AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Misschien niet buff, maar ook zeker geen verhaaltje van 2x per week 'fitnessen' voor een jaartje en voor de rest lekker zuipen en feesten tbfh. Er zit voor alsnog aardig wat werk in.

Daarbij als hij iets minder droog zou staan zou ie er al buffer uitzien:rolleyes:

Die gast is echt wel buff voor zijn 60kg.

104oigx.jpg

U mirin bro?

:roflol:

Misschien niet buff, maar ook zeker geen verhaaltje van 2x per week 'fitnessen' voor een jaartje en voor de rest lekker zuipen en feesten tbfh. Er zit voor alsnog aardig wat werk in.

Daarbij als hij iets minder droog zou staan zou ie er al buffer uitzien:rolleyes:

Hij heeft nu gebulkt naar 62 kg. Ziet er sowieso buffer uit dan 90%...

10mkgpl.jpg

Hij heeft nu gebulkt naar 62 kg. Ziet er sowieso buffer uit dan 90%...

10mkgpl.jpg

Ja maar hij is een dwerg ??? Korte jongens die BB doen zien er altijd veel sneller buff uit. Ik ben ****ing 30 cm groter.

Lengte gewicht ratio bepaald je buffheid. Voor een dude van 1.60 is hij inderdaad buff ja. Dat gewicht op 1.70 is alweer naar ecto neigende.

ja maar hij is een dwerg ??? Korte jongens die bb doen zien er altijd veel sneller buff uit. Ik ben ****ing 30 cm groter.

Lengte gewicht ratio bepaald je buffheid. Voor een dude van 1.60 is hij inderdaad buff ja. Dat gewicht op 1.70 is alweer naar ecto neigende.
+1

Ja maar hij is een dwerg ??? Korte jongens die BB doen zien er altijd veel sneller buff uit. Ik ben ****ing 30 cm groter.

Nee maar was even ook om een statement te maken over hoe hier over gewicht gedacht wordt. Iedereen <75kg is hier een ecto ofzo.

Laatst iemand op msn, die ik al tijden niet meer heb gesproken. Ging ondertussen al zo'n half jaar 3 keer per week naar de sportschool.
Da joch: Eey gast jij bent trouwes egt mager wis je dat?
Ik: uhm ja, maar ik werk er hard aan.
Joch: NEUJ DA DOE JE NIE :P je bent mager
Ik: je hebt me al meer dan een jaar niet gezien, wa weet jij daar nauw van???
joch: Ik weet dat omdat ik wel hard train. Iedere ochtend 30 pushups en iedere avond 100 sit ups JONGUH

laatst iemand op msn, die ik al tijden niet meer heb gesproken. Ging ondertussen al zo'n half jaar 3 keer per week naar de sportschool.
Da joch: Eey gast jij bent trouwes egt mager wis je dat?
Ik: Uhm ja, maar ik werk er hard aan.
Joch: Neuj da doe je nie :p je bent mager
ik: Je hebt me al meer dan een jaar niet gezien, wa weet jij daar nauw van???
Joch: Ik weet dat omdat ik wel hard train. Iedere ochtend 30 pushups en iedere avond 100 sit ups jonguh
wie is hier de bodybuilder??!?!? Gij of ik!?!!?!

M'n moeder vanmorgen op bezoek: "Marcel, je moest maar eens minder sporten, je wordt wel erg dik...".Dat zegt ze elke keer trouwens.
:(

Terug
Naar boven