MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Gister voor de eerste keer de vraag gehad hoeveel gewicht ik nou deed.
Dus ik keek mijn collega vragend aan, zei hij ja hoeveel dan?

Toen maar mn deadlift genoemd...

Toen begon hij ineens met dat hij vroeger ook gesport had onder begeleiding en dat hij de eerste keer ''deze'' oefening, en hij maakte de curl beweging, met een instructeur met 100 kg deed en er niks van voelde.... toen maar hoofdschudden weggelopen

Gister voor de eerste keer de vraag gehad hoeveel gewicht ik nou deed.
Dus ik keek mijn collega vragend aan, zei hij ja hoeveel dan?

Toen maar mn deadlift genoemd...

Toen begon hij ineens met dat hij vroeger ook gesport had onder begeleiding en dat hij de eerste keer ''deze'' oefening, en hij maakte de curl beweging, met een instructeur met 100 kg deed en er niks van voelde.... toen maar hoofdschudden weggelopen

haha flinke curl dan :roflol:

:yarly: de instructeur bleef maar pushen en zeuren en vragen voel je iets maar mijn collega voelde niets hoor, ook niet met de eerste keer leg press met 160kg pas de volgende dag voelde hij het.

Echt als jullie die collega konden zien (en ruiken :eek2:) die man heeft het meest lachwekkende figuur wat je kan voorstellen. Komt niet door de frisdrank energydrank en weet ik wat voor zooi nee, het zit hem allemaal in de sausjes!!!

Hahah 100kg curled... and we have a winner!

goeie engels brah..
verder is het een beetje offtopic, volgens mij zijn er een paar mensen die straks al die posts verwijderen en willen dat er weer ontopic gepraat word :)

Goed Nederlands brah..
Dat U mad moet er wel in te vinden zijn :roflol:

Goed Nederlands brah..
Dat U mad moet er wel in te vinden zijn :roflol:

duugghhhgh /careface
2cqfipf.png

:trollface:

Doe es grappig ofzo

niet verstandloos maar wel grappig. tijdens het trainen gast tegen mij: ik ga ff rook pauze nemen.

behoorlijk verstandloos.

Niets mis mee toch? ik rook ook wel eens onder mijn squat setje... :D

ik rook niet
:trollface:

Dat zou kunnen, maar dan opnieuw: een beetje intelligent persoon doet geen uitspraken over iets waarover hij/zij niets of weinig kent.
i agree with you big T (ik discuteer in het echte leven ook maar tegen personen over een subject waar ik veel of toch redelijk van afweet ...anders discuteer ik niet... en probeer bijteleren ....

Heb er net eentje gehoord zo verschrikkelijk, dat ik nog steeds niet helemaal geloof. Maar toch, hier mijn gooi voor de top-5 ergste citaten.

Ecto1: jah bij die bodybuildingwetsrijden smeren die mensen zich helemaal in met bruinmakend spul.
Ecto2: jah weet ik, dat is om discriminatie tegen te gaan.

whahaha XD ik las die 1e zin en dacht huh ? dat is toch niet verstandloos, dacht dat het 2 verschillende dingen waren. ma toen las ik de 2e zin :p das wel heel erg XD

i agree with you big T (ik discuteer in het echte leven ook maar tegen personen over een subject waar ik veel of toch redelijk van afweet ...anders discuteer ik niet... en probeer bijteleren ....

Is dit Vlaams voor discussiëren? :D

Terug
Naar boven