AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
W3 chest en triceps

-bench 10x20/50/90/100/110. 7x120 3x130 (doorbouwen tot 10x120)
-bench 30° 10x70/70/70/70 (met veel moeite, niet kunnen uppen)
-flyes 15° 10x
26/28/30 (doorbouwen tot 3x10x30)
-dips 5xBW/+10/+20/+30 (nauwelijks gelukt)
-triceps rope pushdown 15x
22,5 12x27 10x37,5 20x13,5 (werken aan uitvoering)

Voeding 3508kcals 217E clean
Intra workout

Super lekker, als ik meer geld had kocht ik hier een voorraad van.

Pomp in schouders (in ander belichting ziet het er minder uit t.b.h.)
1ste van elke maand komen er full body foto’s, om progressie of aftakeling te kunnen loggen

Laatst bewerkt:
Flinke schouders man!

Met deze foto had je me omver geblazen in de contest denk ik.

Met deze foto had je me omver geblazen in de contest denk ik.
Ja, zullen we volgend jaar gewoon selfies insturen bij zeer gunstig licht:roflol:

Tuurlijk ziet dit er goed uit op de foto..maar zegt vaak vrij weinig over de werkelijke situatie. Waar smaakt die monster mutant naar?

Ja, zullen we volgend jaar gewoon selfies insturen bij zeer gunstig licht:roflol:

Tuurlijk ziet dit er goed uit op de foto..maar zegt vaak vrij weinig over de werkelijke situatie. Waar smaakt die monster mutant naar?
Een lichte fruit/bessensmaak, heel zoet, meer “energiedrank-achtige” smaak als de gewone monster.
Foto is een foto, dus het zit er echt wel.
Gaat zo te zien prima kerel :thumb:
Thnx :)
In normale belichting oogt het allemaal wat minder extreem, op de maandelijkse foto’s gaat het er realistischer uitzien. Nu worden mijn schouders wel wat extreem geaccentueerd :)
Als die er beter uitzien dan die van een fotograaf waar je voor moet betalen zou ik mijn geld terug vragen.
Ik ga volgend jaar wel een fotograaf pakken die geld vraagt. Nu was ze gratis en het is ook aan de contest foto’s te zien :(
Slecht poseren was wel mijn schuld. Niet geoefend met het gedacht dat het super simpel is, lesje wel geleerd :(

Klinkt goed! Jammer dat die waarschijnlijk ook stijf van de suikers staat..
Jup, heel veel voor zo een klein blikje
A7707ED7-A21D-4EA0-A01F-373C1349C646.png

W3 abs
-hanging leg raises: 3x10
-weighted crunches 3x20x15kg
-pulley crunches 3x20x40,5kg
-nog wat buikspieroefeningen waar ik de naam niet van ken.

Ondertussen bezig geweest met het zoldertje boven mijn fitness te isoleren. Ik was van plan een een plaat goed te leggen en opeens was ik isolatie naar boven aan het sleuren. Waar een beetje ADD af en toe wel niet goed voor is :p

Krav maga lessen vallen de komende tijd weg, ik krijg het niet gecombineerd met een baby van 5 maanden en een peuter van 2 thuis die veel aandacht vragen als ik terug ben van mijn job. Beetje met spijt maar over enkele jaren zal dat wel minder een probleem zijn. Voorlopig kan ik wat oefenen op de bokszak hier thuis en wat kettlebell werk doen.

Voeding: 3456kcal en E225
Clean op het desert na
A48EE364-097F-4F1B-BDFE-4D7E3ECEB099.jpeg

(De smarties zijn hun kleur wat verloren :p )
667A9C8B-6E2F-468F-91D0-467C06B43C45.jpeg

Die wrap ziet er smakelijk uit.

Wat betreft de prioriteiten stel je ze goed kerel! Put your family first:thumbs:

W3 back and biceps
-lat pull breed 4x10x72 (minimale progressie)
-lat pull smal 10x72/81 5x90/100/110 (geen progressie, zwaar)
-BOR 10x50 3x10x80 (minimale progressie, volgende week +2,5kg)
-hammer dumbell curl 5x10x20 (minimale progressie, volgende week +2kg)
-seated row 8x4x100 (volgende keer 4x10reps)
BONUS
-single arm triceps pushdown 5sets tot falen.
-single arm biceps curl 3sets tot falen.
-uurtje yoga. Een vriendin gaf haar eerste les. Ik ben even gaan meedoen voor haar te steunen. Ik bakte er niks van en ga het niet opnieuw doen, wel leuk om wat rond te gluren :titty:
Minder zweverig als verwacht en lekkere stretch in de spieren.

Voeding 3491kcals. E240
82EE8795-78DD-4B5B-9CAF-2752EF94488D.jpeg

Gratin en kip
ABA62B7B-929C-4FDD-B657-6B33054F049C.jpeg

Pompoensoep gemaakt van pompoenen uit de moestuin van mijn vader.

Je verplaatst nog steeds flinke gewichten hoor!:bow:

Je verplaatst nog steeds flinke gewichten hoor!:bow:
Ik denk (hoop) dat zolang ik zo strikt als nu blijf trainen en eten ik deze krachtstats wel moet kunnen onderhouden. Het scheelt voor mij enorm dat ik op het moment geen medrol moet slikken en het op het werk heel rustig is.
Minder lichamelijke arbeid+betere voeding+Meer rust+geen corticosteroïden meer compenseren het krachtverlies door off te gaan wel wat denk ik.
Ik vermoed dat ik ook al deels hersteld ben. Libido is weer wat aanwezig, geen felle potentieproblemen gehad, emotioneel redelijk stabiel... mja, vorige keren bij het off gaan heb ik ook geen echte problemen gehad.
Maar al bij al ben ik bij de main lifts toch een stuk zwakker als tijdens mijn kuren. Ook word ik op dezelfde kcals sneller dik.
Niks wat niet te verwachten is uiteindelijk :)

Als eenmaal mijn training, voeding, rust nog beter in orde zijn en bloedresultaten bevestigen mijn herstel ga ik wel eens experimenteren met SARMS (al liggen mijn verwachtingen niet hoog) en prohormones (vroeger super resultaten mee behaald. Vooral M1T, superdrol en epistane)
Deze zijn gewoon in Engelse webshops te koop dus dit krijg ik nog wel uitgelegd hier thuis denk ik :p
Wel enkel 4weeks kuurtjes, tegen dat het zover is zullen mijn plannen nog wel veranderen.

Ook word ik op dezelfde kcals sneller dik.
Tja, het zal wel weer typisch gevonden worden dat ik dit citeer. Maar er zijn zoveel AAS gebruikers die dit ontkennen..:o

Als eenmaal mijn training, voeding, rust nog beter in orde zijn en bloedresultaten bevestigen mijn herstel ga ik wel eens experimenteren met SARMS (al liggen mijn verwachtingen niet hoog) en prohormones (vroeger super resultaten mee behaald. Vooral M1T, superdrol en epistane)
Deze zijn gewoon in Engelse webshops te koop dus dit krijg ik nog wel uitgelegd hier thuis denk ik :p
Wel enkel 4weeks kuurtjes, tegen dat het zover is zullen mijn plannen nog wel veranderen.
IMO kun je dan net zo goed weer gaan kuren. Is net zo safe wat dat betreft..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven