Fitness Seller

Call of Duty 4 blijft constant hangen

ja! ctrl+alt+del , alt+f4, esc, slaan, stampen,.. het helpt allemaal niet. enkel de resetknop is goed.
maakt die van jou ook een geluidje erbij? die van mij blijft (soms toch) hangen en maakt dan een piepgeluid dat blijft aanhouden.

nee bij mij piept die niet hoor, dit probleem heb ik al zo lang weet de oorzaak ervan niet mischien heb ji nu de zelfde probleem lijkt het erop

maar goed probeer is Advanced WindowsCare V2 Personal ga ik ook ff doen

• Topic Starter Topic Starter
zie PM DvO :)

Ben nu aan 't scannen.. benieuwd wat ie gaat zeggen.

bedankt DvO, zal straks eens proberen :)

mijn scan:
spyware removal: 11 problems found
security defense: 32398 items unprotected
registry fix: 694 problems found
system optimization 44 problems found
startup manage: 6 items found
privacy sweep: 230 problems found
junk files clean: 320mb files found

OK..

security defense: 32398 items unprotected

ik heb er PRECIES evenveel :P

HACK ME!

kristoff probeer ff na het fixen van die scan of je weer vast loopt in cod 4

wtf mijn pc is zo snel geworde opeens

ja het ging lang goed, maar toch bleef hij weer hangen na een kwartiertje ofzo.. net alsof hij gewon niet meer kan als hij te warm wordt. mss moet ik hem eens opendraaien en stofzuigen, denk dat 't nogal vies is erin.

mischien word je cpu te warm ofzo en dat die blijft haken, had ergens op het net gelezen dat zon gast zon fentilator op in richting van zijn cpu zette en probleem was opgelost

ik heb hem eens opengedraaid zit inderdaad veel stof in.. ik ga eens stofzuigen (als ik die stofzuiger vind toch ???) en dan eens met de kast open spelen.. zien wat dan gebeurt :D

gaat jouw pc beter na die scan Ciko?

ik heb hem eens opengedraaid zit inderdaad veel stof in.. ik ga eens stofzuigen (als ik die stofzuiger vind toch ???) en dan eens met de kast open spelen.. zien wat dan gebeurt :D

gaat jouw pc beter na die scan Ciko?

dude na die scan is me pc opeens veel snelelr geworden en ik zit al meer dan 1 uur op dbb zonder vast te lopen, normaal loopt die al vast als ik een post wil tikken

enne laat weten of het is gelukt kirs

hehe.. bijna een uur offline geweest, heb in een driftbui met een pantoffel gegooid richting pc, heb daar een stekker van de modem geraakt en die was dus gebroken. gelukkig past de stekker van de scanner er ook op :rolleyes:

hielp dus niet.. ik ga nu eens DvO's crack proberen.

hehe.. bijna een uur offline geweest, heb in een driftbui met een pantoffel gegooid richting pc, heb daar een stekker van de modem geraakt en die was dus gebroken. gelukkig past de stekker van de scanner er ook op :rolleyes:

hielp dus niet.. ik ga nu eens DvO's crack proberen.

dude die crack zal niks helpen als die bij andere games ook vast loopt

heb je wel een fentilator ofzo iets van koeling richting je cpu gezet en dan gespeeld???

dude die crack zal niks helpen als die bij andere games ook vast loopt

heb je wel een fentilator ofzo iets van koeling richting je cpu gezet en dan gespeeld???

ja veel hoop had ik niet met de crack :)

haha ja dat heb ik ook al geprobeerd. ventilator stand 2 en spelen maar.. maar nee :mad:

edit: crack werkt, handig..

loopt die nu vast of werkt alles goed nu met dat c rackje van dvo

loopt nog vast :)

hij zit nu wel ook elke keer te zeiken dat er iets mis is met een of ander beeldschermstuurapparaat.. als ik opstart valt het scherm even uit en springt dan weer aan. maar daar zal het toch niets te mee te maken hebben toch? :scratch:

loopt nog vast :)

hij zit nu wel ook elke keer te zeiken dat er iets mis is met een of ander beeldschermstuurapparaat.. als ik opstart valt het scherm even uit en springt dan weer aan. maar daar zal het toch niets te mee te maken hebben toch? :scratch:

dat heb ik ook dat scherm uit gaat en daarna weer aan, maar sinds ik die scan heb uitgevoerd heb ik nergens last van en ik zit al 2 uur lang op dbb zonder vast lopen ofzo , zal zo ff een game draaie en kijke of die vast loopt

voer die scan is weer uit en start opnieuw op en dan game

Als je het pas sinds een paar dagen hebt, of sinds de installatie van COD, probeer dan even een systeemherstel, gewoon een paar dagen terugzetten.

toevallig niet directX opnieuw geinstalleerd samen met het spel?

toevallig niet directX opnieuw geinstalleerd samen met het spel?

nee dat doe ik nooit, ik heb het achteraf wel gedaan (mss was het dat) maar niet dus.. en direct x9 is nu geinstalleerd en haalt nog niets uit

enige herstelpunten die ik kan selecteren zijn van vandaag: rolleyes:

net hing hij weer, pa meende aan het geluid alleen al te horen dat mijn processor naar de klote gaat als ik zo doordoe :rolleyes:

Terug
Naar boven