- Waardering
- 17
Wat als ik geen Cornetto's lust...? 🤔Goh, er meldt een vrouw zich aan en gelijk 40 reacties.
Next: AK zegt; Hey Maaike heb je een vriezer, ik heb nog Cornetto's te delen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat als ik geen Cornetto's lust...? 🤔Goh, er meldt een vrouw zich aan en gelijk 40 reacties.
@Mindcontrol Je maakt mij nu wel bang... waar ben ik in terecht gekomen...
@Mindcontrol Je maakt mij nu wel bang... waar ben ik in terecht gekomen...
En jij hebt het net op tijd ontdekt en je wil nu escapen van deze cult of?Een grote ophoping van afwijkenden binnen onze maatschappij die bijeengehouden word door een voorliefde voor de sport. Maar dat is voor vele slechts een smoes om hier te vertoeven en daarmee maskeren zei eigenlijk hun onkunde om IRL sociale contacten op te doen.
En jij hebt net op tijd ontdekt en je wil nu escapen van deze cult of?
Haha introduceer je dochter op dbb, wellicht dat ze ook voor me charmes valt 👀Goh, er meldt een vrouw zich aan en gelijk 40 reacties.
Nieuw afslank middel. Bijwerking is dat kerst nog maar 6 nachtjes slapen is.
Vind die paar keer per week met de BMW al vaak zat. Laat me alsjeblieft met rust.Een DBB praatgroepsessie in een kringetje met een psycholoog lijkt mij toepasselijker
Dan hebben we al iets gemeen met elkaar, gaan we daten? Of mogen vrouwen niet gymmen en zijn ze niet welkom in een community?Ergens zit er een knaap voor een laptop of pc en die lacht zich zijn ballen uit zijn broek dat men gelooft dat dit een vrouw betreft.
Misschien als ze nog snel wat foto's instuurt voor de contest krijgt ze wel jouw stem.Goh, er meldt een vrouw zich aan en gelijk 40 reacties.
Haha misschien volgend jaar, sterke concurrentie nu 😉Misschien als ze nog snel wat foto's instuurt voor de contest krijgt ze wel jouw stem.
hey henkHey iedereen!
Mijn naam is Maaike en ik kom uit het mooie Gent. 1,5 jaar geleden ben ik begonnen met trainen en zo'n 3 maanden let ik meer op mijn voeding + het nemen van eiwitten en creatine. Sindsdien voel ik ook echt een verschil. Mijn belangrijkste doelen zijn om wat aan te komen van massa en mijn figuur te trainen. Ik wil graag sterker worden en een lichaam ontwikkelen waar ik me goed in voel. Door mijn full time job en bijbaan probeer ik 4 keer in de week zo'n 1,5 uur per sessie te trainen.
De reden dat ik train, is omdat ik zelfzekerder wil worden. Een natuurlijk, gezond figuur past bij hoe ik mezelf graag zou willen zien, zowel fysiek als mentaal. Voor mij gaat het niet alleen om het uiterlijk, maar ook om het opbouwen van zelfvertrouwen en het voelen van de positieve energie die gymmen met zich meebrengt.
Tips, advies of ervaringen zijn alttijd welkom! Je mag me steeds een bericht sturen of wat dan ook, ik kan alleen maar bijleren van deze community. 🙂 Dit is ook de reden waarom ik hier terecht gekomen ben.
Oh, heb ik al gezegd dat @AK geweldige biceps heeft? 💪🏼
Misschien als ze nog snel wat foto's instuurt voor de contest krijgt ze wel jouw stem.
Wou net Mi(e)ke voordragen, maar mocht niet meer.Misschien als ze nog snel wat foto's instuurt voor de contest krijgt ze wel jouw stem.
Bijna juist!
Ouwe mastwerker🤣
Ik mis het stuk waar jij een gemeenschappelijke connectie ziet. Maar voel jou vrij het toe te lichten.Dan hebben we al iets gemeen met elkaar, gaan we daten? Of mogen vrouwen niet gymmen en zijn ze niet welkom in een community?