Fitness Seller

Call of Duty 4 blijft constant hangen

nee dat doe ik nooit, ik heb het achteraf wel gedaan (mss was het dat) maar niet dus.. en direct x9 is nu geinstalleerd en haalt nog niets uit

enige herstelpunten die ik kan selecteren zijn van vandaag: rolleyes:

net hing hij weer, pa meende aan het geluid alleen al te horen dat mijn processor naar de klote gaat als ik zo doordoe :rolleyes:

mischien format c:

bij mij loopt die nog steeds vast was ik even blij zeg

Ik had ook dat ie overal bleef hangen, zoals ik al eerder zei: waarschijnlijk ligt het aan je 3dkaart. Als je XP hebt: Zoek ff zo'n programma wat fouten controleert (in veilige modus het liefst, dan zal die niet vastlopen), zit zeker op je PC, alleen weet ik ff niet waar. Daar kan je dan in het register kijken wat er precies fout gaat. Doe dit eerst ipv formatteren en al het andere proberen! Bij mij kwam er uit dat het nvidea4.dll bestand ofzo het niet deed.

Zo'n puisterige lul in de winkel zei dat het ZEKER aan windows lag en ik windows opnieuw moest installeren. Gedaan en raad eens ... liep nog steeds vast. Oude 3dkaart erin gestopt en alles werkt weer prima.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb vista :) hij loopt nu nog vaker vast dan eerst. nu verkleurt ie ook, bij het vastlopen.. rotzooi.

das klote bro maybe andere videokaart erin

Terug
Naar boven