Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

kreeg er net een nieuwe bij van me stiefmoeder:(

Dat eten van jij is echt een obsesie, het gaat gewoon helemaal nergens over (eet gewoon 6x op een dag 3500 kcal oid):rolleyes:

idd ,Ma: ge zijt ge obserdeert door eten , ge gaat uw eten zelf mogen koken en betalen , da is ier niemeer te doen

Wanneer ik kwark pak , pa; gade nu blijvn eetn?

Hoho, nice topic, dat ik dit niet eerder vond.

Hier een paar die ik al mogen horen heb:

-Ouders: 'Mss moet je eens naar een dokter gaan, dat eten wordt egt een obsessie voor jou'

-In Sportschool: 'Ik doe niet minder dan 15 herhalingen hoor, ik wil niet ineens een bodybuilder zijn'

-'Wow, jij bent gegroeid, neem jij shakes ofzo?'

-'Ik doe enkel nog lichte oefeningen, ik heb genoeg massa, nu is het tijd voor definitie'
(heeft ie aan half jaar geleden gezegd, gozer was toen best breed, nu is hij aan het krimpen)

-'Ik train enkel men biceps man, de rest volgt wel, oké, mss ietsje trager'

-Ik: 'damn die gast is breed' Sportscholer:'Wat wil je, die heeft nog creatine genomen'

-'Die gast bankdrukt 100kg, mij maak je niet wijs dat die niets genomen heeft!'

Hier een paar van me vriend:
Vriend: Kap met eten gek, je bent dik
Ik: Nou en, wil toch groeien..
Vriend: Jongen, je eet veelste veel, zelfs een bodybuilder eet niet zoveel (ik zit rond de 4000-4500 kcal's)

Ik: Je traint 2,5 jaar, en je hebt nog steeds geen massa en weegt 72kg...
Vriend: Ik heb wel massa, en veel kracht, maar ik wil geen bodybuilder worden ofso

Vriend: Jij bent echt dik, 80kg is echt niet goed voor jou lengte.. (1,75..)

Met een gast @ gym:
Gast: Heb jij verstand van shakes enzo?
Ik: Beetje, ja
Gast: Oke, ik wil shakes nemen om te groeien enz, ik eet nu echt alles, chocola, cola echt alles, maar ik wordt niet sterker! Ik train al 4 jaar..
Ik: Erm, je moet ook geen chocola enz eten want daar groei je niet van, je moet gezond eten, en daarvan veel bijvoorbeeld rijst, kip etc.
Gast: Chocola groei je sneller van, maar welke shakes moet ik nemen, ik dacht aan NO-Xplode
Ik: Daar groei je niet van, dat geeft je alleen energie voor de training
Gast: Nee, ik zie altijd bodybuilders dat drinken bij training enz!

Oooooooooh brother :rolleyes:

'Iemand die niet gebruikt kan nooit 120 kilo benchen, of hij moet zelf 120 kilo wegen' hoorde ik pas nog.* Zucht....

Een paar mooie van mijn sportarts:

-'Creatine, dat doet helemaal niets bij gezonde mensen, wordt gebruikt bij patieten die in coma liggen om hun spieren te bewaren. '

-'Eiwitten, bestelt via internet? Dat werkt niet, en als het al werkt is het omdat ze vervuild zijn met anabolen, anders koopt niemand ze nog'

Deze zei hij dan nog tegen men moeder... Een half jaar geen supp meer in huis kunnen halen.

is ook zo dus hang maar niet de 17 jarige pro uit.

True, carbloaden na of tijdens een training kan ZEER gunstig zijn in de bulk. Zou persoonlijk voor donuts gaan, maar toch.... :)

Een paar mooie van mijn sportarts:

-'Creatine, dat doet helemaal niets bij gezonde mensen, wordt gebruikt bij patieten die in coma liggen om hun spieren te bewaren. '

-'Eiwitten, bestelt via internet? Dat werkt niet, en als het al werkt is het omdat ze vervuild zijn met anabolen, anders koopt niemand ze nog'

Deze zei hij dan nog tegen men moeder... Een half jaar geen supp meer in huis kunnen halen.

