XXL Nutrition

Casparr's log

Goed bezig man!
Trouwens voor die signature aan te passen ga je naar GebruikerCP linksbovenaan, dan naar wizjig handtekening en dan zet je tussen

en de link naar deze pagina :)

Normaal staat die er dan ;-)

ja ik bedoel ook cardio na kt hé:p Als 4x in de week de mogelijkheid had dan zou ik het zo doen hoor. Maar ik zit op dit moment ook nog met school/examens en werk:p
Maandag: bokstraining
Dinsdag: kt+cardio
woensdag: sparren/wedstrijdvoorbereiding
donderdag: kt+cardio
vrijdag: zaktraining/techniektraining
zaterdag: kt+cardio+s'avonds zaktraining thuis
zondag: rust.

Sucses man! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Training 17-05-08: Dag 3 Workout B

Squat
5x5x60(+5)

Deadlift
1x5x85(+5)

Overhead press
5x5x22.5(+2.5)

Dips
3xF

Vergeten bij te houden, (Rofl)

Dus hier de trainingen

Training 19-05-08: Dag 1 Workout A

Squat:
5x5x65(+5)

Bench press:
5x5x40(+0)

Bent over row:
5x5x50(+5)

Dips:
3xF

Training 21-05-08: Dag 2 Workout B

Squat:
5x5x70(+5)

Overhead press:
5x5x25(+2.5)

Deadlift
1x5x90(+5)

Pull ups:
3xF

Note: Deadlift vanaf volgende week +2.5 want begin nu moeite te krijgen steeds +5 te doen.

Vanaf nu hou ik het niet meer bij op een forum maar in een excel bestand.

Waarom?!

Omdat ik dat zelf makkelijker vindt. En om nou steeds mijn topic op te zoeken en steeds die logs te typen is ook niet alles.

ik train via het zelfde schema, jammer dat je niet meer gaat bijhouden. Je zou je topic toch tussen je favorieten kunnen zetten, dan heb je die meteen

Omdat ik dat zelf makkelijker vindt. En om nou steeds mijn topic op te zoeken en steeds die logs te typen is ook niet alles.

is toch maar een kleintje joh...

Je log vind je trouwens snel terug als je bovenaan op je naam klikt, dan alle statistieken ;)

Is het misschien ook mogelijk om ipv een overhead press een power clean te doen?

Is het misschien ook mogelijk om ipv een overhead press een power clean te doen?

Power clean vervangt eerder de pendlay row, omdat het de bedoeling is dat je naast de deadlift (heavy pull from the floor) ook een lichtere pull from the floor hebt, dus row of power clean. Imo is er geen alternatief voor een overhead press, en is dit ook geen oefening waarvoor je zou moeten terugschrikken zoals sommige mensen dat met de deadlift hebben.

behalve dan dat mijn overhead press heel zwak is...

Dus gewoon BoR vervangen door power clean? En overhead press erin houden?:eek!:

Ik ga hier pas weer posten zodra ik over mijn dooie punten heen ben anders schaam ik me:p Gooi er elke workout ook een paar olympische lifts in (Clean and jerk) snatch front squat etc.

BOR zou ik niet vervangen ik vind et persoonlijk een hele goeie rug oefening!.

Training: 09-06-2008 Dag 1: Workout B

Squat:
5x5x60

Deadlift:
1x5x60

Overhead press
1x5x27.5
1x5x27.5
1x4x27.5

Conclusie: Squat reset gedaan omdat ik failde 85 Onder parallel te gaan
Deadlift: Techniek training
Overhead press: Ik zit nu al 1.5 maand vast op dit k*t gewicht. Ik heb al 2x deload gedaan en ik kom steeds maar niet verder hoe kan ik dit oplossen?

Meer eten! :D Its as easy as that! :D

casparrr niej kijken naar weights genoeg tijd voor 100kg+ gewichten aan te leren. Je bent goed bezig!

Terug
Naar boven