Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Als ik paard rij dan heb ik zo meer gelijk meer blokjes, dan wordt me vriend bang dat ik aan bodybuilding doe (citaat van 31 jarige onwetende chick)

(zelfde 31 jarige onwetende chick) in de sportschool om af te vallen? dat helpt niet hoor! doe gewoon 300 sit ups dat helpt veel beter!

(40+ er) Je moet niet zo deadliften, je mag de grond niet raken met de bar, tis deadlift...dus boven de grond stilhangen.

vandaag gehoord op school:
hij: die bodybuilders zijn niet sterk

ik: ze zijn wel degelijk sterk maar trainen niet specifiek voor kracht.

hij: en die spieren komen ook alleen maar door die pilletjes.

ik: probeer het maar 'alleen' van die pilletjes nemen denk dat je er niet zo uit ziet.

hij: ja daar ligt mijn interesse niet

ik: waarvoor doe je dan ook alsof je alles weet

...............

gehoord van een dikbuik van 100kg zonder enige vorm van wat spiermassa

wat is het toch heerlijk om thuis te trainen, nooit iemand die domme dingen tegen je begint te zeggen tijdens een setje:)

wat is het toch heerlijk om thuis te trainen, nooit iemand die domme dingen tegen je begint te zeggen tijdens een setje:)

Bij de Kneet's Gym heb ik daar nou nooit last van.
Wat is het toch heerlijk om bij een BB-Gym te trainen ipv een gewone, nooit gasten die domme dingen tegen je zeggen tijdens een setje, en de beste apparatuur die er is :D:D:D

pas begonnen met BB.
als je dan zegt dat je aan BB doet, dan kijken ze je aan alsof ze water zien branden:headbang:.
*nee jho na n half jaar lijk ik ronnie coleman, allicht...*:o

Je kan ook gewoon zeggen dat je gewichten pompt.

pas begonnen met BB.
als je dan zegt dat je aan BB doet, dan kijken ze je aan alsof ze water zien branden:headbang:.
*nee jho na n half jaar lijk ik ronnie coleman, allicht...*:o
Idd bij staan zo ook altijd te kijken (vooral dikke papzakken die denken dat ze breed zijn), wanneer ga je dan beginnen?

:mad:

7 kilo aangekomen waardan?

Wat is het toch heerlijk om bij een BB-Gym te trainen ipv een gewone, nooit gasten die domme dingen tegen je zeggen tijdens een setje, en de beste apparatuur die er is :D:D:D

Dat heb ik bij mijn gym nou ook.
Als ik aan het deadliften ben, dan krijg ik ook nooit dat gezeik van dat het niet goed voor me is.
Ik krijg wel eens tips, maar dat zijn meer tips van: kont meer naar achter, probeer je rug en benen tegelijkertijd te strekken etc.
Gewoon dingen waar ik ook iets aan heb ipv het afzeiken wat bij veel van jullie blijkbaar gebeurt.

Ik heb sowieso het gevoel dat Australiers meer van KT afweten dan Nederlanders. Iedereen hier snapt dat benen erbij horen, dat eten belangrijk is en ik ken maar weinig mensen die niet weten wat een deadlift is... en dan doet bijna geen van mijn vrienden aan KT.

ik hoorde laatst iemand zeggen:
"ja ik train niet zo zwaar als ik kan, want dan trek je zo'n raar gezicht, dat vind ik er maar stom uit zien"

ik hoorde laatst iemand zeggen:
"ja ik train niet zo zwaar als ik kan, want dan trek je zo'n raar gezicht, dat vind ik er maar stom uit zien"

hahahaha lmao:wl:
goed excuus leek mij zo...

net of dat boeit?! het is wel irritant als andere mensen dan gekke bekken terug trekken, dan verlies ik totaal mijn concentratie en kan ik die gewicht wel ff weg leggen:D

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

whahahahaaha haha aha ha ah sorry, roflmao, echt. die is goed.
een zak cement :haha: dan vallen ze door de mand :haha: dat voorbeeld ook.
ik had dat mens echt dik in zijn/haar (ws haar) gezicht uitgelachen.

Ik hoorde gister nog een goede.

Mijn voorman zei: Wist je dat nederlands kampioen elke dag wel 10 uur traint:eek:

Ik moest zo hard lachen dat ik bijna achterover viel van me stoel:roflol:

Toen probeerde ik hem te overtuigen dat je teneerste geen tien uur op een dag kan trainen, maar dat geloofde hij niet:p

zoooo hard met jou eens...
soms wel jongens die wat vragen of ik een oefening kan voor doen.. maar verder nog ooit domme opmerkingen in mijn gym gehad...

wel op school:

hij: die gozer heeft al zn vet omgezet in spieren!!
ik: wat? kan niet man.. hij had een pens gek, dan zouden dat nu allemaal spieren zijn..

hij: nou en, vet word omgezet is spieren..

zuuuuucht

Hij: Wat jij doet is mannenwerk

Ik: Mag ik niet gespierd en afgetraind worden dan?

Hij: Ja, dat wel, dat is wel mooi. Ben je trouwens getrouwd? ...

Dat was het moment waarop ik mijn training voor liet gaan op kansloos geflirt.

Ik toon nog wel eens respect voor de benchpressende vrouwen bij ons in de gym, maar volgens mij zou jij me gelijk een "Talk to mah hand b!tch tah face aint listening" geven?

Niet de hele wereld is vijandig naar het leuke meisje in de sportschool, misschien vind hij het gewoon wel intressant en opmerkelijk, wat het ergens ook is?

Ik toon nog wel eens respect voor de benchpressende vrouwen bij ons in de gym, maar volgens mij zou jij me gelijk een "Talk to mah hand b!tch tah face aint listening" geven?

Niet de hele wereld is vijandig naar het leuke meisje in de sportschool, misschien vind hij het gewoon wel intressant en opmerkelijk, wat het ergens ook is?
De hele wereld heet ook niet zo'n eerste goeie oordeel over vrouwelijke bbers , muscled women . dus kan me voorstellen dat het niet goed overkomt.

You go Girl!

Als je een leuk gesprek aanknoopt / tips geeft ter verbetering van training of dergelijke: geen probleem! Respect voor m'n training hoor ik ook graag.
Wanneer je meteen om m'n telefoonnummer gaat vragen nadat je hebt zitten vissen of ik getrouwd ben / een vriend heb etc dan ga ik liever door met trainen.

Terug
Naar boven