MuscleMeat

Bureauwlamp goes Wendler!

Kom jou hier ook eens volgen!

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag: Deadlift!

DEADLIFT:

3x 107,5kg
3x 115kg
7x 122,5kg

Prima, maar ik zit nog steeds met mijn grip! Ik had misschien nog wel 2 lifts kunnen doen maar bij de 5 glipte mijn linkerhand al langzaam weg, erg jammer.

• Chin Up: 4 sets, 3x bodyweight en 1x pulldown machine - 64kg op pulldown
  • Bent Over Barbell Row: 4x 15x 30kg (FG)
  • Good mornings: 4 sets of 10 reps (15kg in mijn nek), die doen we voortaan ook niet meer... hyperextension was bezet dus dit maar geprobeerd. Vind allebei kut maar dan heeft HEX toch mijn voorkeur.
  • Barbell Curl: 4x 10x 25kg (FG)
  • Wederom nog wat dumbbell curls om het af te maken (met FG)
Vandaag met een maat wezen trainen die weer opnieuw begon, hele tijd bezig geweest met technieken uitleggen en oefeningen laten zien dus niet aan mijn eigen training toegekomen. Ook een opgepropte kutgym (F4F Waterlooplein). Morgen dus nog maar proberen OHP te doen!

Creatine altijd goed :thumb: En pwo voor een prima training maar wel lekekr subtiel: jack3d micro. Potje voor maar 15 euro en imo de fijnste pwo

2s8s3eb.jpg

Kortingsweek dus weer even ingeslagen! Lekker handig potje die Jack3d, vind de smaak ook prima! Merk er met 1 scoop alleen nog niks van, dus volgende keer maar eens 2 proberen :rolleyes:

Serving size is 2 scoops ;)

Al neem ik van Jack3d 6 scoops merk ik nog niets..:o Ik vind het wel een uitdaging om het hele potje in 1 keer te nemen..

Kan wel weer zien dat we hollanders zijn...de gratis zwart met blauwe mini-shaker was op, dus nemen we de roze maar:o

Of hou je toevallig van roze?

Ik had bij Wendler op een gegeven moment ook last van grip issues, en probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen maar in de 5+ en 3+ weken lifte ik eigenlijk bijna altijd de laatste sets met straps..

Op het pottien stond 1 - 2 scoops, en sinds Unstoppable neem ik het zekere voor het onzekere door rustig te beginnen haha ;) Maar er gaan de volgende keer zeker twee in.

Kan wel weer zien dat we hollanders zijn...de gratis zwart met blauwe mini-shaker was op, dus nemen we de roze maar:o
Of hou je toevallig van roze?

Haha ik houd absoluut niet van roze, maar het was wel een bewuste keuze! Ik kom om in de zwarte en transparante bekers, ik dacht ik doe eens gek ;) Maar ik gebruik hem alleen thuis hoor :D

Ik had bij Wendler op een gegeven moment ook last van grip issues, en probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen maar in de 5+ en 3+ weken lifte ik eigenlijk bijna altijd de laatste sets met straps..

Tja ik wil daar eigenlijk niet aan toegeven! Voor de lol zal ik vast wel eens de straps erbij pakken om te zien hoe het gaat minus de zwakke schakel, maar naar mijn idee is het de bedoeling dat je die schakel juist aanpakt zodat je het uiteindelijk toch wel echt 'zelf' doet ;)

Al neem ik van Jack3d 6 scoops merk ik nog niets..:o Ik vind het wel een uitdaging om het hele potje in 1 keer te nemen..

Ik vind het een hele fijne pwo, maar misschien juist om z'n subtiliteit. Focus is goed en misschien een kleine krachtboost. De energie is niet overdreven merkbaar aanwezig (zoals bijv bij unstoppable) maar zeker niet afwezig.

Op het pottien stond 1 - 2 scoops, en sinds Unstoppable neem ik het zekere voor het onzekere door rustig te beginnen haha ;) Maar er gaan de volgende keer zeker twee in.

