Ik verhoog m'n vetten, en andere goede stoffen, door verschillende soorten olie te nemen. Levertraan en krill olie in de ochtend, later op de dag olijfolie. Daarnaast eet ik avocado's, wal- en macademianoten en hennep- en lijnzaad. De olie die ik gebruik voor m'n eten is altijd koud geperst en is vanuit de fabriek afgeschermd van zonlicht om zoveel mogelijk te voorkomen dat ik geoxideerde vetten binnen krijg.
Die olie gooi je dat gewoon ergens overheen ofzo? Of hoe neem je dat haha.
Ik denk dat ik noten een beter idee vind dan rundvlees en daar eerst ff mee ga doen haha. Tot nu toe op de planning:
Zo/ma:
M1: 60g havermout, 200ml amandelmelk, 20g amandelpasta, 20g whey isolate zero (zelfde als altijd)
M2: 120g zalmfilet, 30g witte rijst, 100g sperziebonen, 50g wortel
M3: 130g kipfilet, 30g witte rijst, 40g avocado en ijsbergsla
M4: 100g kipfilet, 75g broccoli (broccoli toch weer terug er in aangezien die weglaten geen verschil maakte)
M5: 50g havermout, 200ml amandelmelk, 15g whey isolate zero, 15g amandelpasta, 5g 100% pure chocola
1700 kcal, 65g vet, 120g khd, 148g eiwit.
Di/wo:
Alles hetzelfde behalve M2 en M3
M2: 120g makreel, 30g witte rijst, 100g sperziebonen, 50g wortel
M3: 130g kipfilet, 30g witte rijst, 20g ongebrande noten
1700 kcal, 64g vet, 117g khd, 146g eiwit
Do/vr:
Alles hetzelfde behalve M2 en M3
M2: 70g kipfilet, 30g witte rijst, 100g sperziebonen, 50g wortel, 25g ongebrande noten
M3: 130g kipfilet, 30g witte rijst, 40g avocado, ijsbergsla
1704 kcal, 64g vet, 120g khd, 148g eiwit
Dan kom ik gemiddeld op 1700 kcal, 65g vet, 120g khd, 148g eiwit. Kom dan dus zeker 200 kcal te kort

Hoe zouden jullie die 200 kcal opvullen? Aan vetten of een eiwitten? Of andere suggesties voor dit plan?
Dit voelt echt als het meest random samengestelde mealplan dat ik ooit heb gemaakt voor mezelf

Ben een beetje autistisch met zulke dingen en doe het liefst elke dag hetzelfde en dan het liefst nog een paar maanden lang ook haha dus dit voelt heeel chaotisch ineens
Maar denk dat elke dag hetzelfde eten juist mijn probleem in stand houdt dus ik probeer het ietsje af te wisselen en elke dag vis eten leek me nou ook geen strak plan dus vandaar de random hoeveelheden kip/noten af en toe haha. Alle 'nieuwe' dingen zoals avocado, wortel en pure chocola probeer ik eerst even in kleine hoeveelheden, als die goed gaan kan ik die volgende week mogelijk iets verhogen.
M4 hou ik bewust op een wat kleiner tussendoor-achtig iets omdat ik dat tussen werk en trainen in moet zien te eten haha.
M5 is dan na het trainen. Of is het verstandiger om 1 en 5 om te draaien ivm hoeveelheid carbs voor na het trainen?