Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.870
- Lengte
- 1m73
Ik weet ook niet exact wat mijn vetpercentage is, laatste keer dat ik het liet meten in de gym (met inbody scan & met tang) zat het rond de 20-21%maar dat is 3 maanden terug. ik kwam van 12% december 2023 maar toen was ik echt skinny fat aangezien ik ook veel spier had ingeleverd lol😂Je zit vrij laag in vet, en ik weet niet wat je vetpercentage is, maar wellicht kan dat je ook nog helpen. Stukje zalm ipv kip, of makreel ofzo. Ik zag ook iemand beginnen over vitamine D, als je weinig vet eet, krijg je daar misschien ook onvoldoende van binnen. Een tekort is het meest voorkomend tekort in westerse landen....
Elke dag een beetje zon op je huid helpt ook, maar een pilletje multivitamine is een goede basis als je bveel sport en strict eet.
P.S. Als je hard hebt getraind is het niet raar dat je moe bent. Als ik hard mijn best heb gedaan val ik in de avond ook wel eens op de bank ik slaap (vooral bij saaie talkshows).
Vitamine D was met bloedprikken trouwens heel netjes vorige maand! Ik zag idd vit D3 als suggestie en bloedprikken geeft alleen vitamine D over het algemeen dus ik weer niet hoe dat met D3 dan zit en of het zinvol kan zijn om dat bij te nemen.
Ga wat meer vetten toevoegen aan mijn schema en carbs weer iets omlaag doen. Zalm heb ik vaker in mijn schema gehad en dat ging ook goed👍🏼 ga weer ff zo’n beauty als onderstaande halen!😁