijne training weer, schouders waren goed leeg. Nu paar rustdagen en op zondag als het goed is beginnen aan W3, vanaf dan 3x per week.

En Arnold Pakket is binnen, de Whey's zijn in ieder geval lekker! Zit ook Iron Test bij, weet niet zo goed wat ik daar mee moet gaan doen. Kijk er wellicht voor de zomer nog even naar maar voel er eigenlijk niet heel veel voor om met mijn testosteron te gaan pielen.

En Arnold Pakket is binnen, de Whey's zijn in ieder geval lekker! Zit ook Iron Test bij, weet niet zo goed wat ik daar mee moet gaan doen. Kijk er wellicht voor de zomer nog even naar maar voel er eigenlijk niet heel veel voor om met mijn testosteron te gaan pielen.
Prima trainingen en dito repouts gozer!:thumbs:

Verwacht nu niet teveel* van een T-booster. Het is nu niet bepaald dat je kan zeggen dat je met je testosteron pielt als die met 1% stijgt...:o

* Lees: nagenoeg niks op jonge leeftijd (ouder = discutabel)

testosteron boosters zijn over het algemeen gewoon onzin..
goeie training, je bent wel erg consistent met de tijd van het posten van je trainingen :roflol:

9:52 -> 9:53

Terug
Naar boven