Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

mijn ma: weet je waarom ik geen pindakaas meer kocht, omdat daar slechte vetten in zitten en jij hebt een tehoge colestorol.
en zij maar mayonaise door mijn sla gooien.

nog een leuke:
ik had niks voor als (ben naam kwijt van maaltijd voor training :p) te nemen dus ik zag whey staan d8 ik drink ik dat maar voor het trainen.
ik whey drinken komt mijn ma: lekker he
ikke: nee =S
ma: waarom drink je het dan ?

mijn ma: weet je waarom ik geen pindakaas meer kocht, omdat daar slechte vetten in zitten en jij hebt een tehoge colestorol.
en zij maar mayonaise door mijn sla gooien.

nog een leuke:
ik had niks voor als (ben naam kwijt van maaltijd voor training :p) te nemen dus ik zag whey staan d8 ik drink ik dat maar voor het trainen.
ik whey drinken komt mijn ma: lekker he
ikke: nee =S
ma: waarom drink je het dan ?
Dat is een pre workout meal (pre = voor, post = na).
Whey drink je best na je training door de snelle eiwitten.

Na een training heb je snelle eiwitten en koolhydraten nodig.

Na een training heb je snelle eiwitten en koolhydraten nodig.
Whey is niet 'zo' snel. Als je het voor je training neemt wordt het ongeveer opgenomen op het moment dat je klaar bent met trainen. Neem anders Peptopro/EAA's, dat wordt vrij wel binnen een halfuur al opgenomen.

Mooi, ik zie dat jullie het topic aanvullen met jullie eigen verstandloze uitspraken! :D

jawel

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

:D
dus iedereen die geen whey neemt is slecht bezig ?
balen man, en in de sticky's maar zeggen dat je op de eerste plaats goede voeding moet gebruiken. :rolleyes:

Ja sorry gast, wist niet goed hoe ik je post moest lezen. ':rolleyes:' smiley laat me direct aan negatieve dingen denken.
Nee whey is niet per sé nodig, maar na je training heb je wel behoefte aan eiwitten. Liefst zo snel mogelijk. Maar zoals ik zei, en iem anders boven mij ook, zou ik whey voor de training nemen. Of voor én na als je wil.

Ja sorry gast, wist niet goed hoe ik je post moest lezen. ':rolleyes:' smiley laat me direct aan negatieve dingen denken.
Nee whey is niet per sé nodig, maar na je training heb je wel behoefte aan eiwitten. Liefst zo snel mogelijk. Maar zoals ik zei, en iem anders boven mij ook, zou ik whey voor de training nemen. Of voor én na als je wil.

idd, en fijn dat we elkaar nu begijpen. :D

Wat meer inlezen?! Jij gaat me dat zeggen?
En een studie nodig om wat logica te bevestigen?

Na je training heb je behoefte aan snelle eiwitten en snelle koolhydraten (feit).

Dextrose = snelle koolhydraten, whey = snelle eiwitten (feit).

Meng ze, drink het op. Je hebt je snelle eiwitten en snelle koolhydraten.

Er zijn véél mensen die het zo doen, zijn zij allemaal dom en onwetend en moeten zij zich ook meer inlezen?

Terug
Naar boven