Ja klopt, maar ik denk dat ze dat doen zodat ze kunnen zeggen dat er 40 servings in zitten :p Ik pak hem regelmatig dus doe iets meer per keer, tussen de 2.5 en 3.5 scoops

Ja klopt, maar ik denk dat ze dat doen zodat ze kunnen zeggen dat er 40 servings in zitten :p Ik pak hem regelmatig dus doe iets meer per keer, tussen de 2.5 en 3.5 scoops

Haha ja daar heb je vast ook wel gelijk in. Zal em wel afwisselen met Assault, die is wat steviger dus die zal ik dan wel gebruiken als ik echt flink veel zin heb in een dikke training.

Je kan ze ook combineren ;) Scoop assault met 1 scoop jack3d bijvoorbeeld

Of jack3d met een halve scoop Unstoppable:o

Haha jij dan ik Vince! Word helemaal naar van de crash van Unstoppable, ik ben tevreden met Assault! Vandaag 2 scoops geprobeerd, merkte er nog steeds niet veel van :rolleyes: Volgende keer 2,5 - 3 (morgen)? Of ik heb wel betere focus dan ik anders zou hebben gehad maar merk ik het gewoon niet :p

Vrijdag: Overhead Press!

OVERHEAD PRESS:

3x 40kg
5x 40kg - (In deze F4F geen 1,25kg voor 42,5, dus dan maar 5 reps gedaan (wist niks beters te verzinnen)).
9x 45kg - Hij werd al wat pittiger!

• Seated Dumbbell Press: 5x 8x 16kg (per dumbbell)
  • Barbell Upright Row: 4x 10x 37,5kg ^^^ (FG)
  • Dumbbell Lateral Raise: 4x 12x 6kg (FG)
  • Dumbbell Shrugs: 4x 10x 22kg (FG)
Prima training (voor een zondag). Morgen de 100 aantikken met squats, ben benieuwd! :)

Maandag: Squat!

SQUATS:

5x 80kg
3x 90kg
4x 100kg - Booyaah, joining the 100 Club. Ik heb nog een filmpje ervan gemaakt, het gaat een beetje stotterend de lucht in en ik dacht dat ik veel dieper squatte (raak wel nog steeds parallel), maar ik ben tevreden. Nu ik 1,25kg had toegevoegd was het eigenlijk 97,5kg maar ik had hier 1. Niet 1.25kg schijven en 2. ik wilde gewoon de 100 doen.

• 45 Degree Leg Press 4x 12x 73kg < Mag wel omhoog
  • Leg Extension 4x 15x 56kg
  • Leg Curl 4x 12x 56kg < Mag wel omhoog
  • Calf Press - 4x 10x 63kg

Nog een kleine 40 chin-ups gedaan in 4 setjes tussen de Calf Press door.

--

Had zo'n 2.8 scoop Jack3d en begon eindelijk wat te voelen. Ik snap nu wat je bedoelt vince, wel aardig spul, maar met zoveel scoops per training ben ik zo door dat potje heen en dan wordt het me toch iets te duur hehe.

Of jack3d met een halve scoop Unstoppable:o

Haha jij dan ik Vince! Word helemaal naar van de crash van Unstoppable, ik ben tevreden met Assault! Vandaag 2 scoops geprobeerd, merkte er nog steeds niet veel van :rolleyes: Volgende keer 2,5 - 3 (morgen)? Of ik heb wel betere focus dan ik anders zou hebben gehad maar merk ik het gewoon niet :p

1 scoop jack3d micro en 1 scoop unstoppable gepakt vanavond. Gouden combi :D Heel erg nice en (nog) geen last van een crash gehad wat ik bij unstoppable only wel heb

Had zo'n 2.8 scoop Jack3d en begon eindelijk wat te voelen. Ik snap nu wat je bedoelt vince, wel aardig spul, maar met zoveel scoops per training ben ik zo door dat potje heen en dan wordt het me toch iets te duur hehe.

Ik vind het echt een nice pwo. Heb nog 2 volle potjes staan dus boeit me niet zoveel als ik een keer 3 scoops of meer neem :p

En nice repout man! de 100 club feels good :cool:

Laatst bewerkt:
1 scoop jack3d micro en 1 scoop unstoppable gepakt vanavond. Gouden combi :D Heel erg nice en (nog) geen last van een crash gehad wat ik bij unstoppable only wel heb.

Ik vind het echt een nice pwo. Heb nog 2 volle potjes staan dus boeit me niet zoveel als ik een keer 3 scoops of meer neem :p En nice repout man! de 100 club feels good :cool:

Haha wat een mix, toch lachen dat het zo goed voor je uit pakt! Thanks, nu op naar het start-setje met 100kg! :cool:

Flinke stim junkie dan.. Congrats met die 100kg gozer:thumbs:

Thanks Marvin!

Dinsdag: Bench Press!

BENCH PRESS:

5x 60kg
3x 70kg
10x 80kg - Dikke repout nog steeds

Man man man wat was het pleurisdruk in de gym. Ik heb letterlijk een kwartier lopen wachten op een stang(!) om te benchen! 1 gast was aan het rowen en nam steeds 5 minuten rust (fucking hatelijk), 1 kerel ging net voor mij benchen (verzocht om mij te roepen als ie klaar was), om vervolgens de stang mee te nemen om een triple-superset te gaan doen met deadlift erin (van 60kg...). En een dude die aan het squaten was, die begon net. Was de laatste persoon van wie ik had verwacht dat hij als eerste klaar zou zijn maar heb van hem de stang uiteindelijk overgenomen.

Toen nog getwijfeld of ik een spot wilde vinden (het was ook eigenlijk 77,5kg) maar ik had wederom skit en dat pakte nu gelukkig weer prima uit met een repout van 10. Daarna nog het grootste deel van de oefeningen kunnen doen except for fly.

• Incline Bench Press (Smith) - 2x 12x 40kg > 2x 12x 30kg
  • Chest Dips - 4x 10x bodyweight
    - Wederom eerste 2 setjes afgemaakt. Laatste twee setjes in de tweede helft met korte pauze moeten finishen.
  • Cable Tricep Extension - 4x 12x 32kg
  • Nog 4x12 setjes Abs Crunch gedaan tussendoor met rond de 60kg.

Wachten is inderdaad klote, zeker met wendler aangezien je niet ff kan improviseren. Enige dat je zou kunnen doen is wat pullups of curls ofzo :p Weer stevige repout. Je kan er nog een aantal cycles mee door ;) Eventueel zou je deze cycle ook weer met 5 kunnen verhogen op ub lifts.

Flyes moet je gewoon laten voor wat het is :p BP, IBP en dips is voldoende joh.

Was jij het nou die assisted dips deed?

Wachten is inderdaad klote, zeker met wendler aangezien je niet ff kan improviseren. Enige dat je zou kunnen doen is wat pullups of curls ofzo :p Weer stevige repout. Je kan er nog een aantal cycles mee door ;) Eventueel zou je deze cycle ook weer met 5 kunnen verhogen op ub lifts. Flyes moet je gewoon laten voor wat het is :p BP, IBP en dips is voldoende joh. Was jij het nou die assisted dips deed?

Ja klopt, ik heb ook gewoon een paar warm-up oefeningen gedaan en wat tricepdingetjes maar dat weet je na 5 min ook wel haha. Ik zat er ook al aan te denken ja, eens even kijken hoe de OHP gaat vrijdag.

En klopt ja, maar daar ben ik nu dus mee gestopt! Gewoon bodyweight (83kg).

Kon je toch meer dan je dacht, zoals ik al dacht :p

Terug
Naar boven