MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

hier hoor je vaak: al die gyms en gewichten, dat is toch zever. Ga 's avonds gewoon eens lopen en wa minder snoepen.

Meer karma

En dan nog niet
Karma is een b*ch:p

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Oh ja, nog een mooie. Ik vertelde een maat van me op het werk dat ik altijd het meest naar mn PWO meals uitkijk omdat het gewoon havermout, noten en whey is. Collega ving dit op

Collega:
Heh, dat is toch geen maaltijd man.
Ik:
Tuurlijk wel, waarom zou het geen goede maaltijd zijn.
Collega:
Kook gewoon iets, havermout, dat is voor 's morgens.
Ik:
Was het je nog niet opgevallen dat ik de hele dag door al rijst en pasta met groente vreet?
Collega:
Ja maar havermout met noten en wat poeder is toch niks. Lekker ongezond, dat is toch geen voeding.
Ik:
Tja, ik heb sowieso niet zoveel zin meer om te koken na een dag werken en trainen. Of ik het nou 's morgens of 's avonds eet, maakt niks uit.
Collega:
Doe dan net als ik, neem van die magnetron maaltijden. Echt goed, gewoon even wat gaatjes prikken en klaar.
Ik:
Right... Nee dat is goed voor je, wtf.
Collega:
Nou ja, als jij je havermout lekker vindt, blijf het vooral eten.

Grappige is dus dat hij uiteindelijk de discussie uit de weg gaat, maar met het idee dat hij nog altijd gelijk heeft haha. Maar goed, wtf do I care.

Zo zijn mijn ouders dus .... :D... denken dat ik ongezond bezig ben met al dat eten en troep.... -> volgens mij ben ik juist bewuster bezig dan menig anderen.

Ja... herkenbaar.. Zitten ze zelf een frietje weg te duwen, en ondertussen lopen ze te klagen over hoe ontzettend ongezond whey wel niet is.

zo zijn mijn ouders ook( meer mijn moeder)
moeder:waarom wil je geen patat?
ik: ik heb daar geen behoefte aan.
moeder: 1x in de maand maakt toch niks uit ???( hun eten het wel vaker)
ik: nee dat klopt maar ik heb er gewoon geen behoefte bij.
moeder:straks krijg je vitamine gebrek ( ja wtf?)
ik:ja tuurlijk, als ik geen patat eet en een frikandel eet krijg ik vitamine gebrek
moeder: nou je eet ook niet zo veel fruit enzo
ik: ik heb nog nooit zoveel fruit en groente gegeten in mijn leven.
maarja jullie bekijken het maar ik ga brinta maken en wat brood smeren.
nu zegt ze dat ze gezond wil leven dus neemt ze ook wat meer fruit en vis mee
maarja over 1 maand is ze daarmee toch gekapt:P

Heerlijk, ouders en logica. Blij dat ik der niets meer mee te maken heb.

Zo zijn mijn ouders dus .... :D... denken dat ik ongezond bezig ben met al dat eten en troep.... -> volgens mij ben ik juist bewuster bezig dan menig anderen.

Same story met mijn ouders en zus en haar dochter.

Allemaal van; waarom eet je nu eens niet gewoon normaal. Dat is toch veel gezonder...
Dit ook: ga je weer pap eten ja..

Seriously. Maar ja, ik kan het begrijpen. Fastfood is tegenwoordig meer de regel dan de uitzondering; dus dat is nu het nieuwe gezond:rolleyes:.

Same story met mijn ouders en zus en haar dochter.

Allemaal van; waarom eet je nu eens niet gewoon normaal. Dat is toch veel gezonder...
Dit ook: ga je weer pap eten ja..

Seriously. Maar ja, ik kan het begrijpen. Fastfood is tegenwoordig meer de regel dan de uitzondering; dus dat is nu het nieuwe gezond:rolleyes:.

wat is gezond eigelijk?

Heerlijk, ouders en logica. Blij dat ik der niets meer mee te maken heb.
Zeker. Op je zelf wonen, echt te gek:cool: Het leuke is ook gewoon echt dat ik nu ik op mezelf woon gezonder dan ooit te voren eet haha.

Durrrr. Goede vraag. Volgens mijn moeder 'gekleurd eten'. Daarmee bedoelt ze dus dat er kleur in moet zitten, waarvan ik maar aanneem dat dat groenten zijn.

Maarja, mayonaise en ketchup zorgen ook voor kleur.

En mijn zilvervliesrijst + kip + walnoten recept is dus niet zo gezond dan, hoewel ik moet toegeven dat het na 3 weken flink je strot uitkomt en dat die drie tomaatjes erbij wonderen doen:p

Zeker.
Maarja, mayonaise en ketchup zorgen ook voor kleur.

