AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Mijn vader eet ongeveer 5 crackers per dag + avondeten en beweerd daarmee dat zijn dieet beter is dan mijn cut. Ik sport ook heel veel, 4-5x fitness, 3x voetbal, maar nee, zijn crackers zijn beter. Hij is namelijk 15 kilo ( Puur vet, zegt ie ) afgevallen.

is ook zo dat proberen we je al tijden duidelijk te maken maar jij snapt het gewoon niet aarrhh.!

Een dude: Ik ben dikker geworden door die eiwitshakies (eet paar keer per week een kapsalon)

traint die wel eens?

Ik vraag me toch af hoeveel % van die "citaten" hier zelf verzonnen zijn :')

Ja 1 of 2 x per week en dan doet ie alles door elkaar een paar uur lang en daarna cardio. Kan t er niet bij m in krijgen dat t geen zin heeft. Zit ook nog eens op voetbal. Maar goed ik zie m dan ook niet vaak :o Vind ook dat ik wél aanleg heb om te groeien :D Maar wel aardige gozer verder

Ja 1 of 2 x per week en dan doet ie alles door elkaar een paar uur lang en daarna cardio. Kan t er niet bij m in krijgen dat t geen zin heeft. Zit ook nog eens op voetbal. Maar goed ik zie m dan ook niet vaak :o Vind ook dat ik wél aanleg heb om te groeien :D Maar wel aardige gozer verder
Paar uur lang? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, maar een fullbody schema kan niet zo veel kwaad als beginner hoor!

"van al die pillen en poeders die gij neemt voor powertrainingen da uwe piet daar van krimpt xd das wetenschappelijk bewezen é"

Letterlijk van MSN geplukt ... Door een ex van me.

Dat ik teveel vreet...ik hoor het minstens 3 keer op een dag op m'n werk..

8 sneetjes brood in 30 min(pauze) ? veel ? pff..

"van al die pillen en poeders die gij neemt voor powertrainingen da uwe piet daar van krimpt xd das wetenschappelijk bewezen é"

Letterlijk van MSN geplukt ... Door een ex van me.

haha uwe piet xD waar halen die mensen dat toch altijd vandaan met da krimpen ?

w8 maar totdat je echt met bakken rijst op je werk komt...haha.

Inderdaad, ik hoor ook altijd van "Wat heb je nu weer bij? :P"
"Ben je nu alweer aan 't eten? :o Niet normaal hoeveel jij op een dag wegeet"
etc. Als ik weer een bak rijst+Kip+groente tevoorschijn tover en dat 3x tussen 8 en 17:00,

Klasgenoten: ''Oooh.. gaat hij alweer eten?!'' - ''Jij hebt echt een broodverslaving'' - ''Komt ie weer met z'n 2 liter fles''

Terug
Naar boven