Fitness Seller

Chronische astmatische bronchitis en Glenbuterol

Bezoekers in dit topic

martinnoppert

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
5.643
Waardering
764
Lengte
1m89
Massa
116kg
Vetpercentage
12%
Hey,
even een vraagje algemeen.
De titel verraad het al, ik ben al ruim 30 jaar een zware roker....heb dus de echte rokerslongen : chronisch astamtische bronchitis.
Ja ik weet het, wordt tijd om te stoppen....

Maar buiten het roken en stoppen daarmee.

Ik zit op dit moment aan de Glenbuterol, maar werkt dus niet he......dankzij die longen van me. Heb wel lekker meer lucht, maar daar gaat ook de voornaamste werking van de Glen naar toe op dit moment.

Iemand een idee wat je max per dag zou moeten of kunnen pakken?

Zit nu op de 100mcg per dag. En merk er dus echt geen reet van, behalve dat ik veel meer lucht heb.
Ligt niet aan het merk, ik heb dat bij alle merken, ook voorheen met de echte spiropent(uit de apotheek in Spanje destijds).
Zit nu al 2 weken aan de Glen en nog steeds geen bijwerkingen dus.
Ik kan niet oneindig gaan verhogen en veel meer heeft geen extra toegevoegde waarde of effect(behalve in sides)

Graag alleen reply als je het daadwerkelijk weet, kennis of ervaring hebt.

Thanks.
 
krijg je medicatie voor die chronische astmatische bronchitis? Dat zijn meestal of corticosteroiden, of beta-agonisten, of een combo.

Als je al een beta-agonist krijgt, gaat clen niet meer werken nee...
 
Dank je Calyptus,
Maar nee ik heb alleen ventolin en atrovent en die heb ik niet altijd nodig.
Heb er gelukkig niet continu last van. Het sluimert wat en een aantal keren per jaar schiet het omhoog...dan heb ik al snel een lichte long-ontsteking.
Maar gelukkig nog niet zo zwaar en frequent dat ik continu medicatie moet hebben.
 
Ik zou goed op je hart letten.
Toen ik op 100mcg zat merkte ik ook niet veel, alleen dat me hart wat harder klopte dan normaal.
Maar als je gewoon bezig bent met werk, traininen etc merk je dit niet echt!
Alleen toen ik een keer 150mcg probeerde, kreeg ik tijdens me middag dutje een hartaanval geloof ik :eek:
Hart begon 5sec heel hard te klopen, en ik kreeg geen lucht meer!
Maar zolang het goed gaat kan je natuurlijk wel verhogen, maar kijk wel goed uit!
 
Ventolin is albuterol. Het kleine broertje van Clen (niet glen). Niet samen gebruiken.
 
Het enige wat ik je kan melden dat ik zonder enige problemen op de 160 gezeten heb op 100 merk ik ook niks, als ik aan het opbouwen ben en dit met 20 per dag doe merk ik ook niks maar als ik opbouw met 40 per dag merk ik een licht opgefokt gevoel en lichte trilling alleen s'ochtends ongeveer tot 2 uur na inname daarna is het weg.
succes
 
okee jongens bedankt voor de info zover.
 
Ventolin is albuterol. Het kleine broertje van Clen (niet glen). Niet samen gebruiken.

ventolin salbutamol, maar dit heeft idd gelijkaardige werking.
Clen is wel enkele 100 keren sterker. Of je het al dan niet samen mag gebruiken laat ik in het midden. Net als de OP gebruikte ik vroeger ook af en toe ventolin, ook wanneer ik aan de clen zat.
 
Vraag eens aan krieltje die heeft ook luchtwegprobs en een nare ervaring met clen.
 
Hey,
even een vraagje algemeen.
De titel verraad het al, ik ben al ruim 30 jaar een zware roker....heb dus de echte rokerslongen : chronisch astamtische bronchitis.
Ja ik weet het, wordt tijd om te stoppen....

Maar buiten het roken en stoppen daarmee.

Ik zit op dit moment aan de Glenbuterol, maar werkt dus niet he......dankzij die longen van me. Heb wel lekker meer lucht, maar daar gaat ook de voornaamste werking van de Glen naar toe op dit moment.

Iemand een idee wat je max per dag zou moeten of kunnen pakken?

Zit nu op de 100mcg per dag. En merk er dus echt geen reet van, behalve dat ik veel meer lucht heb.
Ligt niet aan het merk, ik heb dat bij alle merken, ook voorheen met de echte spiropent(uit de apotheek in Spanje destijds).
Zit nu al 2 weken aan de Glen en nog steeds geen bijwerkingen dus.
Ik kan niet oneindig gaan verhogen en veel meer heeft geen extra toegevoegde waarde of effect(behalve in sides)

Graag alleen reply als je het daadwerkelijk weet, kennis of ervaring hebt.

Thanks.


shiling oil echt top spul bro word veel in de powerlifting gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
: chronisch astamtische bronchitis.
Ja ik weet het, wordt tijd om te stoppen....
Waarom niet overgaan naar snuiftabak? zo heb je toch je nicitine op de momenten dat je anders rookt, toch ook heb je je rustmomenten die je ook hebt met roken! Mijn stoppen met roken gaat erg soepel, ook 30 jaar roken achter de rug, bovendien is het super goedkoop, en je kan de rommel die je opsnuift weer uitsnuiten dat lukt met roken ook niet.
 
maar snuif tabak word bij mijnwerkers gebruikt vanwege ezplosie gevaar.
Maar of het gezonder is weet ik niet, in pincipe kan je alles snuiven.
Maar je slijmvliezen zijn er ook nog, maar voor korte duur misschien wel een handig hulpmiddel.

thnxs voor de input
 
Okee nuttige aanvullingen, thanks mannen.

Snuiftabak......lijkt me toch wel gatverdegatver te zijn.
Nee ik wacht het juiste moment af en dan gelijk stoppen.
 
ik heb dezelfde aandoening en ook al clen gebruikt ...dosering weet ik niet meer uit mijn hoofd waren max 2 tabs per keer .....geen merkbare problemen wel redelijke werking en het mooie was terwijl ik de clen gebruikte moest ik op controle en blazen luchtinhoud was toen dik in orde.
Roken ook gedaan en gestopt cold turkey ....
anders vraag eens naar Champix tabletten daar is mijn vrouw door gestopt met roken.
 
Laatst bewerkt:

Xzibit.jpg



en je kan de rommel die je opsnuift weer uitsnuiten dat lukt met roken ook niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven