BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat meer inlezen?! Jij gaat me dat zeggen?
En een studie nodig om wat logica te bevestigen?
Na je training heb je behoefte aan snelle eiwitten en snelle koolhydraten (feit).
Dextrose = snelle koolhydraten, whey = snelle eiwitten (feit).
Meng ze, drink het op. Je hebt je snelle eiwitten en snelle koolhydraten.
Er zijn véél mensen die het zo doen, zijn zij allemaal dom en onwetend en moeten zij zich ook meer inlezen?

Jullie hebben allemaal gelijk, hoor. Iedereen is een winnaar.

Als ik juist ben, maar het is net iétsje beter van ervoor de drinken, moet men mij niet gaan zeggen om in te lezen.
Als ik juist ben, maar het is net iétsje beter van ervoor de drinken, moet men mij niet gaan zeggen om in te lezen.
Whey boeit me niet, ik drink dat niet.

Ik ben dus juist voor na de training het te drinken maar het is net iets beter om ervoor te drinken dan moet Luvqist (ofzo) mij niet gaan zeggen om me in te lezen :\

Dat is een pre workout meal (pre = voor, post = na).
Whey drink je best na je training door de snelle eiwitten.
Ik wil nou niet vervelend gaan doen, maar jij zegt zelf dat het het beste is om het na je training te nemen.Ik ben dus juist voor na de training het te drinken maar het is net iets beter om ervoor te drinken dan moet Luvqist (ofzo) mij niet gaan zeggen om me in te lezen :\
+ al genoeg discussies over "beste" moment van whey gebruik... (voor of na de training)Sterker nog, er zijn nog hele discussies gaande of het uberhaupt wel verstandig is om dextrose te nemen mbt insuline response, het nut ervan en het effect van insuline op andere hormonen.

Inlezen is de basisprincipes van KT leren. Ik drink geen whey dus heb ik er ook geen baat bij als ik me alsnog informeer over wheyIk wil nou niet vervelend gaan doen, maar jij zegt zelf dat het het beste is om het na je training te nemen.
Dat is dus niet zo, en redelijk makkelijk te vinden op het forum, waarop LuvQvist dus terecht zegt dat je je eens zou moeten inlezen.
Waarom zegt hij dit? Niet omdat hij een mierenneuker is en jij een misser hebt mbt 'het beste' moment om Whey te nemen, maar ook omdat je zegt dat je snelle koolhydraten nodig hebt, wat ook niet per se nodig is. Sterker nog, er zijn nog hele discussies gaande of het uberhaupt wel verstandig is om dextrose te nemen mbt insuline response, het nut ervan en het effect van insuline op andere hormonen.

En wat is je overtuiging om geen whey te gebruiken?Inlezen is de basisprincipes van KT leren. Ik drink geen whey dus heb ik er ook geen baat bij als ik me alsnog informeer over whey![]()
Zelfs dat is waar, alhoewel in mindere mate dan dat eeuwige gedoe om dextrose (volgens mij).+ al genoeg discussies over "beste" moment van whey gebruik... (voor of na de training)
![]()
Maar... watInlezen is de basisprincipes van KT leren. Ik drink geen whey dus heb ik er ook geen baat bij als ik me alsnog informeer over whey![]()
Durrrrr.Ouders
Ik groei, neem toe in kracht en gewicht, alles loopt (tot nu toe) heel goed.
Waarom zou ik het dan tóch nemen?

+1als je het allemaal niet zeker weet... Drink het dan gewoon voor én na... Problem solved :d
mijn moeder heeft vele citaten maar dit vind ik de besten.
alles wat je na 8 uur 's avonds eet word niet meer verteert![]()