XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Er zit bij mij 1 echte ecto in de klas, 1,90 bij 65kg ofzo gok ik. Maar de rest is gewoon allemaal 80kg +. Zit dan wel op een technische school met veel metaalboeren, misschien dat het daar aan ligt.

8boterhammen is echt niet veel hoor trouwens. Zelfs niet voor iemand die niet sport.

Misschien heb je me leeftijd niet gezien maar ik zit nog gewoon op de middelbare.
En ja, dat je op een technische school met veel metaalboeren zit scheelt ook wel idd.

Kreeg vandaag van een collega te horen dat ik te zwaar ben...

'Je moet je lengte min 1 meter, zoveel moet je wegen, dus je bent 2,5KG te zwaar.'
Eerst dacht ik nog, lol, die maakt een geintje aangezien het obvious is dat ik toch wel flink gegroeid ben. Dus ik zeg: 'ja, ik ben te dik.':p
'Meh, moet je zelf weten'.

:o

'Je moet je lengte min 1 meter, zoveel moet je wegen, dus je bent 2,5KG te zwaar.'
Eerst dacht ik nog, lol, die maakt een geintje aangezien het obvious is dat ik toch wel flink gegroeid ben. Dus ik zeg: 'ja, ik ben te dik.':p

Haha 11%BF:D

Vind het trouwens wel raar dat ze die formule gebruikt, want een niet-trainend persoon dat bij 1m80 80 kilo weegt heeft toch al wel een redelijk vetpercentage.

hahah standaart dat hoor je toch elke dag -.-

neem je gewoon zelf je shakes mee naar de sportschool en was bcaa's bijv,
ohh dat zijn zeker anabolen!! xD

laatst ook een gast in de sportschool tegen een vriend van me,
nee je moet geen eiwitten nemen man je moet gewoon natuurlijk blijven XD hahaha

sommige gasten snappen het gewoon niet, blijf dat thuis!

en als je dan op school komt met je bak rijst, kip en groenten oeff moet je ze dan is zien hahahhaa :P
ben het gelukkig nu wel gewend en let er niet meer op maar in het begin irriteerde ik met er echt aan!

Laatst bewerkt:
Haha 11%BF:D

Vind het trouwens wel raar dat ze die formule gebruikt, want een niet-trainend persoon dat bij 1m80 80 kilo weegt heeft toch al wel een redelijk vetpercentage.
het was een opa van 60:p Maar goed, ik lette er niet eens op, had ook niet veel behoefte om het er over te hebben eigenlijk, mn bakkie rijst stond te wachten:D

Staat een hele hoge boom langs mijn huis, klim in de top en kijk altijd hoe de mensen naar school fietsen. Als er eentje een andere route neemt haal ik um neer met mijn luchtbuks. Ik ben potverdomme autistisch, ik kan er niet tegen als jij een andere route neemt:mad:

Sinds ik vanuit een hele hoge boom langs mijn huis mensen die een andere route naar school nemen met mijn luchtbuks neerschiet...

Je moet geen water drinken, dat zijn allemaal nutteloze calorieën

Haha, die is wel origineel :P

Seriously, hoe de **** krijgtie dat voor elkaar in een SMITH!? :roflol:

ik doe aan voetbal dus hoef ik me benen niet meer te trainen
ik doe aan basketbal dus hoef ik me armen niet meer te trainen
ik zwem dus ik gebruik alle spieren, hoef dus niet meer te trainen
teveel eiwit wordt omgezet in vet
je moet heel veel vet eten om dat te kunnen verbranden naar spier

Deze vorm van humor gaat mijn intelligentie ver te boven.

:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D:roflol::D

er wordt veel gekeken naar gewicht en te weinig naar verhouding tussen gewicht en lengte.

Zeker waar IMO

Hij heeft nu gebulkt naar 62 kg. Ziet er sowieso buffer uit dan 90%...

10mkgpl.jpg

Moest even grijnzen om de epic bulk naar +2 kg, maar zn fysiek ziet er niet verkeerd uit. Vraag me wel af waarom zn handoek zo gay laag hangt en of ie ook spieren heeft zitten in zn onderste lichaamshelft.

stiekem vind iedereen het hier leuk als er aan je gevraagd wordt of je anabolen gebruikt of als er gevraagd wordt hoeveel kilo je tilt

Betrapt.

