Week 9:
Workout donderdag:
Squat: (nog altijd uit mn ritme

)
82.5x5
82.5x5
82.5x4
Techniek voelde niet zo goed aan op het einde. Echt wel balen, 2 weken geleden voor ik op reis vertrok ging 3x5x85 zeer vlot
Press:
40x5
40x5
40x5
Net gereset dus dit ging vlot.
Pendlay Rows:
52,5x5
52,5x5
52,5x5
Er was iemand aan het deadliften en er is nergens anders plaats om een olympic barbell te gebruiken (geen matjes) dus ik moest een kleine gebruiken. De bar ligt daardoor veel dichter bij de grond en dit voelde echt k*t aan, techniek was zwak

Ik ben ook niet zeker of die kleine barbells 7,5 of 10 kg wegen dus het kon ook 50 geweest zijn.
Chin Ups: (opnieuw met assisted machine)
BW-40 x 4
BW-37,5 x 3
Ik moet toch een alternatief vinden want die machine hangt soms vast onderaan de beweging en bovenaan zit ik met mn kop tegen een balk als ik niet oppas
Nesay Raises: (of zoiets, een oefening die beschreven staat in de Starting Strength FAQ: situps op een decline bench maar terug omhoog gaan als je horizontaal met de grond ligt)
20x9
20x8
20x8
Wou eigenlijk Ab machine doen maar er hingen enkele vrouwtjes rond dus dat kon wel ff duren
Calf Raises
Enkel opwarming gedaan omdat ik krampen kreeg bij het opspannen
Gewicht
97,0 kg
Al bij al niet zo'n goede training, hopelijk geraak ik volgende week terug in mn ritme
Gewicht gaat nog altijd hard: 0,7-0,9 kg per week. Geen idee wat mn vetpercentage is maar in de spiegel lijkt het wel mee te vallen.