Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is jou naam echt Krakatoa

Is jou naam echt Krakatoa
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
+ voor die spieren heb jij toch ook moeten werken?
Beetje in de gym met gewichten kloten is natuurlijk geen werken. Dat kan iedereen met die shakes.Is jou naam echt Krakatoa
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
+ voor die spieren heb jij toch ook moeten werken?
Er is iets met processen in het lichaam, ik weet niet precies wat. Het komt erop neer dat de suikers in vitaminwater de vitaminen teniet doen. en beter water kan drinken.Dat vitaminewater kan sowiezo niet helpen, vitamines breken af door zonlicht. Daarom zitten vitaminepillen ook verpakt in getinte potjes.

Meisje uit mn projectgroepje.. begon zo van: span je armen eens aan. Meteen gillen! whoooa check die bult! helemaal voelen enzo, zegt ze tegen mn andere groepsgenoot: kijk dan!... ik zat daar een beetje ongemakkelijk van ja ehhh..
Wat zegt ze: Ja ik vind dat wat Krakatoa doet nep, dat zijn nepspieren.. jij hebt ze omdat je ze wilt. Ik vind spieren van werk mooier.. bouwvakker bijvoorbeeld.
Ik snap haar wel, ze houdt niet van patsers.. en jongens die bb'en zijn per definitie patsers bij haar.
Meisje uit mn projectgroepje.. begon zo van: span je armen eens aan. Meteen gillen! whoooa check die bult! helemaal voelen enzo, zegt ze tegen mn andere groepsgenoot: kijk dan!... ik zat daar een beetje ongemakkelijk van ja ehhh..
Wat zegt ze: Ja ik vind dat wat Krakatoa doet nep, dat zijn nepspieren.. jij hebt ze omdat je ze wilt. Ik vind spieren van werk mooier.. bouwvakker bijvoorbeeld.
Ik snap haar wel, ze houdt niet van patsers.. en jongens die bb'en zijn per definitie patsers bij haar.
Je weet van tevoren wat er gebeurt als je inderdaad je spieren aanspant wanneer erom wordt gevraagd. Je moet het gewoon niet doen, gewoon glashard "nee" zeggen. That's all.
of gewoon een witty remark, kun je nog een beetje mee doen ipv rood worden.
"als je die bult al groot vindt, wil ik je nog een grotere laten zien."
of je pakt haar eens stevig op "wat was dat weer over neppe spieren?"
"als jij in mijn bult gaat knijpen, ga ik ook aan de jouwe voelen"
Op het moment dat ze begint over nepspieren, grote bult, rare kreten laat horen etc. is het eigenlijk al gebeurd en heeft dat naar mijn mening totaal geen zin meer; dat zorgt er alleen maar voor dat zo'n soort chick je nog raarder gaat vinden.
Okay, erg goed punt maak je daar