En mijn zilvervliesrijst + kip + walnoten recept is dus niet zo gezond dan, hoewel ik moet toegeven dat het na 3 weken flink je strot uitkomt en dat die drie tomaatjes erbij wonderen doen:p

hahahah met wat cocktail saus erbij en je hebt een kleurboek:p

tkomt idd wel je strot uit maar wat is nu gezond echt? een te streng dieet met geen vet en low carbs zal niet al te gezond zijn. sT voorbereiding voor een wedstrijd. maar als je als gewone mens zoals de gemiddelde bber eet kan er toch niets ongezond aan zijn vind ik.:s maarjah das mijn mening

Tja, nouja, als je 1500kcal in een keer naar binnen gooit dat je hart er zo'n opdonder van krijgt en daarna bijna in een coma valt door de insuline piek en zn gevolgen... mja, of dat nou echt gezond is. Aan de andere kant, misschien ook wel, weet ik het.

ik:ja tuurlijk, als ik geen patat eet en een frikandel eet krijg ik vitamine gebrek
Vergelijkbaar alleen heb een oom die het een hele tijd gedaan heeft dus elke keer als ze er wat van zegt als ik weer weer met nieuwe schema's op de proppen kom zetten en ik kom er zelf niet uit dan legt hij het uit, ook al zeggen we allebei hetzelfde hij maakt toch meer indruk omdat hij volwassen is denk ik. Verder nergens last van met mijn ouders, mijn vader is vaak nog geinteresseerd ook en mijn moeder maakt mijn eiwitpannekoeken en eieren ook nog eens klaar :D

Laatst bewerkt:

:roflol: Hier moest ik echt luidop om lachen:D

Vergelijkbaar alleen heb een oom die het een hele tijd gedaan heeft dus elke keer als ze er wat van zegt als ik weer weer met nieuwe schema's op de proppen kom zetten en ik kom er zelf niet uit dan legt hij het uit, ook al zeggen we allebei hetzelfde hij maakt toch meer indruk omdat hij volwassen is denk ik. Verder nergens last van met mijn ouders, mijn vader is vaak nog geinteresseerd ook en mijn moeder maakt mijn eiwitpannekoeken en eieren ook nog eens klaar :D
Ik wou dat ik vroeger zon oom had gehad... :(

Volgens velen 3x per dag normaal eten wat de pot schaft.
Als je aan het bulken bent, zegt men dat je binnen een jaar dicht groeit.
Als je aan het cutten bent, denken ze dat je anorexia krijgt omdat je zo snel en zichtbaar afvalt :D

Meh, mijn moeder zegt altijd dat ik niet zoveel vis moet eten, omdat daar schadelijke stoffen inzitten, afkomstig van onze vieze zee :(

(Klopt dat eigenlijk? xD)

Meh, mijn moeder zegt altijd dat ik niet zoveel vis moet eten, omdat daar schadelijke stoffen inzitten, afkomstig van onze vieze zee :(

(Klopt dat eigenlijk? xD)

enkel als het gevangen rond de golf van mexico, zijn anderszijds wel weer eerlijk grondstoffen, vet in zn puurste vorm:rolleyes:

Dat filmpje van die bodybuilder die flipt op een jury-lid staat op Dumpert. (http://www.dumpert.nl/mediabase/1085071/90b50cd5/bodybuilder_is_boos_op_jury.html)
Ik wist al wel dat ik zou kunnen lachen om de comments. Ik laat jullie meegenieten van enkele uitspraken:

voor een stelletje gays zit er nog redelijk wat testosteroni in.
Stereotypisch gedrag van de heren, en maar roepen dat het een "normale" sport is.
Een beetje gespierd ok, maar je t**ten moeten niet zo dik worden als een wijf!
gelukkig zijn het nep spieren en hebben die gasten niet veel kracht
Tja, als je verder geen leven hebt, alleen maar wat spieren en gebrek aan hersens, en daar moet je je persoonlijkheid dan uit halen, tja, dan word je natuurlijk boos als ze die spieren ook niks vinden. Je blijkt alleen maar een lege huls met door anabolen gemeste nepspieren. Get a life.
lol.... het grappige aan body builders, is dat ze nog zoveel spieren hebben, sterk zijn ze niet. Meerendeel is gewoon show. Geef ze een IKEA kast, en ze vragen je om hulp.
Wat een p*ssy zeg, me oma die overleden is vecht NU zelfs nog beter.

Sommigen zijn echt op 'troll' niveau :roflol:

Laatst bewerkt:

Zolang je proteinen, koolhydraten, vetten, vitaminen, water, mineralen binnenkrijgt in de mate dat je ze nodig hebt, eet je gezond eten. Ook moet je de essentiele vetten en proteinen nemen natuurlijk.

Terug
Naar boven