Eerste keer dat ik echt moest lachen in dit draadje

Heeftie een kleine 200 pagina's door zitten spitten zonder te lachen, wat een doorzettingsvermogen :roflol:

Als iemand mij vraagt hoeveel kilo, dan tel ik alle gewichten van alle oefeningen bij elkaar op.

Ge-niaal!

Haha, het komt niet vaak voor dat ik er eentje hoor die helemaal nieuw is maar deze is echt mooi, vooral die laatste reactie :roflol:

Gisteravond een epic verhaal door een 'superdude' in de sportschool:

Picture this....Broekie, wel zichtbaar getraind maar niet huge o.i.d.
Baby blauwe broek en fel roze shirt, praat véél te hard:
"Ik heb nu de beste eiwitten gevonden. Wel duur, 15 euro voor een grote bus, maar wel 3 soorten eiweitten bij elkaar. Zowel whey als aminozuren en isolaat. Echt goed".:treuren:

Maar dat was dus nog niet alles....

Zelfde 'superdude'....
"Ik drink ook geen alcohol meer. Alcohol onttrekt vocht aan je lichaam en waar gaan je spieren van groeien? Van water!":hahaha:

En tot slot blijkt ook nog dat diezelfde dude dus ook nog aan de pro-hormonen te zitten.
En maar schreeuwen dat het hem zoveel moeite kost om die 40 pillen per dag weg te slikken.

Heb gewoon stilletjes gelachen terwijl de rest van de zaal met open mond stond te luisteren naar die verhalen.:booty:

pro hormonen 40pillen ja? Zal wel gewon animal pak zijn

40 pillen m-dol, dan kan ie mooie verhalen gaan vertellen:coffee:

hahah standaart dat hoor je toch elke dag -.-

neem je gewoon zelf je shakes mee naar de sportschool en was bcaa's bijv,
ohh dat zijn zeker anabolen!! xD

laatst ook een gast in de sportschool tegen een vriend van me,
nee je moet geen eiwitten nemen man je moet gewoon natuurlijk blijven XD hahaha

sommige gasten snappen het gewoon niet, blijf dat thuis!

en als je dan op school komt met je bak rijst, kip en groenten oeff moet je ze dan is zien hahahhaa :P
ben het gelukkig nu wel gewend en let er niet meer op maar in het begin irriteerde ik met er echt aan!

PPfff zo herkenbaar, lopen ze je eerst af te kraken en vervolgens willen ze je armen voelen of vragen ze je armen aan te spannen. Stelletje r**ards.

ik snap wel hoe hij daar aan komt. De naming sceme van die zeiksupplementen verwarren veel nieuwelingen.

Een maatje zijn vader, een huisarts dan nog, trapte hier zelfs in. Claimde aan de naam van een product dat het een gevaarlijk AS was, terwijl het enige dat erin zat horny goat weed was.

Als je het dan zegt krijg je de reactie:

"Ga jij zeggen dat jij het beter weet dan een huisarts"

Die appeal to authority mag hier wel bij.

Vandaag in de sportschool word er aan een best wel dik wijf wat oefeningen uitgelegd.
Gaat ze bankdrukken..
Wijf: en door deze oefening raak je ook veel vet kwijt?
Instructrice: nee
Wijf: maar dat zorgt dan voor wel voor een mooi gevormd lichaam?
Instructrice: Ja, voor mooie strakke vormen hier zo, zit ze ff aan haar eigen t**ten (nice:cool:)
Gaat dat wijf nog een paar setjes bankdrukken, ik versta ze niet meer want ben zelf bezig.
Hoor ik in eens keiharde schreeuw: WAAH DIT IS VOOR DE BORSTSPIEREN DAT WIL IK NIET.

Dit zie ik ook veel in de sportschool nu dikke brol. Was nog een reportage op op Volt , en de vraag van de reporter was helpt dit nu echt?. De vertegenwoordiger wouw hier niet op antwoorden. Hij zei altijd. Hier zitten vitaminen in. Hebben ze het getest waren vitaminen die vluchtig waren en niet worden opgenomen ( of zoiets)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vitamin water is lekker :D

Niet te zuipen die troep.

Terug
Naar boven