XXL Nutrition

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Na een hele week eten zonder tracken en allesbehalve clean, praktisch niet trainen valt de schade nogal mee. 600gram bijgekomen dus cutten of compenseren is voorlopig gelukkig nog niet nodig,
Spierpijn is weg, keelontsteking bijna genezen en ik ben terug wat fitter.
Deze voormiddag staat een matige rug en squat training op de planning en morgen hervat ik mijn schema terug (borst triceps)

Ik hoop deze winter niet meer te fel in vp te stijgen. Ik ben de “bolle kop” mopjes tijdens de winter wel wat beu :p

Gewicht 98,6

Laatst bewerkt:
Na een hele week eten zonder tracken en allesbehalve clean, praktisch niet trainen valt de schade nogal mee. 600gram bijgekomen dus cutten of compenseren is voorlopig gelukkig nog niet nodig,
Spierpijn is weg, keelontsteking bijna genezen en ik ben terug wat fitter.
Deze voormiddag staat een matige rug en squat training op de planning en morgen hervat ik mijn schema terug (borst triceps)
Bekijk bijlage 469485
Ik hoop deze winter niet meer te fel in vp te stijgen. Ik ben de “bolle kop” mopjes tijdens de winter wel wat beu :p

Gewicht 98,6
Wow, beste shape nog en bodyweight ook nog top.

Ik gain gerust 2kg in een weekend (en dan doe ik niet eens heel gek) , dus 600g is natuurlijk peanuts

Wow, beste shape nog en bodyweight ook nog top.

Ik gain gerust 2kg in een weekend (en dan doe ik niet eens heel gek) , dus 600g is natuurlijk peanuts
Ik enkele maanden terug ook. Sind ik strattera neem (middel tegen ADD) moet ik al echt extreem eten om veel bij te komen. Ik vermoed dat het ergens wat met de stofwisseling doet, of het kan ook dat ik nu sneller verzadigd ben en dus minder eet als eerst als ik niet track. In ieder geval, voor mijn shape en energie tijdens de trainingen is het wel een zalig middel, jammer van de prijs.

Zondagochtendtraining

-concentration curls 2x10x14kg 3x10x18kg
-lat PD breed 15x40 10x50 8x60 6x70 4x5x80 10x75
-lat PD smal 5x80/90 4x5x100
-DB rows 6x25/35/45/55. 3x10x55

Het begin is weer gemaakt :)
Vanavond nog een squat sessie en we zijn vertrokken.
Kcals even terug naar 3750 om iets droger te komen voor de kerst.

Borst training
Vermits ik oppasser van dienst ben vandaag en ik geen zin had om te sleuren met schijven terwijl er hier een kleuter rondloopt is het geworden:

-bench: 10x50/70/90. 10x10x100(afzien)

vermits dit 11werksets zijn mag dit wel tellen als een volwaardige training vind ik.

triceps pumped

Laatst bewerkt:
Borst training
Vermits ik oppasser van dienst ben vandaag en ik geen zin had om te sleuren met schijven terwijl er hier een kleuter rondloopt is het geworden:

-bench: 10x50/70/90. 10x10x100(afzien)

vermits dit 11werksets zijn mag dit wel tellen als een volwaardige training vind ik.

triceps pumped
Bekijk bijlage 469559

Je kan de peuter ook liften he, vinden ze vaak nog leuk ook.

hoeveel kg woog je eigenlijk natty?

Wat voor kuur was dat? En wat was het resultaat?
Deca en test van elke 1 ampul per week vanuit Een Griekse apotheker. (Dus ik vermoed 250mg test 200mg Deca)
Geëindigd op ongeveer 90kg, stuk sterker maar wel een gigantisch bolle kop en een hoop vet erbij. Nakuren werd toen nog niet zo veel over gesproken. Enkele maanden later was ik bijna al mijn kracht kwijt, maar het vet was er nog wel. Een grote mislukking dus.
Een jaartje later fel afgevallen en een sportief fysiek behaald met regelmatig een pro hormoon kuurtje. Ik deed rond mijn 18de wat modellenwerk en dat ging wel goed daarmee. Toen door omstandigheden geopereerd aan mijn armen en daarna eigenlijk redelijk vaak blast/blast gedaan met zwakke resultaten vanwege veel op stap gaan, beetje te hard feesten om het mooi te noemen en weinig trainen.
Nakuren ook maar zelden gedaan maar in periodes dat ik bijna niet train en geen test zet zie ik er niet uit :p

Deca en test van elke 1 ampul per week vanuit Een Griekse apotheker. (Dus ik vermoed 250mg test 200mg Deca)
Geëindigd op ongeveer 90kg, stuk sterker maar wel een gigantisch bolle kop en een hoop vet erbij. Nakuren werd toen nog niet zo veel over gesproken. Enkele maanden later was ik bijna al mijn kracht kwijt, maar het vet was er nog wel. Een grote mislukking dus.
Een jaartje later fel afgevallen en een sportief fysiek behaald met regelmatig een pro hormoon kuurtje. Ik deed rond mijn 18de wat modellenwerk en dat ging wel goed daarmee. Toen door omstandigheden geopereerd aan mijn armen en daarna eigenlijk redelijk vaak blast/blast gedaan met zwakke resultaten vanwege veel op stap gaan, beetje te hard feesten om het mooi te noemen en weinig trainen.
Nakuren ook maar zelden gedaan maar in periodes dat ik bijna niet train en geen test zet zie ik er niet uit :p
Holy shit, prima geschiedenis..:eek!:

Beest! hehe

Geen heel boeiende trainingen gehad vanwege drukte dus niks gelogd.
Nieuwe pr barbell curl 3x8x53kg redelijk strikt.
Gewicht +100 kg bloated.
Ik moet weer even in gareel komen met mn voeding en training.
Geen last meer van pijntjes langs de positieve kant.
Nog steeds hcg aan het zetten. Libido is voor mijn doen aan de lage kant maar dat brengt hier wel wat rust :)
Volgende week toch maar bloedtest doen.

Korte energy update:

Heel lekker, felle maar niet overdreven koffie smaak.

Lekker, smaakt zoals de gele monster.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven