XXL Nutrition

Bye DBB! (Maaike)

Ik mis het stuk waar jij een gemeenschappelijke connectie ziet. Maar voel jou vrij het toe te lichten.

Er hangt nogal een catfish geurtje om jouw digitale persoontje hier. Ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven dus ik wacht in alle kalmte af.
Ik denk dat dit @Arminius is op een 4 daagse bender.

Als iedereen die een compliment in pb heeft gekregen de hand opsteekt? Al klopte die wel uiteraard 🤣 Ik heb ook prachtige schouders 😇

🙋🏻‍♂️

Wie heeft er een d*ck pic gestuurd lijkt me veel spannender om te weten!

Als iedereen die een compliment in pb heeft gekregen de hand opsteekt? Al klopte die wel uiteraard 🤣 Ik heb ook prachtige schouders 😇

🙋🏻‍♂️

I can confirm .
ik zei dat ik Johann Sebastian Bach heette en dat ik ongveer 275 jaar oud ben op de vraag hoe ik heette en hoe oud ik was .
Wie heeft er een d*ck pic gestuurd lijkt me veel spannender om te weten!

@royboyiron kom er maar in!

Wanhopige betacucks

• Like
Waarderingen: Pren
Kan.1 van de mods een IP check doen?🤣

Maar toch knap dat ik haar/hem/het/appelstroops fake acc/ heb kunnen overhalen om zichzelf voor te stellen.

Heb ik toch een betere indruk achter gelaten dan de andere of ik kan betere pushen 💁

Lust je mac @maaike fit?

Maar toch knap dat ik haar/hem/het/appelstroops fake acc/ heb kunnen overhalen om zichzelf voor te stellen.

Heb ik toch een betere indruk achter gelaten dan de andere of ik kan betere pushen 💁

Lust je mac @maaike fit?
Of je bent de enige die even desperate is om er een heel gesprek mee aan te knopen? Wie zal het zeggen :bang:

• Sad
Waarderingen: AK
Hoe grappig zou het zijn als het hell is.

Spannend allemaal zeg!

• Haha
Waarderingen: GruX
Oke, eerlijk is eerlijk. Ik ging er eerst ook op in. Maar haakte af bij het gevraag om foto's.
Het is oké. Kan jij niets aan doen, het zit in je genen.
GIF_20240903_124918_797.gif

Terug
Naar boven