XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

En vol met suiker

Ik kan dat spul sowieso niet meer zien na verplicht een stuk of 100x die reclame op youtube gezien te hebben :mad:

Dat vitaminewater kan sowiezo niet helpen, vitamines breken af door zonlicht. Daarom zitten vitaminepillen ook verpakt in getinte potjes.

Meisje uit mn projectgroepje.. begon zo van: span je armen eens aan. Meteen gillen! whoooa check die bult! helemaal voelen enzo, zegt ze tegen mn andere groepsgenoot: kijk dan!... ik zat daar een beetje ongemakkelijk van ja ehhh..
Wat zegt ze: Ja ik vind dat wat Krakatoa doet nep, dat zijn nepspieren.. jij hebt ze omdat je ze wilt. Ik vind spieren van werk mooier.. bouwvakker bijvoorbeeld.

Ik snap haar wel, ze houdt niet van patsers.. en jongens die bb'en zijn per definitie patsers bij haar.

Is jou naam echt Krakatoa:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

+ voor die spieren heb jij toch ook moeten werken?
Beetje in de gym met gewichten kloten is natuurlijk geen werken. Dat kan iedereen met die shakes.

Dat vitaminewater kan sowiezo niet helpen, vitamines breken af door zonlicht. Daarom zitten vitaminepillen ook verpakt in getinte potjes.
Er is iets met processen in het lichaam, ik weet niet precies wat. Het komt erop neer dat de suikers in vitaminwater de vitaminen teniet doen. en beter water kan drinken.:p

Wel handige flesjes. Had er eentje gekocht om mn creatine in te mengen, grote opening is wel handig daarvoor. Voor de rest... Mwah.

Drink dat vitamine water wel is op feestjes t smaakt goed en krijg dr energie van

Meisje uit mn projectgroepje.. begon zo van: span je armen eens aan. Meteen gillen! whoooa check die bult! helemaal voelen enzo, zegt ze tegen mn andere groepsgenoot: kijk dan!... ik zat daar een beetje ongemakkelijk van ja ehhh..
Wat zegt ze: Ja ik vind dat wat Krakatoa doet nep, dat zijn nepspieren.. jij hebt ze omdat je ze wilt. Ik vind spieren van werk mooier.. bouwvakker bijvoorbeeld.

Ik snap haar wel, ze houdt niet van patsers.. en jongens die bb'en zijn per definitie patsers bij haar.

Bult??

Veel chicks vinden BB-ers maar macho's.
Maakt niet uit, je vangt meer k*t dan waarneer je ecto was.

en toen werd je wakker met een pijnlijke natte anus en een tevreden n*ger van 2m14 naast je in bed?

Laatst bewerkt:

Je weet van tevoren wat er gebeurt als je inderdaad je spieren aanspant wanneer erom wordt gevraagd. Je moet het gewoon niet doen, gewoon glashard "nee" zeggen. That's all.

Je weet van tevoren wat er gebeurt als je inderdaad je spieren aanspant wanneer erom wordt gevraagd. Je moet het gewoon niet doen, gewoon glashard "nee" zeggen. That's all.

of gewoon een witty remark, kun je nog een beetje mee doen ipv rood worden.

"als je die bult al groot vindt, wil ik je nog een grotere hardere laten zien... Rustig aan meid, ik had het over mijn schouder"
of je pakt haar eens stevig op "wat was dat weer over neppe spieren?"
of "als jij in mijn bult gaat knijpen, ga ik ook aan de jouwe voelen"

Laatst bewerkt:
of gewoon een witty remark, kun je nog een beetje mee doen ipv rood worden.

"als je die bult al groot vindt, wil ik je nog een grotere laten zien."
of je pakt haar eens stevig op "wat was dat weer over neppe spieren?"
"als jij in mijn bult gaat knijpen, ga ik ook aan de jouwe voelen"

Op het moment dat ze begint over nepspieren, grote bult, rare kreten laat horen etc. is het eigenlijk al gebeurd en heeft dat naar mijn mening totaal geen zin meer; dat zorgt er alleen maar voor dat zo'n soort chick je nog raarder gaat vinden.

Op het moment dat ze begint over nepspieren, grote bult, rare kreten laat horen etc. is het eigenlijk al gebeurd en heeft dat naar mijn mening totaal geen zin meer; dat zorgt er alleen maar voor dat zo'n soort chick je nog raarder gaat vinden.

Logisch gezien wel he...

Laatst bewerkt:
Chicks geilen erop ook al zeggen ze van niet

Voor ik begon met eten e.d. was ik niet groot had ik een sixpack had ik t zelfde probleem op de middelbare dat meisjes dr aan wilde zitten, rest van mn klas waren allemaal ollies. Maja dan zegt de leraar niet tegen t meisje kappen nou als ze met dr handen onder mn shirt zat maar dan moest ik kappen:S

Goeie 263ste post!

Terug
Naar boven