MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

"Je moet oppassen met bankdrukken voor je hart enz, mijn broer heeft daar al eens een hartaanval van gekregen."

Collega van me woensdag in de pauze. Ik dacht sirrieus dat die n grap maakte.... :o

"Je moet oppassen met bankdrukken voor je hart enz, mijn broer heeft daar al eens een hartaanval van gekregen."

Collega van me woensdag in de pauze. Ik dacht sirrieus dat die n grap maakte.... :o

''Je moet oppassen'' Hij bedoelt dus dat je maar moet stoppen? :o
Ze leggen altijd de schuld bij bodybuilding/krachttraining :o

Nja ik denk dat hij bedoelde dat ik niet te zwaar moest gaan ofzo. ??? Ik vertelde namelijk tegen een andere collega dat ik die maandag ervoor 110 had gedrukt en toen kwam hij met die opmerking.

''Je moet oppassen'' Hij bedoelt dus dat je maar moet stoppen? :o
Ze leggen altijd de schuld bij bodybuilding/krachttraining :o
Ik heb wel eens gehoord dat iemand een gescheurde aorta kreeg tijdens zijn gym ronde. Ken diegene die hem toen wou helpen maar niets kon doen. Maar zoals gezegd: niet de schuld van bb

een gescheurde aorta? wtf :P

is wat ze noemen een false-causality fallacy.

Het is niet omdat 2 dingen samen gebeuren dat de een de oorzaak is van de ander.

Ik heb wel eens gehoord dat iemand een gescheurde aorta kreeg tijdens zijn gym ronde. Ken diegene die hem toen wou helpen maar niets kon doen. Maar zoals gezegd: niet de schuld van bb
Dude, dat is best wel sick. Maar goed, of dat nou gebeurd in de gym, op school of in de wachtkamer van een ziekenhuis, dan kan je het echt wel vergeten.

Vandaag een mooie. Een gast op het werk die trained, ik wist wel dat die trainde maar ik heb sowieso al geen hoge dunk van die gozer, laat staan over zn trainingen. Maar volgens een vriend van me kan hij aardig trainen... Maar gelukkig is hij er zelf nog om te aan te tonen dat hij een r*tard eerste klas is mbt trainen.

Die zelfde vriend van me vertelde dat hij nooit spierpijn in zn biceps heeft, waarop ik dus vertelde dat ik maar 3 setjes curls doe op het einde van mn training en altijd spierpijn heb omdat ik daarvoor vele pull ups en rows heb gedaan, aka dat compounds de betere oefeningen zijn.

Hierop vraagt die gast arrogant 'waarom op het eind pas?' waarop ik doodleuk antwoord, wetende waar het gesprek heen begint te gaan; 'Omdat armen niet belangrijk zijn om los te trainen'... 'ECHT WEL!':rolleyes:

"je moet bij het squatten niet je hoofd omlaag houden want dan zie je niet waar je bent" :roflol:

"je moet bij het squatten niet je hoofd omlaag houden want dan zie je niet waar je bent" :roflol:
Moet je serieus nemen man, tijdje terug squatte ik met mijn hoofd om laag, leg ik die stang weer neer merkte ik in eens dat ik sta te squatte in de sauna

van een andere sportschool

Hmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?

Hmm, vriend van mij studeert biologie, maar hij zei dus dat je bij een orgasme gemiddeld 10gr kostbare eiwitten verliest(zoveel omdat je nakomelingen meer kans hebben om te overleven ofzo). Ik op deze leeftijd doet het regelmatig... en ik heb dus geen zin om bij iedere orgasme 1/3 eiwitten van een pak melk te verspillen, maar klopt het?
Toch niet weer zo'n klaarkomen verlaagt testosteron topic :(

Je moet egt een aantal dagen niet rukken wil je profijt hebben van de eiwitten, want zelfs als je niet rukt maak je nog zaad aan totdat de tank helemaal vol zit. En dan neemt het geen eiwitten meer af of voert het ze terug naar het lichaam.

grote onzin volgens mij, moet ff lezen in "wetenschap" daar is een topic over dit onderwerp

Daar hebben we die shakies voor

pas helemaal op bij je gf, zit even veel kj als in een big mac.

Dus te veel slikken = dikke vriendin!

1gr zal hij wel bedoelen.

Moet je serieus nemen man, tijdje terug squatte ik met mijn hoofd om laag, leg ik die stang weer neer merkte ik in eens dat ik sta te squatte in de sauna

van een andere sportschool

:roflol: Eerst krijg ik zo'n smile na het eerste stukje en toen las ik het onderste deel haha.

Terug
Naar boven