XXL Nutrition

Call of Duty 4 blijft constant hangen

Kristoff

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Eergisteren Cod 4 gekocht, allemaal leuk en wel. Alleen blijft het spel om de zoveel tijd hangen, heb mss al 10 keer opnieuw moeten opstarten vandaag. Ik heb eens gecheckt wat er achter op 't doosje staat, blijkbaar is alles in orde, alleen heeft mijn processor 1 core (wist ik niet eens) en heeft 't spel er 2 nodig.. zou dat zoveel uitmaken?
Ik begin er echt iets van te krijgen..:rolleyes:

Ik heb ook geen dual-core, maar kan het prima spelen. Blijft hij op dezelfde momenten steeds hangen, of is het compleet willekeurig? Probeer anders eens de instellingen van het spel wat lager te zetten, of opnieuw installeren. Kijk ook even welke DirectX versie je hebt, ik had het met de laatste Medal of Honor. Toen had hij zelf DirectX 10 geinstalleed, met als gevolg dat het spel onwijs haperde.

• Topic Starter Topic Starter
willekeurige momenten :) en ook als ik op esc duw en dus even op pauze laat staan, na 10sec blijft ie hangen..

zal ik eens nakijken ;)

is klote als het gebeurd he ! heb tegenwoordig heel veel last bij games , ze blijven heel snel steken bij mij , kdenk dat men grafische kaart aan vernieuwing toe is :(

directX heb ik geupdate, instellingen veranderd, haalt allemaal niets uit :mad: dadelijk eens opnieuw installeren..

Nieuwste drivers voor grafische kaart downloaden. Anders wellicht een nieuwe grafische kaart in de pc zetten. Had een keer een forum gevonden waarop allemaal mensen met dezelfde grafische kaart van nvidea hier last van hadden. Volgens mij was er niet echt een oplossing voor. Maar het kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen :)

edit* dit was wel call of duty 2 ofzo

opnieuw installeren haalt niets uit, had al nieuwe drivers afgehaald voor grafische kaart maar dat hielp dus ook niet..

Ik heb dat alleen bij Multiplayer. Als ik bij het menu de achtergrond rook traag voorbij zie komen,weet ik al dat het gaat vastlopen. echt super vaag

nu doet de pc het ineens bij elk spel ??? NFS Underground stond er al een paar weken op en die werkte prachtig, ik zet CoD4 erop en NFS Pro Street, het gaat een dag of twee goed en nu gaat geen enkel spel meer. ???

nu doet de pc het ineens bij elk spel ??? NFS Underground stond er al een paar weken op en die werkte prachtig, ik zet CoD4 erop en NFS Pro Street, het gaat een dag of twee goed en nu gaat geen enkel spel meer. ???

zie ff of hij ook vastloopt als je geen games speelt, mss heb je te weinig ramgeheugen vrij fzo???
mss spywarecheck doen en online virusscan?

Nieuwe computer aanschaffen

hijs wel leuk hoor.

korte singleplayer alleen...

kirstoff ik heb het zelfde probleem maar bij mij loopt die echt overal vast

games, surfen, films, msn, weet niet hoe dat komt hij bevriest gewoon

bevries die bij jou ook zodat je enkel de reset knop moet indrukken???

reboots van 50 a 60 keer per dag is bij mij heel gewoon

:mad:

nee, dan doet hij niks. ik kan openzetten wat ik wil, pas als ik een spel opzet blijft hij hangen.

als je de nieuwste versie van directx hebt, en je de juiste laatste drivers hebt voor je grafische kaart dan zou ik gewoon eens Advanced WindowsCare V2 Personal downloaden (kan je gratis downloaden, supereasy in gebruik en supersnel), ff laten scannen op fouten, en als het dan niet werkt...mss je grafische kaart naar de kloten:p

ja! ctrl+alt+del , alt+f4, esc, slaan, stampen,.. het helpt allemaal niet. enkel de resetknop is goed.
maakt die van jou ook een geluidje erbij? die van mij blijft (soms toch) hangen en maakt dan een piepgeluid dat blijft aanhouden.

ja dat vond ik van call of duty 1 ook al, had ik zo uitgespeeld. deze was wss ook al uit als hij niet constant bleef hangen :rolleyes:

ze zijn ook gemaakt voor de multiplayer.. maar met een gedownloade versie kom je niet echt het internet op :+

als je de nieuwste versie van directx hebt, en je de juiste laatste drivers hebt voor je grafische kaart dan zou ik gewoon eens Advanced WindowsCare V2 Personal downloaden (kan je gratis downloaden, supereasy in gebruik en supersnel), ff laten scannen op fouten, en als het dan niet werkt...mss je grafische kaart naar de kloten:p

zal ik eens doen ;)

kristoff

heb je mail?

want ik heb een NO CD voor cod4 misschien die eens eroverheen gooien, kijken wat ie dan doet..

Terug
Naar boven