AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Meh, zoveel andere factoren die van belang zijn. Vind gewicht een heeele kleine factor.

Conditie/explosiviteit/techniek etc.

Bij mijn kickbox gym vind ik het juist prettiger om tegen wat stevigere gasten te sparren. Lekker langzaam, lekker snel doodop door 0 cardio.

Het is wel een beetje nep dat ze nergens pijn hebben als je ze slaat, behalve als je ze op het hoofd raakt.

Zeker bij een beginnersgroep? Want al die dingen die je opnoemt kan een grotere gozer ook hebben die er wat meer voor traint. Een beetje bekrompen uitlating zo.

kloop met mn maat zo door de stad...
zie ik in ene een ****ing ripped n*gger (net als in die ene wasmiddel réclame)
en ik zeg zo tegen mn vriend: he zag je die gespierde gast net?
hij zo: ja dat zijn nepspieren en hij slikt van die troep, van die pilletjes dan hoef je niet te trainen en dan word je gespierd. probeert hij op die naam te komen en toen zei hij jaah van die spullen die ze in de ene winkel van net verkopen (supplement store)

ik d8 kzeg maar niks :P

Zeker bij een beginnersgroep? Want al die dingen die je opnoemt kan een grotere gozer ook hebben die er wat meer voor traint. Een beetje bekrompen uitlating zo.

Ik had het over beginners die een 1ste les kwamen volgen.

Ik heb ook nergens aangegeven dat er een negatieve relatie bestaat tussen iemands gewicht en zijn vecht prestaties.
Ik merk gewoon dat veel gasten iemand belachelijk maken als hij een laag gewicht heeft en het over vechten heeft. Dat vind ik behoorlijk "verstandloos" omdat gewicht maar een beperkte rol speelt bij een beginneling als het op vechten aankomt.

Als we het wel over iemand hebben die wel een vechtsport beoefent en hier specifiek voor heeft getraind, dan ben ik het geheel met je eens. Dan maak je als 60kg persoon vrij weinig kans tegen iemand van 80kg (techniek etc gelijk) Dit is natuurlijk ook de hele rede dat er gewichtsklasse zijn ingevoerd.

Punt wat ik wou maken is dat ik 60kg bij 1.80 ofzo vrij ielig vind. Als je jezelf tot kotsen toe ijzer leert te tillen ben ik er van overtuigd dat dat je incasseringsvermogen heel wat ten goede komt in een straatgevecht. Tuurlijk zegt spiermassa niets over stoottechniek etc. maar zoals al gezegd hierboven zijn gewichtklasses niet voor niets ingevoerd ;)

(No offence btw)

Ik denk dat je idd meer aan bodybuilding zal hebben dan aan voetbal tijdens een gevecht.

Op m'n vakantiewerk:

kerel: hey man, hoe oud ben jij?
ik: 18, waarom?
kerel: 18 nog maar? Ik had je 22-23 jaar geschat. Maarja je bent ook zo groot en breed( maakt er een gebaar bij ) Hoelang 'fitness' je al?
ik: sinds gisteren
kerel: ...uhm? :scratch:

hey denk nu niet dat ik een vechters baasje ben he...
hij zelf is denk ik nog wat smaller als mij. Ik heb gewoon 0 vet op me ... dus dat irriteert me ja. Ik heb 6/7 jaar op judo gezeten dus kan wel wat techniek ;)
Hij zelf ik 1.76 en weegt ook ongeveer 60 kilo. Dit is niet allemaal spieren hier en daar wat vetjes. Ik zal wel eens als ik tijd heb en als ik er aan denk een fotootje posten...
Ps. ik weet niet of ik hier een link mag posten van zijn hyves?? Of moet dat via PM

hey denk nu niet dat ik een vechters baasje ben he...
hij zelf is denk ik nog wat smaller als mij. Ik heb gewoon 0 vet op me ... dus dat irriteert me ja. Ik heb 6/7 jaar op judo gezeten dus kan wel wat techniek ;)
Hij zelf ik 1.76 en weegt ook ongeveer 60 kilo. Dit is niet allemaal spieren hier en daar wat vetjes. Ik zal wel eens als ik tijd heb en als ik er aan denk een fotootje posten...
Ps. ik weet niet of ik hier een link mag posten van zijn hyves?? Of moet dat via PM

dat mag volgens mij gewoon

say whut

Dit zijn ze... de 2 vechtersbaasjes..
http://silpeters21.hyves.nl/album/27133015/Vrienden/cMPSlCVx/fotos/1002184109/0/UGn2/

Kep laats weer gehoord toen NL verloren had dat hun 2 ruzie kregen met andere 2 jongens en dat zij 2 "hun" hele groep hadden geroepen waardoor het 7~10 tegen 2 werd... Lekker eerlijk dus

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ik zie net dat dit niet te zien is. Jammer ik weet niet hoe ik dit anders in beeld kan brengen?

Dit zijn ze... de 2 vechtersbaasjes..
http://silpeters21.hyves.nl/album/27133015/Vrienden/cMPSlCVx/fotos/1002184109/0/UGn2/

Kep laats weer gehoord toen NL verloren had dat hun 2 ruzie kregen met andere 2 jongens en dat zij 2 "hun" hele groep hadden geroepen waardoor het 7~10 tegen 2 werd... Lekker eerlijk dus

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ik zie net dat dit niet te zien is. Jammer ik weet niet hoe ik dit anders in beeld kan brengen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oooi, zijn ze dit?

ik weet niet of je ze kunt zien??

lol hahaha t zijn gevaarlijke mannekes :p

jep jep,,, dat zijn ze ja,,,,, en die linker die zei dat dus tegen mij...

lol man wat een twee kleine mennekes. Die maken toch echt niemand bang HAHA

Terug
Naar boven