XXL Nutrition

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ohja zuurkool, heerlijk. Het is er weer weer voor deze week! Altijd fijn als de herfst weer aanbreekt.
Dit was de eerste keer dat ik zuurkool eet die niet tussen een hot-dog zit :p idd best lekker :)
De herfst vind ik dan weer wat minder, mja

• Like
Waarderingen: LM
Dit was de eerste keer dat ik zuurkool eet die niet tussen een hot-dog zit :p idd best lekker :)
De herfst vind ik dan weer wat minder, mja

Van het merk "krautboy" heb je ook de kerriezuurkool variant. Deze ligt ongekoeld. Is ook heerlijke aanrader!

W4 LB light.
-squats 4x10x70
-sit-ups 3min (+100)
-wall sits 2x5min (moordend)

Kcals 3780. E236
C81C2834-F172-45A6-8ACC-4D77F34FC63C.jpeg

C24A46A2-0984-4E74-9D5B-D370E960C6C2.jpeg

Wall sits, altijd garant voor een fijne burn! :fire:
Moet ik zelf ook eens opnemen.
Avondeten ziet er lekker uit. :)
Wat is dat laatste trouwens; gekocht of zelf gemaakt?

Wall sits, altijd garant voor een fijne burn! :fire:
Moet ik zelf ook eens opnemen.
Avondeten ziet er lekker uit. :)
Wat is dat laatste trouwens; gekocht of zelf gemaakt?
Dit was de eerste keer dat ik wall sits heb gedaan. Best wel een fijne oefening maar ik weet niet of er massa mee te bouwen is :)
Dat desert is een choco merengue dat het vrouwtje heeft gemaakt. Lekker voor een keertje ,niet super :p maar verandering van kost doet eten :)

god***domme, ik wil toch ff bij jou komen eten hoor...

de squats zijn wel super laag tbh, doe dan tenminste bodyweight :(

god***domme, ik wil toch ff bij jou komen eten hoor...

de squats zijn wel super laag tbh, doe dan tenminste bodyweight :(
Neej, dan moet ik bijna 100kg squatten, dat zijn serieuze werk sets voor mij :p
Bedoeling was een paar daagjes rustig aan doen om te herstellen, helemaal niks doen voelt wat ongemakkelijk (schrik nog meer massa te verliezen) dus dit leek mij wel even een tussenoplossing voor mijn gemoedsrust zonder Mn lichaam echt te belasten.

Neej, dan moet ik bijna 100kg squatten, dat zijn serieuze werk sets voor mij :p
Bedoeling was een paar daagjes rustig aan doen om te herstellen, helemaal niks doen voelt wat ongemakkelijk (schrik nog meer massa te verliezen) dus dit leek mij wel even een tussenoplossing voor mijn gemoedsrust zonder Mn lichaam echt te belasten.
Nja ik ken niks van kuren ofzo maar waarom zou je dan niet gewoon zwaar mogen trainen? Lijkt mij juist logisch om dat te doen.
Maar ik mag dus bij jou komen eten als het past?

Nja ik ken niks van kuren ofzo maar waarom zou je dan niet gewoon zwaar mogen trainen? Lijkt mij juist logisch om dat te doen.
Maar ik mag dus bij jou komen eten als het past?
Volgende keer, nu is alles op :p daarna mag jij mij leren squatten zodat ik ook de 150 haal :p
Ik mag zwaar trainen, maar maandag is er ergens iets in Mn triceps verschoten waardoor ik even rustig aan wou doen om blessures te voorkomen. Zaterdag word terug een heavy UB en zondag een heavy LB, daarna volg ik terug mijn oorspronkelijke schema, wat voor mij wel best zwaar is :)

Volgende keer, nu is alles op :p daarna mag jij mij leren squatten zodat ik ook de 150 haal :p
Ik mag zwaar trainen, maar maandag is er ergens iets in Mn triceps verschoten waardoor ik even rustig aan wou doen om blessures te voorkomen. Zaterdag word terug een heavy UB en zondag een heavy LB, daarna volg ik terug mijn oorspronkelijke schema, wat voor mij wel best zwaar is :)
gewoon wat meer tren spuiten, dan haal je het wel :p Waar woon je ergens in Belgie?

Mag ik van Mn vrouw niet meer, ze stampt mij buiten als ik terug ga kuren :fuu::fuu::fuu:
Achel, Belgisch limburg, tegen het Nederlandse Valkenswaard aan.
Best gek eigenlijk, voor naar daar te geraken ben ik 10 uur onderweg... In dit kleine landje.
En misschien is pillen stekken een andere oplossing om toch nog non-natty te blijven?

Best gek eigenlijk, voor naar daar te geraken ben ik 10 uur onderweg... In dit kleine landje.
En misschien is pillen stekken een andere oplossing om toch nog non-natty te blijven?
Neej, gewoon een paar jaartjes natty blijven is het simpelste denk ik :p
(Tot in hoeverre ik ooit nog naturel genoemd mag worden)

Als @Robin_ mag komen eten, dan moet een extra bordje voor mij ook nog wel lukken, toch? :)

@chrash Is helemaal niks mis mee om nu wat rustiger aan te doen qua training.
Beter nu even minder en daarna gewone schema weer opnemen dan nu meteen weer volle gas geven en het je dan later beklagen.

Als @Robin_ mag komen eten, dan moet een extra bordje voor mij ook nog wel lukken, toch? :)
Is helemaal niks mis mee om nu wat rustiger aan te doen qua training.
Beter nu even minder en daarna gewone schema weer opnemen dan nu meteen weer volle gas geven en het je dan later beklagen.
DBB meet bij chrash thuis?

Is helemaal niks mis mee om nu wat rustiger aan te doen qua training.
We zullen hier een oven extra moeten aanschaffen :p
Het doet ook gewoon eens goed om op een half uurtje trainen klaar te zijn, dan schiet er nog wat energie over voor andere taakjes in het huis en spelen met de kinderen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven