MuscleMeat

Casparr's log

• Topic Starter Topic Starter
Ok , dan los ik het zelf wel op. ik ga 3x proberen te halen met het gewicht van deze training. Vervolgens als dat niet lukt ga ik een deload doen van 10%

Training 09-05-08: Dag 3 Workout A

squat:
5x5x72.5(+2.5)

Bent over row:
5x5x45(+2.5)

bench press:
5x5x42.5(+2.5)

Dips:
3xF

Vandaag voor het eerst dips erin gegooid voelde best wel lekker

Laatst bewerkt:
Training 13-05-08: Dag 1 Workout B

Squat
5x5x75(+2.5)

overhead press
5x5x20(Restart)

deadlift
1x5x80(+5)

dips
3xF

Laatst bewerkt:
Denk er trouwens aan om over te stappen naar rippetoe zou dat misch beter zijn? of lijken de programma's zoveel op elkaar dat het niet nodig is

Damn de overhead press ging mis. 1ste setje had ik al moeite en 2e lukte helemaal niet.

Moet ik nou volgende training overhead press met zelfde gewicht doen of een stapje terug gaan en dan weer opbouwen naar hoger gewicht

Als je bij het 1ste setje al zoveel moeite hebt en het 2de al niet meer volkrijgt moet je imo een stapje terug doen ja, ik zou het gewicht zoeken waar ik dan net die 5x5 uitkrijg

ik begin gewoon weer vanaf lege stang( 20 kg) want ik merk dat ik vanaf het begin al verkeerde techniek gebruik. Sanca zou ik trouwens overstappen naar rippetoe of nog niet?

Ik vind rippetoe heel fijn. BP is 10kg hoger gegaan in 3 weken. Maar die was dan ook erg laag bij mij.... :eek:

ik weet het nog niet, zit er over na te denken

Hoe voeg ik trouwens een link toe in mijn signature hier naartoe?

Als je bij het 1ste setje al zoveel moeite hebt en het 2de al niet meer volkrijgt moet je imo een stapje terug doen ja, ik zou het gewicht zoeken waar ik dan net die 5x5 uitkrijg

Thanks trouwens voor karma stel op prijs dat je af en toe komt kijken!!:cool:

Bovenaan rechts aan het scherm-> snelle links->wijzig handtekening

Wat ik bedoel is hetzelfde wat jij hebt naar b.v foto's sanca alleen dan een link in mijn signature naar deze topic. Heb ik daar niet een code voor nodig?

Knal ze!!:cool:
Vanaf nu ga ik toe werken naar 30 minuten hiit om mooi droog te blijven staan maar toch veel spieren te pakken
Ook doe ik de cardio omdat ik over een half jaar mijn eerste muay thai wedstrijd heb. ik train al 3x in de week kickboxen+3x in de week cardio zou wel genoeg moeten zijn toch

Laatst bewerkt:
Als je wedstrijden wilt gaan doen moet je imo meer dan 3x per week gaan trainen, zak-, sparrings-, techniek-, conditietrainingen, beste zelfs 2x per dag imo...

Cardio zou ik niet op een apparte dag maar na een mt of kt training doen

ja ik bedoel ook cardio na kt hé:p Als 4x in de week de mogelijkheid had dan zou ik het zo doen hoor. Maar ik zit op dit moment ook nog met school/examens en werk:p
Maandag: bokstraining
Dinsdag: kt+cardio
woensdag: sparren/wedstrijdvoorbereiding
donderdag: kt+cardio
vrijdag: zaktraining/techniektraining
zaterdag: kt+cardio+s'avonds zaktraining thuis
zondag: rust.

moet lukken iig om een goede conditie/kracht op te bouwen voor die wedstrijd

Training 15-05-08: Dag 2 Workout A

Squat:
5x5x55(-22.5)

Bench press:
5x5x45(+2.5)

Bent over row
5x5x47.5(+2.5)

Toelichting: Ik ben erachter gekomen dat ik bij squat lang niet diep genoeg kom. Nu heb ik gekeken op dit gewicht getrained en ga ik +5 elke training erbij doen tot ik op oude gewicht kom en dan weer +2.5

beter dat ik er laat achter kom dan nooit:p

Terug
Naar boven