MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Leeftijd: 14

Hahaha ik zit momenteel op msn met een gigantische ecto van 29 die eerst hier woonde en altijd hele sterken verhalen vertelde omdat hij 7 tot 10 joints op 1 dag rookt:o..
En nu hebben we het over trainen en dat kan nog eens een heel intressant en grappig gesprek worden.. ik hou jullie op de hoogte!

alsvast een voorproefje;

Ik: Weet je dat je om de 2 dagen trainen 1 dag rust nodig hebt?
Junk: Niet nodig.. ik neem rust in mijn trainen weet wel wat k doe hoor heb vaker getraint;)
Ik:Dus tijdens het trainen neem jij je rust.. zodat je volgende dag weer kan knallen?
Junk: Als je in groepjes traint wel?
Ik: In groepjes?
Junk: Weet je dat nou niet .. je traint toch al een tijd? ik bedoel de ene dag borst en biceps de andere dag borst en triceps
:D:D:D

ouderwets vermaak:cool:

Hahaha ik zit momenteel op msn met een gigantische ecto van 29 die eerst hier woonde en altijd hele sterken verhalen vertelde omdat hij 7 tot 10 joints op 1 dag rookt:o..
En nu hebben we het over trainen en dat kan nog eens een heel intressant en grappig gesprek worden.. ik hou jullie op de hoogte!

alsvast een voorproefje;

Ik: Weet je dat je om de 2 dagen trainen 1 dag rust nodig hebt?
Junk: Niet nodig.. ik neem rust in mijn trainen weet wel wat k doe hoor heb vaker getraint;)
Ik:Dus tijdens het trainen neem jij je rust.. zodat je volgende dag weer kan knallen?
Junk: Als je in groepjes traint wel?
Ik: In groepjes?
Junk: Weet je dat nou niet .. je traint toch al een tijd? ik bedoel de ene dag borst en biceps de andere dag borst en triceps
:D:D:D

ouderwets vermaak:cool:

Ik zeg dan altijd: Orly?:)

da gezond eten is bull, als je op je pakt 35ste het beu zijt en trg ongezond gaat eten is het na een week allemaal verpest.

oh en nog erger, iemand bij mij in de gym vroeg of ik steroids nam.

<--------- :roflol:

misschien was hij je aant dollen ;)

zie het als een compliment zou ik zeggen

nee, het was geen sarcasme of grap.

1.64 @ 64 kilo kan er trouwens best buff uitzien.

Deze gast is iets van 60kg @ 1.62
1V6vjMN1M5j9gvJU9Qx6G4uyXFM230490-Copy-150x150.jpg

doe ik ook, maar toch tis gewoon tegek.

ik geloof je ook wel dat het een beetje een rare opmerking zal zijn maar ik weet natuurlijk niet hoe je er precies uitziet.

Maarja het is ook gewoon zo dat mensen er vaak niet veel verstand van hebben en dan maar blindelings geloven wat ze via via horen (en dat vaak ook een beetje vervormen in hun hoofd).

Terug
Naar boven