Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
oooi, zijn ze dit?

hahah das waar... maar t zijn kleine mennekes met grote mondjes....
je moet ze eens horen.. GEWELDIG!!
Nee maar je kan die mannetjes wel in mekaar stompen maar als ze gevaarlijke matties hebben die je de dag erna pakken met zijn 15en dan ben je de gay.
(Zelf denk ik er wel hetzelfde over als deathstar en mikeo26 hoor, dit is geheel terzijde)
hahahah zou echt wel grappig zijn. Maarja ik haal niet snel uit sterker nog als iemand iets tegen mij zegt dan hou ik me rustig maar als iemand aan mijn vrienden komt dan draai ik door... raar he
?heb ik ookhahaha... tja das waar.. ik had al voor gesteld om met mijn groupie tegen zijn groupie te sparren.hahahah zou echt wel grappig zijn. Maarja ik haal niet snel uit sterker nog als iemand iets tegen mij zegt dan hou ik me rustig maar als iemand aan mijn vrienden komt dan draai ik door... raar he
?

Ja en
?

Ze kunnen met een groep aankomen, opzich niet zo'n probleem denk ik. Maar vaak worden ze meteen triest met weet ik veel wat. Heb het al eens gezien dat ze een fietsslot (gewoon zo'n simpel ding) van een fiets afmolde om vervolgens een vriend van me volop zn neus te rammen. Groepje van 20 12 jarigen![]()
Toen was ik zelf 15, ook heel klein en lichtGast hoelang was dat geleden? Als 12 jarige zijn ze echt nog heel klein en licht he
Als ik dat nou zou zien gebeuren hoef ik er alleen maar doorheen te rennen, 'oh sorry, gaf ik je nou een knietje
'Toen was ik zelf 15, ook heel klein en lichtAls ik dat nou zou zien gebeuren hoef ik er alleen maar doorheen te rennen, 'oh sorry, gaf ik je nou een knietje
'
vond het anders wel frappant, nu nietI can imagine
Nah, die josties zijn eigenlijk net dieren, ze voelen aan of je bang bent of niet en aan de hand daarvan doen ze iets of niet.
). Maar ik ben altijd vriendelijk, dus een gesprek mee gehad. Ik schatte dat hij daar ongeveer 3 maanden kwam. Zei hij ineens dat hij daar al 4 jaar kwam
. Hij zei zo: "Ja, ik kan altijd meer gewicht nemen, maar meer spieren krijg ik niet." Ik probeerde te zeggen: "Ja maar voeding is heel belangrijk, je moet genoeg eten en letten op...." Toen werd ik al onderbroken met "Ja maar ik eet echt zooo suuuper veel! Ik kan echt zoveel eten als ik wil, ik kom gewoon niet bij! Ik ben gewoon benadeeld door de natuur, ik heb er de aanleg niet voor"