goeie engels brah..
verder is het een beetje offtopic, volgens mij zijn er een paar mensen die straks al die posts verwijderen en willen dat er weer ontopic gepraat word

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gister voor de eerste keer de vraag gehad hoeveel gewicht ik nou deed.
Dus ik keek mijn collega vragend aan, zei hij ja hoeveel dan?
Toen maar mn deadlift genoemd...
Toen begon hij ineens met dat hij vroeger ook gesport had onder begeleiding en dat hij de eerste keer ''deze'' oefening, en hij maakte de curl beweging, met een instructeur met 100 kg deed en er niks van voelde.... toen maar hoofdschudden weggelopen

Toen begon hij ineens met dat hij vroeger ook gesport had onder begeleiding en dat hij de eerste keer ''deze'' oefening, en hij maakte de curl beweging, met een instructeur met 100 kg deed en er niks van voelde....

de instructeur bleef maar pushen en zeuren en vragen voel je iets maar mijn collega voelde niets hoor, ook niet met de eerste keer leg press met 160kg pas de volgende dag voelde hij het.
) die man heeft het meest lachwekkende figuur wat je kan voorstellen. Komt niet door de frisdrank energydrank en weet ik wat voor zooi nee, het zit hem allemaal in de sausjes!!!goeie engels brah..
verder is het een beetje offtopic, volgens mij zijn er een paar mensen die straks al die posts verwijderen en willen dat er weer ontopic gepraat word![]()

Goed Nederlands brah..
Dat U mad moet er wel in te vinden zijn![]()

i agree with you big T (ik discuteer in het echte leven ook maar tegen personen over een subject waar ik veel of toch redelijk van afweet ...anders discuteer ik niet... en probeer bijteleren ....Dat zou kunnen, maar dan opnieuw: een beetje intelligent persoon doet geen uitspraken over iets waarover hij/zij niets of weinig kent.
i agree with you big T (ik discuteer in het echte leven ook maar tegen personen over een subject waar ik veel of toch redelijk van afweet ...anders discuteer ik niet... en probeer bijteleren ....