Bureauwlamp
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
@BerendV: Absoluut! Moet zeggen dat de cut wat tegenvalt. Ik mis ook een beetje de drive omdat ik ook al tevreden ben met mijn lichaam zonder complete droogheid. Heb je toch een tikje motivatie minder.
--
Allemachtig. Vorige week was een ramp.
Bizar druk met de opleiding (denk nachtwerk etc.), reizen door het land, feestjes hier en daar, ik heb nog nooit zo weinig tijd gehad voor sport. Ook mijn dieet ging volleding overhoop. Halverwege de week besloten dat het geen zin meer had en voorgenomen de volgende week weer te beginnen, oftewel gisteren!
De laatste week van het B.U.F.F. programma!
Sunday – Legs
Squats VVV ---
5 sets 20,12,10,8,4
4 sets x 10 reps
4 sets x 10 reps
4 sets x 10 steps (each way)
4 sets x 12 reps
4 sets x 12 reps
5 sets x 10 reps
Vermoeiend om er weer in te komen, was een korte maar zware training. Gelukkig loop ik vandaag niet kreupel van de spierpijn. Zometeen weer naar de sportschool voor Chest & Back!
--
Allemachtig. Vorige week was een ramp.
Bizar druk met de opleiding (denk nachtwerk etc.), reizen door het land, feestjes hier en daar, ik heb nog nooit zo weinig tijd gehad voor sport. Ook mijn dieet ging volleding overhoop. Halverwege de week besloten dat het geen zin meer had en voorgenomen de volgende week weer te beginnen, oftewel gisteren!
De laatste week van het B.U.F.F. programma!
Sunday – Legs
Squats VVV ---
5 sets 20,12,10,8,4
- Set 1 - 20x 40kg
- Set 2 - 12x 50kg
- Set 3 - 10x 60kg
- Set 4 - 8x 70kg
- Set 5 - 4x 80kg
4 sets x 10 reps
- Set 1 t/4 - 10x 70kg
4 sets x 10 reps
- Set 1 t/4 - 10x Bodyweight (per been)
4 sets x 10 steps (each way)
- Set 1 t/m 4 - 10x 14kg (per dumbbell, heen en weer)
4 sets x 12 reps
- Set 1 t/m 4 - 12x 56kg
4 sets x 12 reps
- Set 1 t/m 4 - 12x 56kg
5 sets x 10 reps
- Set 1 t/m 5 - 10x 40kg (smith machine)
Vermoeiend om er weer in te komen, was een korte maar zware training. Gelukkig loop ik vandaag niet kreupel van de spierpijn. Zometeen weer naar de sportschool voor Chest & Back!

Gewichten komen redelijk overeen met die van mij
Zie er bij jou 40