XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

ach ze voelen zich gewoon geïntimideerd door jouw 90kg en willen zich dan goed voelen omdat je minder goed scoort op een eigenlijk totaal ander gebied...

Ot: Vandaag is het woensdag en op woensdag heb ik maar tot kwart na 12 school. Neem nu al enkele weken op woensdag boterhammen mee om tussen de lessen door te eten, maar vandaag had precies iedereen dat pas door.

2 kerels: Heb je nu boterhammen mee op woensdag?
Ik: Ja
zij: :eek:

Kwam er ook een kerel vragen of ik een eetobsessie had:cool:

Ik snap echt niet wat er mis is om boterhammen te eten op een halve dag, anders doe ik het ook...
:d

Terwijl ik zit te lunchen met collega's...
collega 1: 'wat eet jij veel!'
ik: 'ja, ik sport veel, dus heb dat nodig'
collega 2: 'veel eiwitten, goed voor je spieren - wel wat anders dan de dames hier die een crackertje eten tijdens de lunch'
ik: 'ja, om die spieren is het me ook te doen'
collega 1: 'ik eet ook veel, sport ook'
[op dat moment at collega 1 maar liefst 2 crackertjes met kaas! :roflol:]

Ach ze voelen zich gewoon geïntimideerd door jouw 90kg en willen zich dan goed voelen omdat je minder goed scoort op een eigenlijk totaal ander gebied...

OT: Vandaag is het woensdag en op woensdag heb ik maar tot kwart na 12 school. Neem nu al enkele weken op woensdag boterhammen mee om tussen de lessen door te eten, maar vandaag had precies iedereen dat pas door.

Ik: ja

Ik snap echt niet wat er mis is om boterhammen te eten op een halve dag, anders doe ik het ook...

Ik ken het gevoel..
Ik neem elke dag 8 brood mee naar school en krijg daar altijd opmerkingen over. Zelf halen ze elke dag troep uit de kantine en dan nemen ze het mij zowat kwalijk dat ik gezond eet???

Ik ken het gevoel..
Ik neem elke dag 8 brood mee naar school en krijg daar altijd opmerkingen over. Zelf halen ze elke dag troep uit de kantine en dan nemen ze het mij zowat kwalijk dat ik gezond eet???
moet je voorstellen als ik aan kom zetten met 14 boterhammen...
gaan ook altijd zeiken dat ik een anderhalf liter fles mee heb???

blijkbaar denkt iedereen ook dat ik 5x per week naar de sportschool ga om alleen maar mijn bovenlichaam te trainen, vinden ze het raar als ik 2x per week UB doe en nog veel raarder vinden ze dat ik benen train...

Op wat voor rare scholen zitten jullie eigenlijk? Hier neemt iedereen standaard 8 boterhammen mee (op een paar na).

Ook dat mensen kritiek leveren of tips geven is mij nog nooit overkomen, wel is een geïnteresseerde met een vraag over mijn trainingen maar nog nooit van die rare opmerkingen.

Gewoon negeren, over een jaartje of 2-3 verneder je ze allemaal met je epic buffness.

moet je voorstellen als ik aan kom zetten met 14 boterhammen...
gaan ook altijd zeiken dat ik een anderhalf liter fles mee heb???

blijkbaar denkt iedereen ook dat ik 5x per week naar de sportschool ga om alleen maar mijn bovenlichaam te trainen, vinden ze het raar als ik 2x per week UB doe en nog veel raarder vinden ze dat ik benen train...
Je moet er gewoon een gewoonte van maken , dat ze merken dat het normaal is voor jou en zij dat maar ook zo moeten zien.

Dit is me eerste jaar op me nieuwe opleiding en kom ook elke dag weer aan met 3/4 bakjes rijst pasta komkommers en kwark , in het begin begon het altijd met ''wtf eet jij dan?''maar daarna gaven ze zichzelf al antwoord dus dat scheeldde meestal.

Laatst bewerkt:
Ach ze voelen zich gewoon geïntimideerd door jouw 90kg en willen zich dan goed voelen omdat je minder goed scoort op een eigenlijk totaal ander gebied...

OT: Vandaag is het woensdag en op woensdag heb ik maar tot kwart na 12 school. Neem nu al enkele weken op woensdag boterhammen mee om tussen de lessen door te eten, maar vandaag had precies iedereen dat pas door.

Ik: ja

Niks mis mee. Ik neem altijd 6 boterhammen mee naar school, eet er zoveel mogelijk in de kleine pauze, en de rest in de grote. Dus meestel 2-3 in de kleine, en 3-4 in de grote. Eerst kreeg ik ook rare blikken en: "Wtf, waarom 6 boterhammen, wil je dik worden ofzo?" Maar dat is nu al afgezakt en redelijk normaal voor iedereen :P

Mensen kijken me nog steeds raar aan als ik m'n bakje rijst met kip meeneem naar de club. :(

Op wat voor rare scholen zitten jullie eigenlijk? Hier neemt iedereen standaard 8 boterhammen mee (op een paar na).

Ook dat mensen kritiek leveren of tips geven is mij nog nooit overkomen, wel is een geïnteresseerde met een vraag over mijn trainingen maar nog nooit van die rare opmerkingen.

Op wat voor vage school zit jij man? De gemiddelde persoon op een school is zwaar ecto. En ecto's eten echt geen 8 boterhammen. Bij mij is het gemiddelde 1-2 boterhammen. Sommige nemen gewoon wat chips mee af en toe ofzo >.<
8 boterhammen is ook belachelijk veel voor een niet sportende ecto tbh.

Op wat voor vage school zit jij man? De gemiddelde persoon op een school is zwaar ecto. En ecto's eten echt geen 8 boterhammen. Bij mij is het gemiddelde 1-2 boterhammen. Sommige nemen gewoon wat chips mee af en toe ofzo >.<
8 boterhammen is ook belachelijk veel voor een niet sportende ecto tbh.
Er zit bij mij 1 echte ecto in de klas, 1,90 bij 65kg ofzo gok ik. Maar de rest is gewoon allemaal 80kg +. Zit dan wel op een technische school met veel metaalboeren, misschien dat het daar aan ligt.

8boterhammen is echt niet veel hoor trouwens. Zelfs niet voor iemand die niet sport.

Hahahahaha

,

Zou het? :D

haha nee dat is hij zeker niet want die zit aan de echte aas ;)

Terug
Naar boven