- Waardering
- 1.015
ChaosX;5331277- Nu ik shakes drink heb ik meer zaad zei:Sinds ik meer zaad spuit maak ik de gains van mijn leven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChaosX;5331277- Nu ik shakes drink heb ik meer zaad zei:Sinds ik meer zaad spuit maak ik de gains van mijn leven
ligt het aan mij of heeft hij een enorm hoofd, vergeleken met zijn lichaam.

Jullie zeggen dat zyzz het speelt, maar waarom zie je hem dan op die feesten in die HELE korte broekjes lopen? of doen jullie dat ook?![]()
Jullie zeggen dat zyzz het speelt, maar waarom zie je hem dan op die feesten in die HELE korte broekjes lopen? of doen jullie dat ook?![]()
Je bent te bang en hebt een veel te lage dunk van wat een menselijk lichaam aankan. Overtraining bestaat niet, alleen te weinig eten en te weinig slapen.
wel hardcore.
dude, wtfniet op feestjes, wel in de gym en dan lekker op een situp bankje mijn voeten hoog vast zetten zodat het zo lekker naar beneden glijd, mmmmmmm

niet op feestjes, wel in de gym en dan lekker op een situp bankje mijn voeten hoog vast zetten zodat het zo lekker naar beneden glijd, mmmmmmm

bwhahahaahah overtraining bestaat niet

Mensen zijn volwaardig arts als het om krachttraining en aanverwanten gaat.![]()