Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

komkommer is ook gewoon fruit.

komkommer is ook gewoon fruit.

Tja het is een eeuwen oude discussie, feit blijft dat komkommers niet tussen het fruit liggen maar tussen de groente. Voor pinda's, courgette, aubergine en tomaten geld het zelfde trouwens, worden door sommige ook tot fruit gerekend.

Maar het geeft aan dat die klasgenoot en geen groente en geen fruit eet, ik vond het in idd geval komisch :D

Laatst bewerkt:
Tja het is een eeuwen oude discussie, feit blijft dat komkommers niet tussen het fruit liggen maar tussen de groente. Voor pinda's, courgette, aubergine en tomaten geld het zelfde trouwens, worden door sommige ook tot fruit gerekend.

wetenschappelijk is het vast gesteld dat komkommers fruit zijn. niks discussie.

euh ja chocolade is beter dan kwark , meer eiwitte enz . Alsof je dat nog niet wist man komop? is zelfs wetenschappelijk bewezen :tanden:

erm...nee jij snapt er net zo weinig van als de gast die je probeert te dissen, het gaat hier om carbs, niet eiwitten, we hebben het over het fenomeen carbloaden.... kwark zit meer eiwit in als in chocola...

erm...nee jij snapt er net zo weinig van als de gast die je probeert te dissen, het gaat hier om carbs, niet eiwitten, we hebben het over het fenomeen carbloaden.... kwark zit meer eiwit in als in chocola...

gast alsof dat'k da nie weet zit maar wa te zevere man ;) heb net men bakkie kwark binne

Botanisch, cultureel en wettelijk gezien is het een groente. Hier valt inderdaad niet over te discusseren, dus laten we dat maar niet doen.

Een groente is een eetbaar stuk plant. Een komkommer groeit aan een plant. 'groente' is zowiezo slechts een culinaire term dus je hele punt vervalt. Wijs mij maar een wetsartikel in die de status van komkommer definieert :mad:

Een groente is een eetbaar stuk plant. Een komkommer groeit aan een plant. 'groente' is zowiezo slechts een culinaire term dus je hele punt vervalt. Wijs mij maar een wetsartikel in die de status van komkommer definieert :mad:

Ga ik dan toch:
Having an enclosed seed and developing from a flower, cucumbers are scientifically classified as fruits. Much like tomatoes and squash, however, their sour-bitter flavor contributes to cucumbers being perceived, prepared and eaten as vegetables. Still, "vegetable" is a purely culinary term, and there is no conflict in classifying cucumber as both a fruit and a vegetable

Dit is over de tomaat wat "wetenschappelijk" gezien fruit is maar door een rechtzaak wettelijk groente is.

The U.S. Supreme Court settled the controversy on May 10, 1893 by declaring that the tomato is a vegetable, based on the popular definition that classifies vegetables by use, that they are generally served with dinner and not dessert (Nix v. Hedden (149 U.S. 304)).[24] The holding of the case applies only to the interpretation of the Tariff Act of March 3, 1883, and the court did not purport to reclassify the tomato for botanical or other purposes other than for paying a tax under a tariff act.

Geloof me deze discussie is niet zwart of wit, er zijn verschillende standpunten van waaruit je kunt kijken.

Zij: Wat zie jij er goed uit!
Ik: Ik ben aan het afvallen (laat ik de term cutten maar niet gebruiken)
Zij: Afvallen? Jij bent helemaal niet dik!
...
(Nee, vergeleken met jou niet nee, maar 30% BF vind ik toch écht veel te veel!)

• Topic Starter Topic Starter
Op een verjaardag komen ze rond met kaasjes hapjes etc

Ik '; nee ik hoeft niet hoor ik sla deze keer over

reactie;
HE BEN JIJ OOK AAN DE SONJA BAKKER iedereen is aan het afvallen tegewoordig je bent toch niet dik !

een paar uitspraken van de laatste tijd :

"ik wil niet zo groot worden, dus train liever niet zo vaak :rolleyes::rolleyes:"
"neem jij eiwit ? "
"kan je mij wat bezorgen" :eyes:
"als ik steroide zou nemen ben ik in no time net zo groot :rolleyes: "
"kijk hem nou met zijn nep spieren...dat is alles eiwit "

iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....

En daar moet je dan dit bij voorstellen:

n4a1iv.jpg

Heerlijk.

Kapster met een flink vette buik: Ik heb pas een BMI-meting (?!) laten doen en kwam op een vetpercentage van 20%. Ik heb alleen cardio nodig om mijn conditie te verbeteren, dieet of krachttraining is nergens voor nodig.

Ik heb er weer een hoor:

"hey, koop van die steroids dan, gewoon om te kijken wat er gebeurt":roflol:

Komt er oud bok naar me toe:

HIj: Jij traint veel te hard met die jongen hoor dat is niet goed!
Ik: Is dat zo? Volgens mij ben ik hier voor mijzelf...
Hij: ja maar dat is niet goed hoor dat gaat je bezuren! Je zult het zelf wel merken..
Ik: yea right.

• Topic Starter Topic Starter
Gister in de gym bij de laatste herhalingen bench press (negatief 100 kg)

komt er weer zon oude opa naar me toe en gaat me weer vertellen
dat het slecht is omdat ik eigenlijk de laatste 3 x niet meer kon doen
dus ik moest zodoende minder gewicht er ophangen want dan zou het beter werken

ahhh **** OFF

Terug
Naar boven