ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
PoedersBen je gek haha, ik betaal nooit. Zou beter omgekeerd zijn, wie gaat anders mijn poeders en creatines betalen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PoedersBen je gek haha, ik betaal nooit. Zou beter omgekeerd zijn, wie gaat anders mijn poeders en creatines betalen...

Eiwitten voor alle duidelijkheid

We hebben geen geld hier joh.Ben je gek haha, ik betaal nooit. Zou beter omgekeerd zijn, wie gaat anders mijn poeders en creatines betalen...

Ik zal mij best al mentaal voorbereiden!Die geeft hij ook steeds zelf zul je al snel merken. Maar hij moet het eerst nog even uitmaken met @Buttie88 denk ik🤡
Jij, zij, ik... Wie nog meer dan?Jullie mogen mij bedankten dat ik het vrouwelijke deel van dbb met maarliefst 25% heb verhoogd!
Van 4 vrouwen hebben we er nu 5.
Ik speur verder voor jullie!

Jullie mogen mij bedankten dat ik het vrouwelijke deel van dbb met maarliefst 25% heb verhoogd!
Welkom, en succes maar vooral veel plezier bij het behalen van je doelen!![]()
Busted...Jullie mogen mij bedankten dat ik het vrouwelijke deel van dbb met maarliefst 25% heb verhoogd!
Break even dus... @AK beter je best doen!Heeft ons wel 4 mannen.gekost dus je staat net quitte met het forum☠️
Wanneer gaan we dit vieren dan? DBB-BBQ lijkt me wel een goeieJullie mogen mij bedankten dat ik het vrouwelijke deel van dbb met maarliefst 25% heb verhoogd!
De enige vrouwen zijn dan toch ook welkom?Wanneer gaan we dit vieren dan? DBB-BBQ lijkt me wel een goeie
Sowieso
Wanneer gaan we dit vieren dan? DBB-BBQ lijkt me wel een goeie
Net zoals jij! Verborgen talent van jeMaaike is trouwens liefhebber van zwemmen!
Dus wie heeft er zijn zwemdiploma
Toch geen sekte hier hoop ik?Een DBB praatgroepsessie in een kringetje met een psycholoog lijkt mij toepasselijker