Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even gekeken of er bij mij in de gym ook verhogingen zijn van 0.5 kg denk dat het komt dat je niet altijd 2.5 kg per training toe kan blijven voegen omdat je dan op bench press/overhead press vast komt te zitten.
Nu wou ik microloads toepassen om over dood punt heen te komen of kan ik beter geen microloads gebruiken?

Ik vind dat microloads je vooral mentaal je dat stapje verder kunnen brengen, dan doe je een kilo'tje of 2kg boven je 1rm en heb je zoiets van, nou, voor dat beetje gewicht erbij, gaat lukken....![]()

Ja en dan ga je de volgende workout weer normaal bezig kom je vast te zitten onder die stang en dan ben je mentaal weer een enorme pudding
: Mijn vader gaat trouwens in de zomer de garage opruimen en wat uitbreiden, ik ga dus een powertec of barbarian squat rack kopen met een olympische halter belastbaar tot 450 kilogram en 200 kilogram aan schijven! kan ik vast wel even mee vooruit xD
de bedoeling is dan wel elke training te verhogen hé, keeping in mind, net dat beetje meer...