AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

hahah das waar... maar t zijn kleine mennekes met grote mondjes....
je moet ze eens horen.. GEWELDIG!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oooi, zijn ze dit?
:roflol:

Het straalt er ook gewoon vanaf. Over 1 jaar doen ze een OD van die tanning op waardoor ze zo in Shakie en de chocolade fabriek kunnen:kots:

Die linker zit nog in de ontkenningsfase ofzo?

Vroeger liep ik om dat soort gastjes heen, tegenwoordig kunnen ze me wat. Geven ze een grote bek 'als kom dan', dan loop je op ze af en blaf je keihard in zn gezicht dat ie zn smoel moet houden en dan doet ie dat ook. It's all about charisma;)

wat een ecto's.. daar hoef je toch niet bang voor te zijn :roflol:

Nee maar je kan die mannetjes wel in mekaar stompen maar als ze gevaarlijke matties hebben die je de dag erna pakken met zijn 15en dan ben je de gay.

(Zelf denk ik er wel hetzelfde over als deathstar en mikeo26 hoor, dit is geheel terzijde)

Nee maar je kan die mannetjes wel in mekaar stompen maar als ze gevaarlijke matties hebben die je de dag erna pakken met zijn 15en dan ben je de gay.

(Zelf denk ik er wel hetzelfde over als deathstar en mikeo26 hoor, dit is geheel terzijde)

ze zien er niet zo uit datze gekke vrienden hebben vind ik

hahaha... tja das waar.. ik had al voor gesteld om met mijn groupie tegen zijn groupie te sparren. :P hahahah zou echt wel grappig zijn. Maarja ik haal niet snel uit sterker nog als iemand iets tegen mij zegt dan hou ik me rustig maar als iemand aan mijn vrienden komt dan draai ik door... raar he???????

hahaha... tja das waar.. ik had al voor gesteld om met mijn groupie tegen zijn groupie te sparren. :P hahahah zou echt wel grappig zijn. Maarja ik haal niet snel uit sterker nog als iemand iets tegen mij zegt dan hou ik me rustig maar als iemand aan mijn vrienden komt dan draai ik door... raar he???????
heb ik ook :o

wat een kansloze guidos.. Ik zal echt niet bang zijn voor die lui :P

ik ben ook niet bang voor ze... maar als je een bij de oren pakt heb je de dag erna 20 kleuters aan je benen hangen..... das ook niet chill

:roflol: So what?! Dan neem je toch gelijk de hele groep aan!

ben de hulk niet eh :P ahhaha

072606hulk.jpg

Ze kunnen met een groep aankomen, opzich niet zo'n probleem denk ik. Maar vaak worden ze meteen triest met weet ik veel wat. Heb het al eens gezien dat ze een fietsslot (gewoon zo'n simpel ding) van een fiets afmolde om vervolgens een vriend van me volop zn neus te rammen. Groepje van 20 12 jarigen:eek:

Ze kunnen met een groep aankomen, opzich niet zo'n probleem denk ik. Maar vaak worden ze meteen triest met weet ik veel wat. Heb het al eens gezien dat ze een fietsslot (gewoon zo'n simpel ding) van een fiets afmolde om vervolgens een vriend van me volop zn neus te rammen. Groepje van 20 12 jarigen:eek:

Gast hoelang was dat geleden? Als 12 jarige zijn ze echt nog heel klein en licht he

kinderen, huur een kamer, neuk elkaar eens flink in de kont maar hou dat dagboekgezeik voor privé ipv dit topic te vernken...

Gast hoelang was dat geleden? Als 12 jarige zijn ze echt nog heel klein en licht he
Toen was ik zelf 15, ook heel klein en licht:o Als ik dat nou zou zien gebeuren hoef ik er alleen maar doorheen te rennen, 'oh sorry, gaf ik je nou een knietje:p'

haha ok;) vond het anders wel frappant, nu niet
I can imagine:D Nah, die josties zijn eigenlijk net dieren, ze voelen aan of je bang bent of niet en aan de hand daarvan doen ze iets of niet.

Uiteraard heb je altijd idioten er tussen zitten, ook die messen hebben. Dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.

1)Zit zo een gast bij mij in de sportschool. Ik kende hem eerst niet, maar hij is altijd en bij iedereen een babbeltje aan het doen. Dus zo kwam hij eens bij mij een babbeltje doen (terwijl ik eigenlijk liever mijn setjes bench press zou afwerken:mad:). Maar ik ben altijd vriendelijk, dus een gesprek mee gehad. Ik schatte dat hij daar ongeveer 3 maanden kwam. Zei hij ineens dat hij daar al 4 jaar kwam:eek:. Hij zei zo: "Ja, ik kan altijd meer gewicht nemen, maar meer spieren krijg ik niet." Ik probeerde te zeggen: "Ja maar voeding is heel belangrijk, je moet genoeg eten en letten op...." Toen werd ik al onderbroken met "Ja maar ik eet echt zooo suuuper veel! Ik kan echt zoveel eten als ik wil, ik kom gewoon niet bij! Ik ben gewoon benadeeld door de natuur, ik heb er de aanleg niet voor"
Ik liet hem maar in zijn wijsheid:)

2)Een jongen van bij mij op school vertelde dat zijn pa thuis een fitnesstoestel had gekocht. En daar ging hij op trainen en na de grote vakantie zou hij op school komen als een echte bodybuilder:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven