joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prima repout, werkt wendler nog voor je? vond zelf het volume op de main lift nogal zuigen![]()
Heerlijke trainingen man! Beste repouts ook nog!Lekker doorgaan zo!
![]()

Lekkere zondagknaller.. Wendler bevalt je dus wel prima? .. Als je kracht vooruit blijft gaan zal het ondanks het volume toch wel zijn werk doen..

Komt goedZo te zien ga je nog steeds lekker vooruit. Als het goed gaat zou ik gewoon lekker doorgaan!

Volgens het boekje begin ik na dit deloadje aan de 9e cycle. Qua kracht ga ik eigenlijk naar de 7e cycle, omdat ik na die week ziek zijn in januari twee cycles terug ben gegaan met de gewichten.
Bereid je dan maar vast voor op een mooi litteken op je rug..heb zelf ook een mooie doordruk plek op mijn bovenrug. Maar kan ook een gebrek aan traps zijn of slechte barbel plaatsing..Zolang ik krachtprogressie boek blijf ik het ook wel doen. Lijkt me toch mooi om 130kg te squatten zoals de big dudes in de gym, maar dan wel onder parallel en zonder schuimrol om de stang![]()

Beginstats als in 1rms of wat? En wat waren je beginstats dan precies en je beste lifts tot nu toe?
Progressie:
SQ: 3x 90kg > 4x 95kg > 4x 100kg > 4x102,5kg > 3x 107,5
BP: 10x 75kg > 12x 75kg > 10x 80kg > 8x 80kg > 11x 82,5
DL: 5x 120kg > 2x 125kg > 5x 127,5kg > 4x 132,5kg > 3x 137,5
OP: 10x 40kg > 8x 45kg > 10x 47,5kg > 5x 52,5kg > 5x 52,5
Beste tot nu toe zijn;Bereid je dan maar vast voor op een mooi litteken op je rug..heb zelf ook een mooie doordruk plek op mijn bovenrug. Maar kan ook een gebrek aan traps zijn of slechte barbel plaatsing..![]()

Bereid je dan maar vast voor op een mooi litteken op je rug..heb zelf ook een mooie doordruk plek op mijn bovenrug. Maar kan ook een gebrek aan traps zijn of slechte barbel plaatsing..![]()

Hartstikke druk met stage, lage motivatie, werk, I didn't get to it...
ohp zelfde probleem als bij mij zo te zien. Staat al tijdje zo goed als stil![]()
Maar komt in dit geval door de percentages, deze cycle ga ik naar 55. Hopelijk is mijn kracht dus nog niet op.