- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij wordt denk ik agressief van de reactie van die pannekoekBovendien, wtf kan jou het schelen. Hoe kan je daar nou agressief van worden. Als je iemand ziet voetballen en die kan het niet, waarna jij hem een tip geeft hoe hij die bal beter raakt maar hij negeert je advies, dan denk je toch ook **** it. Of wordt je dan agressief?
En leer Nederlands als je serieus gaat vragen op dit forum wat de verleden tijd van hangen is.
*en het verschil tussen hingen hangen hungen we niet*

zo'n ventje dat denkt dat die alles is maar pas 3 maanden fitness
hij was zijn biceps voor de spiegel aant trainen met dumbles maar hij had wat te zwaar waardoor hij enorm met de rug naar achter hong dus ik liep er naar toe....
Ik:"een kleine tip eh... als ik jou was zou ik de rug wat rechter houden zo krijg je minder last van je rug"
Hij:"jonge je moet niet denke dat je alles weet je wilt volgens mij iedereen afzeike eh"
Ik:"tja,,, dan niet eh... ik wil je alleen maar iets mee geven zodat je beter traint maar als je zo reageert hoop ik dat je een hernia krijgt"
Hij:" je mag alleen maar iemand corrigeren als je of hier werkt of als je dikke armen hebt. En aangezien jij dat allebei niet hebt moet je maar je mond houden."
Ik:.... (hou je in ... hou je in.... ) .......(mijn vuisten beginnen te jeuken..)
.... dacht ben verstandig en loop maar weg ,,, meerdere mensen waar zich al op dat ventje aan het ergeren...
Maar toch goed van je dat je hem probeerde te helpen, jammer dat het zo'n mong**l was.hij wordt denk ik agressief van de reactie van die pannekoek
je geeft hulp...en vervolgens word je lomp behandeld!
nee er zit een verleden achter.
Hij heeft al vaker ventjes met 5 man tegen een in elkaar geslagen.
Dit wist ik eerst niet ... maar nu ik het dus wel weet erger ik me dus mateloos aan dat mannetje... ook omdat hij al eens een vriend van me heeft "bedreigt"... maar ik liep ook daarna weg ik vond het alleen dom van hem..

Mooie citaten van verstandlozen hier
Gewicht zegt echt niks over wie er wint in een gevecht eh...
Mooi citaat van een verstandloze Sunlight. Gewicht geef een groot voordeel, vooral als het spiermassa is.
Als hij je vastpakt dan heeft het wel wat voordeel.
Als jij denkt dat je harder kan slaan omdat je guns hebt van 45cm en 200kg kan benchen, leuk voor je, maar nee.
Als we het over worstelen hebben dan heb je idd wel een groot voordeel als je wat zwaarder bent.
het ging over een straat gevecht, dus dan is gewicht wel degelijk van belang omdat vaak het gevecht op de grond beland na een paar klappen. Maar er is hier al een keer een topic over geweest. De zwaardere/lichtere wel/geen vechtsporter heeft hogere kans.