Captain Awesome
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 89kg
Ik ben nieuw hier en heb besloten om voor mijn eerste post een logje te openen 
Ik heb me wel al een lange tijd geleden geregistreerd maar toen trainde ik nog niet zo serieus.
Een maand geleden met Rippetoe's schema begonnen. Stats van toen voor 3x5:
Squat: 50
Bench Press: 45
Deadlift: 50
Press: 27.5
Pendlay Rows: 40
Een maand later zit ik aan:
Squat: 75
Bench Press: 55
Deadlift: 82.5
Press: 37.5
Pendlay Rows: 50
Power Cleans: 40 (eerste keer gedaan vorige vrijdag)
Verder zijn mn stats:
lengte: ~188 cm
gewicht: 93 kg
BF: ? klein buikje maar niets dat me stoort
Mijn doel is vooral om sterker te worden maar de massa die er bij hoort ontvang ik met open armen
Dieet is 4000-4200 kcal verdeeld over 6 maaltijden, exclusief shake op trainingsdagen. Ik ben al redelijk wat bijgekomen en bf lijkt lager dus dat zit wel goed. Mijn broeken beginnen ook al redelijk strak te zitten.
Vorig jaar heb ik op en af getraind en voor de zomer ook 6-7 weken Rippetoe, helaas gestopt tijdens de examens en in de zomer ook niets meer gedaan. Nu ben ik wel veel beter gemotiveerd.
Stats van toen:
Squat: 60 -> 97.5 (wel in Smith omdat er geen squatrek was in mn vorige gym)
Bench Press: 55->65
Deadlift: 50->90
Overhead Press: 27,5->40
Pendlay Rows: 45->52,5 (deed ze toen niet explosief genoeg)
Zoals je ziet is al die opgebouwde kracht weg en ben ik terug van nul moeten beginnen.

Ik heb me wel al een lange tijd geleden geregistreerd maar toen trainde ik nog niet zo serieus.
Een maand geleden met Rippetoe's schema begonnen. Stats van toen voor 3x5:
Squat: 50
Bench Press: 45
Deadlift: 50
Press: 27.5
Pendlay Rows: 40
Een maand later zit ik aan:
Squat: 75
Bench Press: 55
Deadlift: 82.5
Press: 37.5
Pendlay Rows: 50
Power Cleans: 40 (eerste keer gedaan vorige vrijdag)
Verder zijn mn stats:
lengte: ~188 cm
gewicht: 93 kg
BF: ? klein buikje maar niets dat me stoort

Mijn doel is vooral om sterker te worden maar de massa die er bij hoort ontvang ik met open armen

Dieet is 4000-4200 kcal verdeeld over 6 maaltijden, exclusief shake op trainingsdagen. Ik ben al redelijk wat bijgekomen en bf lijkt lager dus dat zit wel goed. Mijn broeken beginnen ook al redelijk strak te zitten.

Vorig jaar heb ik op en af getraind en voor de zomer ook 6-7 weken Rippetoe, helaas gestopt tijdens de examens en in de zomer ook niets meer gedaan. Nu ben ik wel veel beter gemotiveerd.

Stats van toen:
Squat: 60 -> 97.5 (wel in Smith omdat er geen squatrek was in mn vorige gym)
Bench Press: 55->65
Deadlift: 50->90
Overhead Press: 27,5->40
Pendlay Rows: 45->52,5 (deed ze toen niet explosief genoeg)
Zoals je ziet is al die opgebouwde kracht weg en ben ik terug van nul moeten beginnen.
Laatst bewerkt:

)

Op zich niet zo erg maar de gedachte dat je hierdoor bvb aids kan krijgen is wel beangstigend. Ik ga deze week maar eens op zoek gaan naar sleeves of tape ofzo.)
Mijn eten was nog niet volledig verteerd en voelde me niet zo super, ik hoop dat het daar aan lag.