Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Lol nu ik het nalees ziet 't er best wel zo uit
Maar ik vond het wel grappig om te plaatsen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik vond het wel grappig om te plaatsen

"Je moet oppassen met bankdrukken voor je hart enz, mijn broer heeft daar al eens een hartaanval van gekregen."
Collega van me woensdag in de pauze. Ik dacht sirrieus dat die n grap maakte....![]()

Ik heb wel eens gehoord dat iemand een gescheurde aorta kreeg tijdens zijn gym ronde. Ken diegene die hem toen wou helpen maar niets kon doen. Maar zoals gezegd: niet de schuld van bb''Je moet oppassen'' Hij bedoelt dus dat je maar moet stoppen?
Ze leggen altijd de schuld bij bodybuilding/krachttraining![]()
"Je moet oppassen met bankdrukken voor je hart enz, mijn broer heeft daar al eens een hartaanval van gekregen."
Collega van me woensdag in de pauze. Ik dacht sirrieus dat die n grap maakte....![]()
Dude, dat is best wel sick. Maar goed, of dat nou gebeurd in de gym, op school of in de wachtkamer van een ziekenhuis, dan kan je het echt wel vergeten.Ik heb wel eens gehoord dat iemand een gescheurde aorta kreeg tijdens zijn gym ronde. Ken diegene die hem toen wou helpen maar niets kon doen. Maar zoals gezegd: niet de schuld van bb

"je moet bij het squatten niet je hoofd omlaag houden want dan zie je niet waar je bent"![]()
haha ja het klopt ook wel, maar moest er hardop om lachen
Moet je serieus nemen man, tijdje terug squatte ik met mijn hoofd om laag, leg ik die stang weer neer merkte ik in eens dat ik sta te squatte in de sauna"je moet bij het squatten niet je hoofd omlaag houden want dan zie je niet waar je bent"![]()
Toch niet weer zo'n klaarkomen verlaagt testosteron topicHmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?

Hmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?
Hmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?
Moet je serieus nemen man, tijdje terug squatte ik met mijn hoofd om laag, leg ik die stang weer neer merkte ik in eens dat ik sta te squatte in de sauna
van een andere sportschool
Eerst krijg ik zo'n smile na het eerste stukje en toen las ik het onderste deel haha.