Shugga
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kreeg ik vanmorgen weer te horen
'' zo je bent dikker geworden fitness je niet meer''
''of ik was een front raise dumbbell aan het doen en komt er een dun gastje bij je staan en zegt; het lijkt wel alsof je moet poepen :O

kreeg er net een nieuwe bij van me stiefmoeder
Dat eten van jij is echt een obsesie, het gaat gewoon helemaal nergens over (eet gewoon 6x op een dag 3500 kcal oid)![]()

Dus voortaan moeten we een reep chocholade nemen ipv een bakje kwark ofzo 
Dus voortaan moeten we een reep chocholade nemen ipv een bakje kwark ofzo
Echt erg dat sommige mensen zo dom denken...

Een paar mooie van mijn sportarts:
-'Creatine, dat doet helemaal niets bij gezonde mensen, wordt gebruikt bij patieten die in coma liggen om hun spieren te bewaren. '
-'Eiwitten, bestelt via internet? Dat werkt niet, en als het al werkt is het omdat ze vervuild zijn met anabolen, anders koopt niemand ze nog'
Deze zei hij dan nog tegen men moeder... Een half jaar geen supp meer in huis kunnen halen.

)
iemand die 4 sets doet met hetzelfde gewicht en dezelfde reprange, dat is gewoon nutteloos. daar krijg je geen spiermassa mee tenzij de 4 sets in 1 minuut gedaan zijn ofzo.....
Probeer maar is, gewoon echt focking zwaar trainen, en dan gelijk daarna 15 donuts wegstouwen, hou het een weekje of 2 vol na elke training, ik garandeer je dat je groeit op de goede plekken, die combi van langzame carbs (beslag) met snelle carbs (suiker) is echt een wondertje.
Dacht dat Markus Ruhl ook lijp was van donuts, misschien anders Wolf of Shlierkampf, een van die duitsers iig![]()

ik heb volgens mij Jay of een andere US pro ook een hele doos donuts zien wegvreten op een foto. Maar echt lekker vind ik die dingen niet, het deeg is te taai en smaakloos en de glazuur te zoet. Dan vreet ik liever een paar zakken chips achter elkaar leeg
jammer dat ik geen zware krachttraining meer kan doen helaas.

wtf......
grappig om te zien, had enkel een beetje rechterarm van het rukken vermoedelijk!