quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hu? ik dacht juist dat de shit aan was brah..Jij bent echt volledig aan het knoeien met het k*tten van mij he![]()
..
us tijdens het trainen neem jij je rust.. zodat je volgende dag weer kan knallen?

Hahaha ik zit momenteel op msn met een gigantische ecto van 29 die eerst hier woonde en altijd hele sterken verhalen vertelde omdat hij 7 tot 10 joints op 1 dag rookt..
En nu hebben we het over trainen en dat kan nog eens een heel intressant en grappig gesprek worden.. ik hou jullie op de hoogte!
alsvast een voorproefje;
Ik: Weet je dat je om de 2 dagen trainen 1 dag rust nodig hebt?
Junk: Niet nodig.. ik neem rust in mijn trainen weet wel wat k doe hoor heb vaker getraint
Ikus tijdens het trainen neem jij je rust.. zodat je volgende dag weer kan knallen?
Junk: Als je in groepjes traint wel?
Ik: In groepjes?
Junk: Weet je dat nou niet .. je traint toch al een tijd? ik bedoel de ene dag borst en biceps de andere dag borst en triceps
ouderwets vermaak![]()

nee, het was geen sarcasme of grap.
doe ik ook, maar toch tis gewoon tegek.
er wordt veel gekeken naar gewicht en te weinig naar verhouding tussen gewicht en lengte.1.64 @ 64 kilo kan er trouwens best buff uitzien.
Deze gast is iets van 60kg @ 1.62
http://www.simplyshredded.com/wp-co...MN1M5j9gvJU9Qx6G4uyXFM230490-Copy-150x150.jpg
1.64 @ 64 kilo kan er trouwens best buff uitzien.
Deze gast is iets van 60kg @ 1.62
http://www.simplyshredded.com/wp-co...MN1M5j9gvJU9Qx6G4uyXFM230490-Copy-150x150.jpg
hahahaha als jij hem buf vind hoe zal jij er wel niet uitziendie is ook totaal niet bufhahahaha als jij hem buf vind hoe zal jij er wel niet uitzien
die is ook totaal niet bufhahahaha als jij hem buf vind hoe zal jij er wel niet uitzien