Mijn huisarts is heel relaxt, ze wil zelfs wel iets voorschrijven als ik kan aantonen dat mijn hormoonwaardes niet goed zijn. :D

(voor de n00bs, voor hormoonwaardes is geen vastgestelde standaard, dus je kan per definitie altijd spreken van een hormoontekort, ergo; hulp bij het opkrikken van je testospiegel, op doctors recept, GRATISCH!:D)

Probeer maar is, gewoon echt focking zwaar trainen, en dan gelijk daarna 15 donuts wegstouwen, hou het een weekje of 2 vol na elke training, ik garandeer je dat je groeit op de goede plekken, die combi van langzame carbs (beslag) met snelle carbs (suiker) is echt een wondertje.

Dacht dat Markus Ruhl ook lijp was van donuts, misschien anders Wolf of Shlierkampf, een van die duitsers iig ;)

Mijn excuses dan,, ik dacht eigelijk juist dat al die snacks niet echt goed waren rondom je training vanwege vaak het vele vet.

Probeer maar is, gewoon echt focking zwaar trainen, en dan gelijk daarna 15 donuts wegstouwen, hou het een weekje of 2 vol na elke training, ik garandeer je dat je groeit op de goede plekken, die combi van langzame carbs (beslag) met snelle carbs (suiker) is echt een wondertje.

Dacht dat Markus Ruhl ook lijp was van donuts, misschien anders Wolf of Shlierkampf, een van die duitsers iig ;)

ik heb volgens mij Jay of een andere US pro ook een hele doos donuts zien wegvreten op een foto. Maar echt lekker vind ik die dingen niet, het deeg is te taai en smaakloos en de glazuur te zoet. Dan vreet ik liever een paar zakken chips achter elkaar leeg :D

jammer dat ik geen zware krachttraining meer kan doen helaas.

ik heb volgens mij Jay of een andere US pro ook een hele doos donuts zien wegvreten op een foto. Maar echt lekker vind ik die dingen niet, het deeg is te taai en smaakloos en de glazuur te zoet. Dan vreet ik liever een paar zakken chips achter elkaar leeg :D

jammer dat ik geen zware krachttraining meer kan doen helaas.

Ik zou er best wat voor over hebben om chips te kunnen vreten, maar meer dan 2 snufjes zout per dag en ik ga vocht vasthouden, dat kunnen we niet hebben he, moest ff ingrijpen :D

ik: eindelijk weer goed trainen hee, ik heb het gemist (ben half jaar op reis geweest)
tante: ja ik zie het, je groeit weer goed
ik: jep, voeding en trainingen zijn weer top!
tante: maar neem je ook van die shakies?
ik: ja, uiteraard!:D
tante: dan ben je dom, illegaal en ongezond bezig! Anabolen zijn gevaarlijk en dit heeft niks met sport te maken.

......:( wtf......

ohja vandaag nog een in de gym.
Cios baasje tegen een beginner:
"als je echt goed wilt groeien moet je zorgen dat je veel groente en fruit eet"
Ik meng me in gesprek:
"euhm.. zou je je niet eerder op Kcal's en eiwitten concentreten?"
Cios knul:
"Nee, eiwitten worden opgenomen als langzame vetten en hebben niks met groeien te maken"

thnx dude, weer wat geleerd:cool:

domme uitsprake die ik al heb gehoord:
deadlift: niet goed voor je rug, zeker niet omdat je zoveel pakt
squat: niet goed voor je knieen
bench: je moet niet helemaal tot op je borst gaan, 15 cm erboven is ideaal, ook locken is niet goed voor je gewrichten

die preacher curl moet je wel anders doen (toen ik spidercurl aan het oefenen was)
toen ik ben gestopt met trainen verloor ik 7 kg, komt door de creatine

Ook iemand geweten die spoot en zelf niet trainde :) grappig om te zien, had enkel een beetje rechterarm van het rukken vermoedelijk!

Je moet die bar niet altijd op de grond laten vallen (deadlift) Probeer maar eens 200 kg rustig neer te leggen?!

Deze zei een klasgenoot van mij, nadat hij bij de schoolarts was geweest:

"De schoolarts vroeg of ik wel eens fruit eet, ik zei eigelijk nooit, heel af en toe wel eens komkommer."

Heeft niets met trainen te maken, maar deze is me wel altijd bij gebleven (10 jaar geleden).

Terug
Naar boven